پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
اظهار نظر خادم دقیق نبود

صحبت‌ فتح‌الله‌زاده قانونی و عملی نیست

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 356425
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مجمع اختیاراتی دارد که دست خودش است و نمی‌تواند آن را در اختیار مدیرعامل قرار دهد.
صحبت‌ فتح‌الله‌زاده قانونی و عملی نیست
به گزارش جهان، حسن زمانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه باشگاه استقلال ۴۵ میلیارد تومان بدهی دارد که ۳۶ میلیارد تومان آن مربوط به دوران مدیریت علی فتح‌الله‌زاده است، اظهار داشت: تا زمانی که حساب‌های باشگاه حسابرسی قانونی نشده و آن را به باشگاه ارائه نداده‌اند، نباید صحبتی در این باره انجام داد و هر اظهار نظری هم صورت بگیرد، نمی‌تواند دقیق باشد.

وی افزود: اگر حسابرسی‌ اعلام شد، هر چقدر بدهی از سوی فتح‌الله‌زاده باشد، او آن را می‌پذیرد. زمانی که قصد داریم صحبتی انجام دهیم باید مستند باشد. خادم بر اساس بررسی‌های اجمالی این رقم را اعلام کرده، در صورتی که باز هم تاکید می‌کنم که حسابرسی قانونی باید صورت بگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه خودش باور می‌کند که فتح‌الله‌زاده ۳۶ میلیارد تومان بدهی بر جای گذاشته است، تاکید کرد: حسابرسی‌های انجام شده در سال ۹۲ که مربوط به فصل ۹۲ - ۹۱ بود، با چیزی که از سوی خادم اعلام شد، مغایرت دارد. به نظرم نباید تا زمانی که گزارشی از سوی بازرس حسابرس اعلام نشده، صحبتی انجام داد.

زمانی در خصوص اینکه خادم اعلام کرده تا دوشنبه هفته آینده هیئت مدیره جدید تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود و این اظهار نظر به معنی خداحافظی با اعضای هیئت مدیره فعلی این دو باشگاه است، به تسنیم گفت: ممکن است اعضای دو باشگاه ترمیم شوند نه اینکه خداحافظی کنند. شاید هم در این تغییرات برخی از اعضای هیئت مدیره جای خود را به افراد دیگری دهند.

وی در مورد اظهار نظر خادم که گفته اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس ترکیبی از افراد اقتصادی - فنی خواهد بود و این در حالی است که ترکیب اعضای هیئت مدیره فعلی استقلال و پرسپولیس سیاسی - ورزشی است، عنوان کرد: شاید اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خودشان نخواهند ادامه دهند و شاید دوستان ما در اعضای هیئت مدیره استقلال هم چنین تصمیمی داشته باشند. به نظرم هیئت مدیره این دو باشگاه ترمیم می‌شود.

فتح‌الله‌زاده شب گذشته اعلام کرد«اگر اختیار مجمع باشگاه را به من بدهند، می‌مانم و ۷ نفر را به هیئت مدیره می‌آورم و از هر کدام ۲ میلیارد پول می‌گیرم، خودم هم ۱۴ میلیارد پول می‌آورم که در مجموع می‌شود ۲۸ میلیارد و با این پول می‌توانم باشگاه را برای یک فصل اداره کنم». زمانی در این مورد اظهار داشت: این صحبت فتح‌الله‌زاده عملی نیست چون مجمع اختیاراتی دارد که دست خودش است و نمی‌تواند آن را در اختیار مدیرعامل قرار دهد. بنابراین صحبت فتح‌الله‌زاده قانونی نیست که انتخاب مجمع را به او دهند.

وی اضافه کرد: ممکن است هیئت مدیره برخی از وظایف را به مدیرعامل واگذار کند ولی مجمع چنین کاری نمی‌کند چون عملی نیست.

زمانی در مورد اینکه به نظر می‌رسد با صحبت‌های خادم در برنامه نود شاهد رفتن فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال خواهیم بود، تصریح کرد: در حال حاضر نباید قضاوت کنیم. وزارت ورزش و جوانان متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و می‌تواند افراد مد نظرش را انتخاب کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا در مجلس از وزیر صنایع درخواست می‌شود که لیست قرارداهای اعضای تیم‌های تحت پوشش این وزارتخانه را منتشر کند، گفت: این کار را وزارت ورزش و جوانان می‌تواند انجام دهد. از اختیارات وزیر ورزش است که از وزیر صنایع بخواهد لیست قرارداد تیم‌های تحت پوشش خود را ارائه دهد. زمانی که قرار است کار قانونی انجام شود نباید بترسیم.

وی ادامه داد: همانطور که لیست قراردادهای بازیکنان استقلال و پرسپولیس اعلام شده، باید لیست قراردادهای بازیکنان تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را دقیق اعلام کنند.

زمانی در مورد آینده استقلال گفت: با توجه به برنامه‌هایی که برای استقلال مد نظر قرار گرفته، استقلال جدیدی برای فصل آینده شاهد خواهیم بود که با مدیریت توانمند ناکامی فصل گذشته را جبران کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *