جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

زمان تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 409822
مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری ساعت ۱۰ صبح فردا شنبه ۹ اسفندماه از میدان شهید کشوری شهرستان سیمرغ به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس از شهرستان ساری،مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری ساعت ۱۰ صبح فردا شنبه ۹ اسفندماه از میدان شهید کشوری شهرستان سیمرغ به سمت گلزار شهدا برگزار و نماز این مادرگرامی توسط آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران اقامه می‌شود.

ربیع فلاح استاندار مازندران و آیت‌الله نورالله طبرسی در پیامی مشترک، درگذشت مادر شهیدان کشوری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: درگذشت بانوی مکرمه فداکار ام‌الشهید حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری که دو فرزند گرامی‌اش را تقدیم اسلام و ولایت نمود سبب تاثر و تالم روحی اینجانبان و آحاد مردم شهیدپرور مازندران و سراسر ایران اسلامی شده است.

مادری که در دامان پاک خویش سرتیپ خلبان شهید بزرگوار احمد کشوری را پرورده و مباهات اسلام و مسلمین تا قیام قیامت شده است، مستحق تجلیل و تکریم همگانی و حقیقتا او مصداق جمله تاریخی امام راحل است که فرمودند از دامن زن، مرد به معراج می‌رسد.

در بخشی از این پیام آمده است: به همین منظور اینجانبان ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری از خداوند منان علو درجات برای این مرحومه مغفوره و نیز صبر و شکیبایی برای یکایک بازماندگان و اعضای بیت شریف مسئلت می‌نماییم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۱۲۰۸۰۰۰۳۰۱#sthash.Om۶goyu۸.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ا
شادی روح مطهرش اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم
ا
شادی روح مطهر فرزندان ومغفوره اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم