جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش ایران به اتهام‌ارسال سلاح‌برای‌یمن

سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 414925
سخنگوی وزارت امور خارجه برخی ادعاها در مورد ارسال اسلحه از سوی جمهوری اسلامی ایران به یمن را کاملا ساختگی و کذب محض دانست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه، با اشاره به این که این گونه ادعاها به هیچ وجه نمی تواند توجیه کننده حمله نظامی به یمن باشد افزود: توافقنامه امضاء شده بین هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی کشور یمن در چارچوب توافقات مربوط به فعالیت هوایی مدنی و تجاری بوده و از زمان امضاء توافق تا کنون چند پرواز مدنی حاوی کمک های دارویی و بهداشتی به صنعا انجام شده و محموله های این پروازها به هلال احمر یمن تحویل شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با توجه به حجم خسارت ها و تلفات انسانی حملات هوایی به کشور یمن خواستار توجه نهادها و مجامع بین المللی به ویژه صلیب سرخ جهانی برای امدادرسانی به مردم بی گناه یمن و توقف حملات شد.

افخم همچنین آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در امدادرسانی به آسیب دیدگان در یمن را مورد تاکید قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارسال سلاح برای کشور مظلوم یمن اتهام بزرگیست!!!!!!!!! درمقابل عربستان قاتل هرسلاح حتی ممنونه بکار ببرد ؟؟؟؟؟؟
حسین
چرا ارسال سلاح برای یک ملت مظلوم "اتهام" تلقی میشه؟!!!