شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۱
۲۷

ادامه پروژه سیاه‌نمایی علیه ایران در سایت یاهو +عکس

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 364129
رواج بدحجابی و فقر در ایران، عدم توسعه‌یافتگی اقتصاد ایران نیز دیگر سوژه‌های مغرضانه گزارش سایت یاهو است.
ادامه پروژه سیاه‌نمایی علیه ایران در سایت یاهو +عکس
گروه سیاسی جهان‌نیوز ـ در ادامه پروژه ایران‌هراسی در رسانه‌های بین‌المللی، این بار سایت یاهو اقدام به انتشار گزارشی غیرواقعی و تصنعی از وضعیت اجتماعی جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش جهان، در این گزارش که در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با نام «سفری به قلب ایران؛ 25 سال پس از [امام] خمینی» منتشر شده، تصاویری گلچین شده و مغرضانه از وضعیت ایران ارائه شده که در نظر هر بیننده‌ای که تاکنون به ایران سفر نکرده تاثیر منفی می‌بگذارد.

یکی از برجسته‌ترین خطوطی که در این گزارش پیگیری شده، نشان دادن ایران به عنوان کشوری عقب افتاده است. در بیشتر این تصاویر سعی شده تا برداشت هر فرد خارجی از معماری ایرانی؛ خیابان‌هایی که بیشتر شبیه جاده خاکی است باشد به انضمام؛ دیوارهایی از جنس خشت‌ و کاهگل و مردمانی دور از تمدن!


به گزارش جهان، رواج بدحجابی در شهرها، فقر در ایران، عدم توسعه یافتگی اقتصاد ایران نیز دیگر سوژه‌های این گزارش مغرضانه است.

تقارن زمان انتشار این گزارش مغرضانه در سایت یاهو با فعالیت‌های صفحه آزادی‌های یواشکی...  در فیسبوک، نشان از اوج‌گیری مجدد جریان خزنده ضدفرهنگی است.

همچنین در بخش ویژه ای از این گزارش، سایت یاهو اقدام به انتشار عکس‌هایی از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) کرده است. نکته اصلی تمامی این عکس‌ها این است که سعی شده به گونه زاویه عکس تنظیم شود که از انبوه جمعیت خبری نباشد. نکته جالب که در این میان به چشم می‌خورد، این است که تنها عکس این مراسم که جمعیت در آن دیده می‌شود نیز مربوط به ایستگاه تحویل امانات مستقر در مراسم است!
 
 
وضعیت حجاب در ایران!

 
مراسم سالگرد امام خمینی (ره)

 
وضعیت شهرهای ایران از دیدگاه سایت یاهو

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی رسانه دست صهیونیسهاست، هر تصویری که از ایران دلشان بخواهند ارائه می دهند...
فرزاد
من زیاد یاهو رو چک میکنم. خیلی از اوقات سایت یاهو دقیقا از اخباری که رسانه های داخلی با هیاهوی زیاد ازش یاد میکنن، استفاده میکنه.
در واقع بیشتر وقتها خوراک سایت یاهو، هیاهوی رسانه های داخلی ما سر یه خبر بی ارزش هستش.
در دشمنی دشمن که شکی نیست. ما باید رسانه هایی بسازیم که بتواند بازی را به هم بزند
سینا
Iran, Islamic Republic of
چه بخواهیم چه نخواهیم
چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید
امروز رسانه‌ها در ایران دست اصلاح طلبان (افساد طلبان) است انشالله فقط امیدمان به شبکه افق هست و البته شبکه افق آماده آماج حملات و شانتاژ و توهین و افترا و... از جانب افساد طلبان باشد
محمد رهنما
اخه ایران عزیز نقطه مقابل شرارتهای این گونه رسانه هاست اینها هنوز ایران و ایرانی را نشناخته اند.
خر چه داند قیمت نقل نبات
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
hassan
Iran, Islamic Republic of
عکسی که در آن، ازدحام جمعیت مشاهده شده است مربوط به ایستگاه صلواتی مستقر در مراسم نیست بلکه مربوط به ایستگاه امانتداری مستقر در مراسم بوده و ازدحام جمعیت حاضر در این مکان به خاطر تحویل دادن گوشی همراه و وسایل دیگر به امانتداری جهت عبور از گیت بازرسی حرم و حضور در داخل شبستان (شوق دیدار آقا و ...) بوده است. لطفا انعکاس دهید.
توفیقی از قزوین
شیوه سایت ها و شبکه های ماهواره ای استکبارو غرب برای ملت ما کاملا مشخص است وبه همین دلیل است که علیرغم نزدیک به 40 سال گذر زمان و میلیارد ها هزینه آنان حضور بی مانند مردم در سالگرد رحلت امام ، روز قدس ،22 بهمن و انتخابات مختلف ، این به اصطلاح رسانه ها نتیجه حماقت ها خود را (در عدم انعکاس بی طرفانه اخبار ) را می بینند
Iran, Islamic Republic of
عکس ها درست و واقعی اند اما فقط نیمه ی پر لیوان هستند در هدفدار بودن کار یاهو شکی نیست فقط ما هم کمی باید تلنگر بخوریم که این عکس ها واقعیت های جامعه ی ما هستند البته جز عکس های حرم امام که مغرضانه است
منظورت نیمه ی خالیه دیگه ؟؟؟؟؟؟؟
ازدیدن عکس مربوط به هجوم برای دریات هرچی!! در سالگرد امام راحل خیلی ناراحت شدم
سالهای سال است یک تیم تکراری با مدیریتی کسالت آور که بخش بزرگی از آن به دلیل سوءمدیریت همین تکراریها توسط بیگانگان مصادره میشود و تاوانش را هم نظام باید بدهد
هرسال پاویونی با وضعیتی مضحک، توزیع اقلامی اینچنین با این مدیریت بهینه، جابجایی و...بخدا سوگند فقط نام امام و حضور مقام معظم رهبری است که خیلی چیزها ندیده گرفته میشود.
من باشم مدیریتی که بر ستاد مرکزی مربوط به خاندان معظم ان[...] و دوستان بلنداکس است را بابت همین کار و ایجاد بستر برای حمله دشمنان، محاکمه میکنم
ترابخدا فکری کنید و اذعان کنید امام مال آقای ان[...] و مقدم و موسسه و آقای بج[...] نیست که مثل میراث خانوادگی با آن رفتار میکنند!
لطفا بفرمایید کدام یک از این عکس ها دروغی هستند؟؟!!
واقعا در شهرهای ایران الاغ وجود دارد؟
فقط این را می دانم چون دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تحمل دیدن سیل عزم امت حزب الله در گردهمایی ها را ندارند از عصبانیشان این عکسها را نشان می دهند تا شاید آرام شوند. ولی باز هم آرام نمی شوند چون ملت ایران به پشتیبانی از مقتدای خود رهبر عزیز انقلاب در تمام گردهمایی های قانونی شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و می زنند مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر تمامی دشمنان ایران اسلامی
یه بار دریاره منافق اعدام شده نظر دادم و نوشتم کل گروه رجوی خائنن خیلی زود نظرم رو پاک کردن!
کاکاوند
میشه بگین کجاش غیرواقعیه دقیقا؟ آیا دخترا قلیون نمی کشن یا حجاب اینجوری نیست؟
البته اسم این حرکت یاهو نشان دادن بخشی از واقعیات است چیزهای هوب در این کشور زیاد است
Iran, Islamic Republic of
مثلااون عکس الاغه غیر واقعیه بنظر مربوط به اماکن تاریخی پر افتخار برخی کشورهای جنوب خلیج فارس باشه
صهبا
اين قدر بگذارند تا زير پاشون علف سبز شه
Iran, Islamic Republic of
این عکسی که کره ی زمین رو داره نشون میده و کارگر کار.این عکس یکی از میدانهای شهر اردکان(زارچ) هست که داره احداث میشه نمیدونم این چه کاریه یاهو میکنه.
محسن
من اگر یک جهانگرد بودم که تا کنون ایران را ندیده بودم با دیدن عکس شهرهای ایران حتما خود را آماده سفر به این کشور می کردم چون جاذبه های باستانی شهر به خوبی نشان داده شده و از ساختمان ها و برج های سر به فلک کشیده خبری نیست.
کمی بی انصافی است که همه ی عکس ها را مغرضانه ببینیم.
Iran, Islamic Republic of
علت شرکت اکثرمردم درمراسم، بیکاری و نداشتن تفریح و شادی است و الا درهیچ ازکشورهای آزاد دنیا، ازاین کارهای عبث خبری نیست .
شاید شما گرامیداشت بزرگانتونو (البته اگر بزرگی داشته باشید) عبث بدونید اما ملت ما و هرکسی که به امام خوبی ها عضق می ورزه از خرج کردن وقتش و بذل محبتش حتی به یاد و خاطره امام دریغ نمیکنه و افسوس هم نمیخوره
بعدشم شما در مجلس ختم و سالگرد فوت بزرگاتون شادی میکنید؟؟؟؟؟
آيا اصلاً واقعيت را منعكس نكردند؟!! يعني همه چي آرومه؟!
ارش
این نوع گزارشات یاهو خصوصا در یاهو عربی بخاطر خصومت دیرینه و زخمهایی از ایران خورده اند بیشتر دیده میشود
جالب است ۲۵ سال از رحلت امام میگذرد ، هنوز مرقد ایشان بواسطه زدو بندهایی پشت پرده در حال ساخت .....!
متین
.......هر دفعه هم که نقد یا اعتراضی شده ، برچسب افراطی و تند رو و انحرافی زدند. یا متهم به بی حرمتی به بیت امام راحل شدیم.
سعید
از دشمن انتظاری جز دشمنی نیس..این از عصبانیاتشونه...باید بهشون گفت عصبانی باشید و بمیرید از این عصبانیت...
محسن یوسفعلی
Iran, Islamic Republic of
برادران و خواهران محترمه :
با سلام و احترام
چه اشگالی دارد که بقول شما دشمنان ما اشگال کار مارا بگویند اگر خیلی احساسی شدیم بسم الله این کوی و این میدان تنها کمیته امداد می گوید که شش میلیون نفر تحت پوشش دارد . و ... خب دوستان بروید و خانه و زندگی گسی که با پول کمیته امداد امرار معاش می کنند ببینید . یا راه را نزدیکتر کنیم در ثبت نام یارانه 90 درصد ثبت نام کردند شما جزوء کدام گروه بودید ثبت نام کردید یا نه ؟