جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

حمایت میرزاده از نجفی/ او بهترین‌گزینه است!

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 380563
رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به برخی از گمانه‌زنی‌ها برای معرفی نجفی به عنوان وزیر علوم گفت: با توجه به تعهد و تخصصی که در نجفی سراغ دارم، به نظرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای وزارت علوم است.
به گزارش جهان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها در معرفی نجفی به عنوان وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نجفی یکی از بهترین گزینه‌های تصدی وزارت علوم است، زیرا وی سابقه اجرایی در این وزارتخانه را دارد و به خوبی با این وزارتخانه آشناست.

وی افزود: نجفی در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دنیا تحصیل کرده و فرد معتدل و بدون حاشیه‌ای است و این ویژگی‌ها در کنار قابل اعتماد بودن این فرد، شرایط را برای سپردن این پست به او فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سابقه متعدد فعالیت‌های اجرایی نجفی خاطرنشان کرد: نجفی سابقه فعالیت‌های مدیریتی متعددی از جمله وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه را در کارنامه خود دارد و هر جا مسئولیتی داشته، به خوبی انجام وظیفه کرده است.

وی با بیان اینکه کار با جامعه دانشگاهی و تصمیم‌هایی که باید راجع به امور دانشگاهی گرفته شود، مبحثی ظریف و خاص است، تصریح کرد: اصولاً اخلاق فکری نجفی در شیوه عملی ایشان همیشه مشهود بوده است، وی تصمیماتی که از جنس غیردانشگاهی باشد، نمی‌گیرد و می‌تواند موجب تداوم آرمش در دانشگاه‌ها باشد.

میرزاده تأکید کرد: سرپرست کنونی وزارت علوم مورد وثوق شخص رئیس جمهور و اغلب دانشگاهیان است و با توجه به تخصص، تجربه و تعهد وی و هوش بسیار بالا، یکی از بهترین گزینه‌های آموزش عالی ایران برای تصدی وزارت علوم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر مشی اعتدالی نجفی گفت: مشی اعتدالی و پرهیز از غوغاسالاری از ویژگی‌های بارز نجفی و از خانواده دانشگاهیان ایران است که با مسائل آموزش عالی در این سال‌ها آشنایی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
حتما نجفي هم با هاشمي بسته كه مثل فرجي بسيار دانا ، كوره دههاي دانشكاه آزاد رو دكتري بدهد! بخدا به جايي رسيديم كه هزار بار ميگيم خدا پدر و مادر احمدي نژاد رو بيامرزه.
محسن
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادر احمدی نژاد رو بیامرزه که بجای دادن دکترا به مردم معمولی و نخبه ها، فقط به اطرافیانش دکترا با یه کادوی بورس می داد.
میرزاده هرکی معرفی شد برا وزارت علوم مصاحبه کرد کفت این بهترینه
هر کسی بیشتر به دانشگاه مجوز رشته بده، از بقیه افراد اصلح تر برای وزارته!
ميرزاده مثل اينكه با نجفي حسابي مچ شده واگراين اتفاق بيفته ديگه دانشگاه بسيار ازادمال خودشون است وبزودي شاهد دانشگاه هايپر استار ازاد دركل ايران وشعبه بخصوص دراينتل جن انگليس و......خواهيم بود.