پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آخوندزاده سرمربی تیم ملی جودو شد

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 338920
کمیته فنی فدراسیون جودو کادر فنی تیم ملی را تا بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی انتخاب و معرفی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فدراسیون جودو، کمیته فنی با اعضاء از ساعت ۱۰ صبح امروز با هدف تعیین کادر فنی تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی تشکیل شد. در این جلسه مسعود حاجی آخونزاده به عنوان گزینه اصلی حضور یافت و برنامه های خود را برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی ارائه داد که در نهایت پس از سه ساعت بحث و بررسی حاضرین کادر فنی تیم ملی انتخاب و معرفی شد.

بر همین اساس مسعودحاجی آخوندزاده به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد که وی نیز مسعود خسروی نژاد و ناصر قراگوزلو را به عنوان مربیان تیم ملی معرفی کرد. همچنین عادل خوش گفتار به عنوان مربی "نوازا" (فنون خاک) و مرتضی بهرامی نژاد به عنوان مربی بدنساز معرفی شدند. مرحله دوم تمرینات تیم ملی جودو با حضور ۳۴ جودوکار از ۵ بهمن ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود.

آخوندزاده که در دو سال گذشته به عنوان مربی ارشد در اردوی تیم ملی حضور داشته ، مدال طلا بازیهای آسیایی ۲۰۰۲ بوسان ، دو مدال طلا ، یک نقره و دو برنز از مسابقات قهرمانی آسیا ، نقره ارتشهای جهان و مقام پنجم المپیک ۲۰۰۴ آتن را در کارنامه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *