پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

بالاخره كدام خودروساز جريمه شد؟

يکشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 175165
هفته گذشته بحث جریمه خودروسازها از سوی یک مقام مسوول در وزارت بازرگانی به خاطر گران فروشی مطرح شد اما مشخص نشد کدام خودروساز جریمه شده است .این درحالی است که یکی از خودروسازها نیز این خبر را تکذیب کرده بود .

موضوع جريمه سنگين يكي از خودروسازان داخلي و عدم افشاي نام آن از سوي سازمان حمايت از مصرف‌كننده مهم‌ترين خبر خودرويي هفته گذشته بود.

به گزارش جهان، در هفته گذشته سرپرست وزارت صنایع و معادن از برخورد با يكي از خودروسازان داخلي به دليل افزايش غير قانوني قيمت محصولاتش خبر داد.

بر اساس پيگيري هاي خبرنگار ما و گفته هاي منابع آگاه در وزارت بازرگاني، شركت پارس خودرو به دلیل افرایش غیر قانونی خودرو های خود ازجمله تینا، مگان و تندر۹۰ خودروسازي ايست كه بايد اين جريمه را بپردازد .

از آنجايي كه واحد بازاريابي و فروش شركت هاي سايپا، پارس خودرو و زامياد به عنوان بازاريابي و فروش گروه سايپا ادغام شده است اين جريمه سنگين براي گروه خودروسازي سايپا ثبت شده است.

بر اساس قانون، خودروسازان تنها بر اساس مصوبه كميته خودرو وزارت صنايع و معادن مجاز به افزايش قيمت محصولات خود هستند كه با توجه به رعايت نكرن اين مهم توسط شركت پارس خودرو، اين شركت بايد مبلغ ۳۴۰ ميليارد و ۱۸۹ ميليون ريال جريمه پرداخت كند.

گفتني است سازمان حمايت از مصرف‌كننده تاكنون نام اين شركت را به طور رسمي اعلام نكرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا مردم نباید بفهمند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حداقل مثل بزرگترين مفسدها كه اعلام ميكنن اينجوري م - ب اعلام كنن
Iran, Islamic Republic of
ببینم جریمه چه فایده ای دارد ؟ چی تو جیب ملت می رود ؟ جریمه مال دولت، خودرو سار دولتی ! این را بهش می گویند جیب به جیب - بابا مردید پولهایی که از روی ستم از مردم گرفتند به آنها برگردانید - مگان2000 از 29.900.000 در عرض چند ماه می شه 36.450.000 آخه کسی نیست بگه آخه آدم بی انصاف تو روزی حدود 950 مگان 2000 فقط می فروشی به مبلغ 34.627.500.000تومان تو این ما به التفاوت 6.222.500.000 تومان سود می کنی یعنی اگه پول 5 روز ما به التفاوت را به عنوان جریمه بده تموم شده.
بابا جون دولت خودش را مسخره کرده اگر این شعاری نیست! مرده! اعلام کنه باید ما به التفاوت را به ملت برگردانی -
Iran, Islamic Republic of
ما واسه چی انقلاب کردیم؟واسه اینکه شرکتهایی مثل سایپا یا ایران خودرو اینجوری مردم رو استثمار کنن؟خجالت اوره.چقدر ظلم به این مردم؟چقدر محصول بی کیفیت با قیمت بالا؟ایا فریادرسی هست؟