جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فعالیت ۳۰ هزار شبکه ماهواره ای در دنیا

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 435760
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به فعالیت بالغ بر ۳۰ هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا، تصریح کرد: مدیریت ۹۵ درصد از این شبکه‏‌ها در اختیار صهیونیست‎ها‌ست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین صادق جعفرپور شامگاه سه‌شنبه در جلسه بررسی ابعاد مخرب ماهواره اظهار کرد: با توجه به اثرات مخرب ماهواره بر روی قشر جوان و نوجوان، والدین باید دقت نظر بیشتری در این زمینه داشته و در راستای سالم‌سازی کانون خانواده‎ها از لوث وجود ماهواره بکوشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه استفاده از ماهواره به عنوان یکی از فراگیرترین وسایل ارتباط جمعی در حال ازدیاد است، ادامه داد: مقابله با تاثیرات مخرب ماهواره از مسائل مهم و اساسی مورد نظر اندیشمندان، سیاسیون و مجریان نهادهای دولتی است.

جعفرپور یکی از مشکلات موجود در این زمینه را معطوف به استفاده نادرست خانواده‌‏ها از این ابزار ارتباط جمعی دانست و تاکید کرد: مدیریت ناصحیح و استفاده از شبکه‏‌های مختلف ماهواره‏ای مشکلات عدیده‎ای را برای کانون خانواده‎ها به دنبال دارد.

وی با اشاره به فعالیت بالغ بر ۳۰ هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا، تصریح کرد: مدیریت ۹۵ درصد از این شبکه‏‌ها در اختیار صهیونیست‎ها‌ست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه صهیونیست‏‌ها در برنامه‏‌های ماهواره‏‌ای پیام مثبتی برای ملت ایران ندارند، یادآور شد: اشاعه بدحجابی و بی‏‌حجابی در بین جوانان یکی از حوزه‌‏هایی است که دشمن در ماهواره به آن توجه بیشتری داشته و اعتبارات هنگفتی برای آن هزینه می‎کند.

جعفرپور عنوان کرد: مسئولان امر باید همه تلاش خود را به منظور جداکردن جوانان از این دام شیطانی به کار بسته و توجهی بیش از پیش به آن داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از سازمان‎های مسئول در این امر همه تلاش خود را برای مقابله با هجمه دشمن به کار می‎بندد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه تبلیغات در دنیای امروز با دهه‏‌های پیشین تفاوت دارد، اضافه کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی وارد شده و به منظور مقابله با هجوم فرهنگی آنها ما هم باید از دریچه فضای مجازی وارد شویم.

جعفرپور به طراحی وبلاگ‏‌هایی در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و تاکید کرد: مسئولان این برنامه‎ها در زمان اوقات فراغت جوانان مطالبی را در زمینه حجاب ارائه می‎دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‎های سازمان تبلیغات اسلامی در آینده طراحی یک سایت و ارائه مطالب مطلوب در آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *