سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰
۱

عجز مردم آمریکا از پرداخت اقساط خود

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 152827
رويترز طي گزارشي اعلام كرد به دليل بحران مالي و بيكاري بسياري از مردم آمريكا توانايي پرداخت اقساط وام مسكن، خودرو و ساير بدهي هاي خود را ندارند .
به گزارش فارس رويترز طي گزارشي به بررسي مشكلات اقتصادي و مالي مردم آمريكا پرداخت و نوشت بسياري از مردم آمريكا توانايي پرداخت اقساط وام مسكن، خودرو و ساير بدهي هاي خود را ندارند .

اين گزارش افزود بحران بيكاري در آمريكا و چشم انداز نه چندان مثبت اقتصاد اين كشور در سال ۲۰۱۱ موجب نگراني شديد مردم اين كشور شده است .

سازمان بانكداران آمريكا موسوم به اي بي اي نيز در تازه ترين گزارش خود اعلام كرد ميزان اقساط معوقه وامهاي بانكي مشتريان آمريكايي در سال ۲۰۱۰ براي دومين سال پياپي با رشد چشمگيري روبرو شده است .

به اعتقاد كارشناسان اقتصادي افزايش نرخ بيكاري در آمريكا مهمترين عامل ناتواني مردم آمريكا در بازپرداخت بدهي هاي بانكي به شمار مي رود . جيمز چسن كارشناس ارشد اقتصاد آمريكا در اين باره گفت شرايط اقتصادي آمريكا پس از بحران مالي هنوز به حالت با ثبات و عادي نرسيده است و نرخ بيكاري هنوز بالاي ۹ درصد است .

بر اساس گزارش وزارت كار آمريكا نرخ بيكاري اين كشور از ۹.۸ درصد در ماه نوامبر به ۹.۴ درصد در ماه دسامبر رسيده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر دولت آمریکا پولهایی را که در عراق و افغانستان و جهت کمک به تروریستهای دولتی یعنی اسرائیل غاصب خرج می نماید اگر هزینه یک روزش را خرج مردم کشور آمریکا نماید چقدر از مشکل مردم این کشور حل می شود ؟! چقدر از ترور مردم بی دفاع غزه کاسته می شود ؟!