جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

آخرین وضعیت دو خلبان جنگده روسی

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 457522
یکی از فرمانده های ترکمن های سوریه مدعی شد دو خلبان جنگنده ساقط شده روس پیش از رسیدن به زمین مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از حریت خبر داد: جانشین فرمانده ترکمن های سوریه اعلام کرد که دو خلبان جنگنده روسیه که امروز توسط ترکیه ساقط شده است را کشته است.
 
«آلپاسلان چلیک» جانشین فرمانده ترکمن های سوریه در گارد دوم ساحلی در گفتگویی با خبرگزاری دوغان ترکیه کشته شدن دو خلبان روسی جنگنده ساقط شده این کشور توسط ترکیه را تأیید کرد.
 
چلیک گفت: ما این خلبانان را در حالیکه با چتر در حال فرود آمدن بودند، هدف قرار دادیم و اجساد آن ها در حال حاضر نزد ما است.
 
پیشتر، نخست وزیر ترکیه در سخنانی که پس از ساقط شدن جنگنده روسی توسط ترکیه انجام شد، تأکید کرد جهان باید بداند که ترکیه «هر اقدام لازم» در راستای تضمین امنیت کشور خود را به کار خواهد بست.
 
وی در این باره گفته بود: همه باید بدانند که حق به رسمیت شناخته شده و وظیفه ما این است که همه تدابیر لازم را در برابر نقض حریم هوایی یا مرزهای خود اتخاذ کنیم.
 
مقامات ترکیه می گویند این هواپیما را به دنبال نقض حریم هوایی این کشور مورد هدف قرار داده اند؛ ادعایی که توسط وزارت دفاع روسیه مورد تکذیب قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
اين عمل تركيه بر نامه ريزه شده توسط ناتو و اسراييل جهت حال گيري از سفر پوتين به ايران و تحت اشعاع دادن ان بود.
کربلایی
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند دولت مردان ترکیه را / دعا میکنیم هر دو خلبان سالم به خانواده شان برگردند