جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
بازی برده را این بار مساوی کردند

شاهکارهای پرسپولیس ادامه دارد!

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 419560
تیم فوتبال پرسپولیس دیدار هفته بیست و هفتم خود برابر سایپا را در شرایطی با تساوی به پایان برد که ابتدا با دو گل از حریفش پیش بود اما در نهایت شاهکارهایش را ادامه داد و به یک امتیاز بسنده کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم های فوتبال سایپا البرز و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر عصر امروز یکشنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند.

احمد نوراللهی(۳۰) و مهدی طارمی(۴۰) برای پرسپولیس و حکیم نصاری (۴۴) و حامد شیری(۶۶ - پنالتی)برای سایپا گل زدند.

در نیمه اول دو تیم بازی سرد و کم فرصتی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را راضی کنند اما این پرسپولیس بود که از معدود موقعیت هایش به پیروزی رسید.

در دقیقه ۳۰ این دیدار شاگردان برانکو پشت محوطه جریمه صاف یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال گابریل درون محوطه جریمه را احمد نوراللهی با پشت سر درون دروازه حریف جا داد تا تیمش را از میزبان پیش بیندازد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در دقایق پایانی نیمه اول نمایش بهتری داشتند در دقیقه ۴۰ توسط مهدی طارمی برای دومین بار دروازه حریف را باز کردند اما سایپا در دقیقه ۴۴ یکی از گل ها را توسط حکیم نصاری جبران کرد.

در شروع نیمه دوم سایپا میل تهاجمی بیشتری داشت تا گل خورده را جبران کند اما در دقیقه ۶۴ محمد نوری کاپیتان پرسپولیس گلی را وارد دروازه حریف کرد که داور این گل را به نشانه برخورد توپ با دست وی در زمان کنترل، نپذیرفت. دو دقیقه بعد نوری درون محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را شیری به گل دوم سایپا تبدیل کرد.

بعد از اینکه بازی به تساوی کشیده شد، دو تیم برای رسیدن به گل سوم تلاش کردند که البته سهم سایپا بیشتر از سرخپوشان بود اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. سایپا در وقت های اضافه به گل سوم رسید اما داور این گل را به نشانه خطا روی سوشا مکانی نپذیرفت.

پرسپولیس با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی باقی ماند. سایپا هم با ۳۸ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *