پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

نسل اول روشنفکرهای غربزده شرف دارند به نسل دومشان!

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 403620
نسل اول روشنفکرهای غربزده شرف دارند به نسل دومشان. لااقل اگر به جمهوری اسلامی فحش میدادند دیگر سرشان را تا کمر در توبره بیت المال نکرده بودند.
به گزارش جهان، محمدرضا شهبازی در گوگل پلاس نوشت:
نسل اول روشنفکرهای غربزده شرف دارند به نسل دومشان. لااقل اگر به جمهوری اسلامی فحش میدادند دیگر سرشان را تا کمر در توبره بیت المال نکرده بودند. فحش میدادند و از سر سفره به کناری بودند.
اما این نسل دوم... مثل ریگ فحش میدهند و مثل ...میخورند! طرف بیست سال است پای سفره انقلاب است. بیست سال است دارد از بیت المال کوفت میکند. بیست سال است تا خرخره از خوان پر برکت جمهوری اسلامی خورده و حالا رسما کتاب نوشته و هرچه از دهانش درآمده گفته که چی؟ که من بچه شهرک غرب بودم و با چشم خودم دیدم که بچه های شهرک غرب از آرمانهای انقلاب فاصله  گرفته اند!
بعد هم فکر کرده که همه مثل خودش ابله اند نمیفهمند این آقا یی که در کتاب نوشته یعنی کی؟ خودتی!
و این تازه یکی شان است. اگر یکی از این روشنفکرهای غربزده نسل دوم دهن گشاد را پیدا کردید که کارمند نبود و سر ماه فیش حقوقی را با بن ماه رمضان و عیدی سر سال و... تحویل نمی گرفت، هرچه خواستید بگید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *