شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۶۸

واکنش کرباسچی درباره اتهام 'خیانت' به کروبی/ نسخه جدید نظریه داماد لرستان!

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 361762
دبیرکل حزب کارگزاران، "خیانت" خود به مهدی کروبی را رد کرد و مدافعان عملکرد دوگانه اش در انتخابات سال 88 را دروغگو خطاب کرد.
واکنش کرباسچی درباره اتهام
به گزارش جهان، غلامحسین کرباسچی در نامه ای تند به رئیس رسانه ملی، اظهارات سردار کوثری در سیما را رد کرده و آورده است، اینکه گفته می شود "من در مقام رییس ستاد جناب آقای کروبی به ایشان خیانت کرده و ملت را به رای دادن به مهندس موسوی تشویق کرده ام" دروغ گویی و تحلیل ناصواب است.

وی با بیان اینکه "بنده حداقل یکبار در جواب آقای محمد رضا باهنر این دروغ ها را تکذیب کرده بودم"، افزوده است: بنده و دوستانم همچون اصولگرایان نیستیم که از گزینه خود در انتخابات ۸۸شرمسار باشیم و آقای احمدی نژاد را انتخابی انحرافی بخوانیم و انتخابمان را انکار کنیم. و هنوز همچون گذشته از انتخاب ۸۸خود دفاع میکنیم و با وجود میل اجماع درجبهه اصلاحات، در انتخابات دور قبل تا لحظه آخر و پس از ان مدافع جناب آقای کروبی بودیم.

کرباسچی سپس با بیان استدلالی جالب، تجمعات و شورش های خیابانی سال 88 را دلیل نادرست بودن رای پایین کروبی عنوان کرده است: در مقام تحلیل هم عرض می‌کنم که لازم نیست برای علت عدد آرای آقای کروبی در سال ۸۸به ایشان تحلیل‌های غیر واقعی بدهیم، گذشته از جمع بندی شخصی خود ایشان که در رفتارشان نسبت به دوستان شما مشهود است کافی است یک بار منصفانه و واقع بینانه به واکنش مردم فکر کنیم ان گاه علت واقعی را خواهیم یافت!

پیش از این، زهرا رهنورد، همسر میر حسین موسوی که از سوی میرحسین به عنوان روشنفکرترین زن ایران معرفی شد، در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی، گفته بود: «اصلا یک سری نقاطی هست که خودش ملاک ماست برای اینکه در انتخابات تقلب شده. مثلا آذربایجان و ترک زبان‌ها، فرزند خودشون رو نمی‌گذارند به آقای احمدی‌نژاد رای بدهند یا لرستان که خود من لر هستم و موسوی هم بارها اعلام کرده که داماد لرستان است، داماد خودشون رو نمی‌گذارند به کس دیگه ای رای بدهند. این دو تا برای ما ملاک است که باقی موارد هم شبیه همین است.»

گفتنی است، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس در برنامه شناسنامه گفته بود: «در سال ۸۸ با آقای رضایی، آقای موسوی، آقای هاشمی، آقای کروبی و آقای ناطق دیدارهایی داشتیم. به قم هم رفتیم و با مراجع جلسه داشتیم و در جهت برقراری امنیت در کشور صحبت کردیم. وقتی با آقای موسوی صحبت کردیم ایشان گفتند من نه شورای نگهبان و نه وزارت کشور را قبول ندارم. ما گفتیم با این نگاه اگر کاندیدا نمی شدید کسی کاری نداشت! شما می خواستید شخصیت دوم کشور باشید، چطور می توانید این دو نهاد را قبول نداشته باشید؟ همین دو نهاد کاندیداتوری شما را تایید کردند و حالا که رای نیاورده اید می گویید قبولشان ندارم؟ آقای کروبی هم می گفتند چرا دور قبل من ۴ میلیون رای آورده ام اما این دوره ۳۰۰ هزارتا! ما در جواب گفتیم که نزدیک ترین فرد به شما آقای کرباسچی بود اما ایشان روز رای گیری در دانشگاه امیرکبیر گفت مصلحت بر این است که به آقای موسوی رای بدهیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابا توروخدا شما دیگه حرف نزن اقای کرباسچی
تحمل شنیدن حرف حق سخت است.
United States
مجییییییز
خداییش یکم کوتاه بیاید از طرفداری چنین ادمهایی
سریال تلوزیونی کرباسچی
جناب کرباسچی ! شما نباید هم پشیمان باشی چون امثال شما توسط چنین افرادی در شهرداری ها گماشته شدید تا...
رضا
گربه صفتی یعنی همین هر جوری که بالا بیندازیش چهار دست و پا به زمین میاد
هادي شهري
Iran, Islamic Republic of
چرا اين آدمهاي خائن رو انقدر بزرگش ميکنيد.....
چرا اینارو محاکمه نمی کنید که فیسشون بخوابه؟؟ تا کی مماشات؟
United States
شیخ فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
آقا هادی بحث سر خوبی و بدی آدما نیست. اصلاً فکر کن کرباسچی کافر. خوبه؟ بازم ما حق نداریم جمله ای را که نگفته به وی نسبت دهیم. ایشون قبلاً هم تکذیب کرده بود ولی سردار کوثری دوباره اونو تکرار کرد.
سیستانی
مردم لرستان وترکها،به یقین انگلهای جامعه خودشان خیلی بهتراز نقاط دیگر میشناسند!همانطورکه بنده وجنابعالی نسبت به مردم منطقه خودمان شناخت عمیق داریم!کسی که ازدبستان تادانشگاه مردم دیارخودش را شناخته،مگرمیشود پذیرفت که به ادمهای زبون اعتماد کند؟اگرتمام استدلالهای رهنورد همین گونه باشد،بایدبه دانشگاهی که به اومدرک داده شک کرد!
خداوکیلی وبدوراز تعصب وبدبینی،فکرمیکنید شیخ کروبی لیاقت رییس جمهورشدن ملت بزرگ ایران راداشت؟یادمان نمیرودزمانی که درمجلس بودومردم چه انتقادهای تندی علیه ایشان داشتند!اکثرمردم اورابه عنوان فردی ساده لوح میشناختندو......راست گفته اند بعضی وقتها ادمهای ضعیف وناتوان بعداز مرگ تبدیل به مرده های سیاه چشم اهو صفت میشوند!
پس چرا مقدرات مردم را درمجلس به دست چنین کسی دادند
United States
فقط وارد مجلس شد مردم برای ریاست رای ندادند
اگه اعتراض نمی کرد الآن یه کاره ای بود فقط مشکل از اعتراضه
هدف کوثری از این حرفها منحرف کردن اذهان مردم از عملکرد دولت های 9 و10 است
حالت خوبه!!!!!!!!!!!!
خود من لر هستم و موسوی هم بارها اعلام کرده که داماد لرستان...........جمیع عمرم حرف از این احمقانه تر نشنیده بودم
United States
شما فعلا عصبانی نشو برو تو خونه هزار متری که آقای احمدی نژاد بهت داد بشین تا... آرام شوی
تو چرا ناراحتی گویا خونه 6 هزار متری که قرار بود موسوی بده به تو دادن به اینا؟
United States
گویا شیتیل میتیل داماد لرستان و پسرخونده یانکی ها و صهیونیست ها بهت نرسید که اینطوری برای 1000 متر رگ می زنی بیرون
نوش جونش، دمه احمدی نژادم گرم، تا کور شود هر انکه نتواند خدمت به مردم را ببیند، راستی از سبد کالا چه خبر؟ چن نفر دیگه مردن؟ امار به روز هست؟
حسین
یانکی عزیز سلام تاریخ درس عبرت همگان است یه ذره البته به اندازه ارزن درس بگیر حرف از رانت زدین بعد از کمتر از یک سال تمام حقایق روشن شد و فهمیدیم کی رانت خوار ؟ مسکن مهر که آرزوی مردم شهرستان بود ببین چقدر خریدار داره و چقدر قیمت داره چقدر تو تورم تاثیر؟!!!!
منحرف و دزد و چی بگم ... ولی توی هیچ محکمه ایی حتی یک مورد نیز ثابت نشد همه اتهام بود و بس؟ بابا یه ذره خجالت بکشید عزتمندی رو دیدیم تو برخورد خارجیها تو دیپلماسی و گذرنامه ها و پیشوازها !!!! یه ذره فکر کن بعد تیکه بنداز !!!!
مگه به تو خونه هزار متری تعلق گرفته توسط کرباسچی ؟ یا نکنه خودت کرباسچی هستی ؟
...
ضمنا جهان جان در این تحلیل تنها چیزی که تحلیل نشده صحبتهای آقای کرباسچی است. مغلطه فرمودید.
اشتباه مثبت دادم .
حسام
United States
دلم برای کروبی یه جور می سوزه برای میرحسین و همرش یه جور دیگه یعنی این کروبی یه جور احمقه اون میرحسین و همسرش یه جور دیگه حماقت می کنن
Iran, Islamic Republic of
به خاطر حرف کوثری موضع گرفته؟
کم سواد
مگه کوثری دروغ گفت؟ خوب راست گفت خیلی ها مثل کرباسچی دور کروبی جمع شدند اما به موسوی رای دادند و به کروبی خیانت کردند.
ایشان نباید اسم می آورد!
United States
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟
محمد
سلام :
راست یا دروغش به گردن خودشون ، همان موقع از طرف طرفداران کروبی شایع شد که کرباسچی را به عنوان وزیر امور خارجه منصوب خواهد کرد .
خوبه آقای کوثری اگر سندی دارند نشون بدن
اولا خود کرباسچی همون موقع اعلام کرد
ثانیا طبق حرف ایشون اون خانم فرانسوی که بازداشت شد به کروبی رای داده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از ... دوران احمدی نژاد بگو ییددد
United States
دورانی که آقازاده ها تو سوراخ موش بودن
United States
دوران محمود مچکریم
آقای کرباسچی خلاف می گویتد. من شاهد بودم ایشان در دانشگاه امیرکبیر عصر روز انتخابات با بیان اینکه کروبی رای نمی اورد به موسوی رای داد خیلی ها هم این موضوع را دیدند. آقای کرباسچی لا اقل از این افراد که شاهد ماجرا بودند خجالت بکشید. ضمنا ایشان صبح روز انتخابات با کروبی به محل صندوق رای رفت ولی انجا رای نداد
رضا
احسنت، فکر کرده خیلی زرنگه نمیدونسته که انگلیز از اون زرنگتره!
Canada
ببخشید شما؟!
امان از طاغوت
Italy
وقتی ایشون تکذیب کرده برای دوبار این انصاف نیست که باز این اتهام رو ادامه بدید. مگر در صورتی که هیچ دلیل دیگه ای نداشته باشید و کم آورده باشید.
دروغ می گویید من حاضر بودم، ایشان در پاسخ به کسی که می گفت می خواهد به موسوی رای دهد، گفت خوب به موسوی رای دهید به هر صورت شانس رای آوری وی بیشتر است.
فیلمش هم روی موبایل دوستم موجود است.
ای بابا ، از دلواپسان که دلپیچه گرفته اند این حرفها بعید نیست .
محمد
سلام :
هرسه چهار تاشون ، یعنی موسوی و کروبی و کرباسچی و اگر خاتمی را هم بتوانیم یک نفر حساب کنیم همه شون، از سرو ته یک کرباسند ....
ای کاش خواب بودید و میشد بیدارتون کرد !!!!
ردتون میکنن!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
انزمان که خود اقای کرباسچی شهردار بودند یادشان نرفته که چه بلای سر مردم اوردند یک شبه قیمت مسکن رابالابردند ومردم را به چه روزی انداختنند از ان به بعد مسکن هرروز رشد بسیار بالایی پیدا کرد ... حالا برای دیگرا ن نسخه می پیچنند.
اگه... دروغ نگه پس چی بگه......
توفیقی- قزوین
جناب کرباسچی ما اگر به احمدی نژاد رای دادیم و اکنون ایشان را قبول نداریم اولا بخاطر تعهد به خون شهدا ست که مردانه اشتباهمان را می پذیریم و این شجاعت است نه مثل امثال شما منافقانه و براساس منافع حزبی و برای حرکت در بازی شطرنج گونه سیاست ادعای ! ثبات در رای دارید !ثانیا احمدی نژاد را فبول نداریم چون با رهبری زاویه پیدا کرد حساب شما و موسوی و امثال فتنه گران از زاویه گذشته واگر بین امثال شما و احمدی نژاد بازهم انتخابات باشد قطعا رای ما احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
آقاي كرباسچي! من يك اصفهاني هستم كه خيلي خوب شما و همفكرانتان را مي شناسم و چوب مظالم شما را زماني كه خودتان استاندار اصفهان و ملك مدني شهردار اصفهان بوديد خورده ام و در دادگاهي كه براي شما و ايشان برقرار شد به شكايت من هم رسيدگي شد و دادگاه حق را به ما داد! به خدا قسم اگر شما بگوييد الان روز است در آن شك مي كنم و مي دانم شما و امثال شما براي رسيدن به اهدافتان از هيچ جنايتي رويگردان نيستيد!
Iran, Islamic Republic of
این قسمت را باید با طلا نوشت:مثل اصولگرایان نیستم که از انتخابم شرمنده باتشم"واقعا راست گفته دولت سابق حال اصولگرایانو خوب جا آورد انشا الله خدا بدتر جا بیاورد
جمشید تپل
بابا حالا که هنوز چند ماهی نگذشته اکثرٱ برگشته اند شایدتو داری لجبازی میکنی
چی می گی رحم اجاره ای ؟
مم
لطفا کسانی که مدعی هستند کرباسچی به موسوی رای داده و عده ای هم دیده اند، لطفا تصویری از این اتفاق نشان دهند تا کرباسچی سکه یه پول بشه
علی اصغر
برادر اصفهانی به جان خودم قسم عین حقیقت را گفتی ولی بهت مژده بدم این کارباسچی هنوز چندین پرونده فساد مالی داره که مفتوج است یکیش تغییر کاربری درحتان شمال تهران است مرگ میرهایی که هرروز داره تو ی تهران به علت سکته قلبی اتفاق می افته مطمئن باش سرو صدای مردم در میاد ...
دخصوص توهین به اصولگرایان برو دهنت آب بکش اقای کرباسچی هرچند با آب کشیدن پاک بسه باید خاک مالش کرد
اگر تمام فاسدین ...ک همونطور که مه آفرید اعدام شد به خاطر مصالح جناحی و حزبی اعدامشون متوقف نمیشد اونوقت دیگه مفسدین واقیع 78 و 88 را تکرار نمیکردند.
مريم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم كه اصولگراهاى تندرو به .... روى اورده اند تا بلكه بتوانندحرف هاى خود رابه مردم بباورانند
جمال اقا
مریم خانوم اینقدر تندرو تندرو نکن ...هر نظری از تو دیدم همش میگی تندرو مگر تو تو ی خو نتون لاک پشت نگهداری میکنی
ما حداقل نقد می کنیم مثل برخی وحشی ها که آشوب و بلوا و جنایت که نکردیم ؟
نادر
پولهایی که از بیت المال بالا کشیدی خوشمزه ست ؟
Seychelles
.....هم به حرف اومد....مبارکه زیر لفظی بدین
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
اگر دوستان آمار سال 88 را ببنند در پاسخ به گزینه دوست دارید چه کسی رییس جمهور نشود آقای کروبی اول بود.
علی اصغر
رفسنجانی که میخواست به هر قیمتی شده احمدی نژاد رای نیاورد خیلی اصرار کرد که کروبی کناربکشه تا رای های اصلاح طالبان شکسته نشه ولی کروبی زیر بار نرفت ناچار رفسنجانی کرباسچی را تشویق به پیوستن به کروبی کرد ...
United States
شیخ ساده لوح مهدی کروبی
محمد
United Kingdom
من که میگم باید میر حسین بشه رییس دولت و کروبی بشه رییس مجلس . دولت و مجلس اسراییل
علی اصغر
همان کلاهی که سر کروبی گذاشتند سر عارف کشاد ترش را گذاشتند بنده خدا معاون اول که نشد هیچ اصلٱ هیچی نشد .
حمید
یادمون نرفته که این آقای کرباسچی به راحتی جلوی دوربین بخاطر چند تا رای، عوام فریبی کرد ....!
أين موضوع چه ربطي به مصاحبه خانم دكتر رهنورد داره؟
٥ ساله داريد يكطرفه قضاوت ميكنيد.