جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

خط ایرلاین اختصاصی به نام اصفهان

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 397123
استاندار اصفهان از افتتاح خط ایرلاین هوایی اختصاصی به نام اصفهان در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی تا چند روز آتی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از اصفهان، رؤسا و مدیران دستگاه‌های مربوط به اداره راه و شهرسازی و مسکن استان اصفهان ظهر امروز به مناسبت روز حمل‌ و نقل تحت عنوان «شورای حمل‌ و نقل و مسکن» با استاندار اصفهان دیدار کردند.

در این دیدار، رسول زرگرپور استاندار اصفهان ضمن ارج نهادن بر زحمات مجموعه کارکنان حمل‌ و نقل و اداره راه و شهرسازی و مسکن این استان روز حمل و نقل را به آنها تبریک گفت و به چند نکته اشاره کرد.

وی در ابتدا خطاب به مدیر سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: اجرای طرح مجریان ذی‌صلاح یکی از ضروری‌ترین مسائلی است که باید در اسرع وقت انجام شود، چرا که چنانچه این امر مهم صورت نگیرد همه زحمات قبلی در امر استانداردسازی مصالح و کیفی‌سازی ساخت و سازها هدر می‌رود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه متأسفانه با وجود قول مساعد مسئولان نظام مهندسی مبنی بر اجرای این طرح در تیرماه ۹۳ به طور کامل، هنوز این امر محقق نشده است، عنوان کرد: این امر همت بسیار مضاعفی را می‌طلبد که در اسرع وقت در سطح این استان این موضوع محقق شود.

وی در ادامه گریزی به مسائل حمل‌ و نقل ریلی و اهمیت این موضوع زد و عنوان کرد: امروز اهمیت جاده ریلی نه تنها از جاده آسفالته کمتر نیست، چه بسا بیشتر است و با توجه به سیاست‌های حمایتی و اهمیتی دولت یازدهم به بخش جاده ریلی کشور، می‌طلبد که استان اصفهان در این عرصه فعالیت مجدانه و برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشد.

استاندار اصفهان، با توجه به حضور نمایندگان فرودگاه شهید بهشتی در این جلسه، از ورود روزافزون و دو برابری جمعیت گردشگران خارجی به اصفهان خبر داد و افزود: این امر به ما گوشزد می‌کند که باید در امر تجهیز امکانات لازم فرودگاهی و خطوط هوایی مناسب و باکیفیت به فکر ایجاد بسترهای لازم در این عرصه برای ورود بیشتر گردشگران خارجی باشیم.

وی در همین رابطه در جمع مدیران و مسئولان اداره راه و شهرسازی و مسکن استان از بیان یک خبر بسیار خوش برای شهروندان اصفهان خبر داد و خاطر نشان کرد: تا چند روز دیگر یک خط ایرلاین هوایی اختصاصی به نام اصفهان افتتاح خواهد شد که جزئیات دقیق‌تر و بیشتر آن را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه برخی از مدیران ۱۴ دستگاه زیرمجموعه اداره راه و شهرسازی و مسکن استان از جمله مدیر فرودگاه شهید بهشتی، مدیر اداره راه‌آهن استان، مدیرعامل شهر جدید مجلسی، مدیرعامل شهر جدید بهارستان، رئیس اداره هواشناسی استان، مدیر سازمان نظام مهندسی و دیگر مدیران به بیان گزارشی مختصر از عملکرد خود در طول یک سال گذشته پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *