جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵
انتقاد کوثری از جبهه منتقدین دولت؛

تفکر اصولگرایی در جبهه متحد اصولگرایان قرار دارد

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 207862
مردم ما به لطف خدا، در اثر شناخت دقیق می دانند که تفکر اصولگرایی در جبهه متحد قرار دارد. رأس معنوی این جبهه هم که آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی هستند.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری، رییس کمیته اقشار جبهه متحد اصولگرایان، در رابطه با حضور جبهه های نوظهوری از قبیل جبهه منتقدین دولت خاطرنشان کرد: در لیستی که توسط جبهه متحد اصولگرایان ارائه خواهد شد، نهایتاً ۳۰ نفر حضور دارند و از آنجایی که حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر اصولگرای شاخص نام نویسی کرده اند، باید تحت یک عنوانی در انتخابات شرکت کنند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: اینها قطعاً تشکل های سیاسی مختلفی را تشکیل می دهند. جبهه منتقدین دولت هم یکی از این جبهه هاست. آنها هم چون در لیست قرار نگرفتند اقدام به سازماندهی چنین تشکلی کردند تا به نحوی اعلام موجودیت کنند.

نماینده تهران در خانه ملت اضافه کرد: نمی توان جلوی ایجاد اینگونه جبهه ها را گرفت. البته تعداد زیادی هم به صورت مستقل شرکت می کنند که همه اینها طبیعی است.

وی در خصوص اینکه ممکن است با حضور چنین جبهه هایی، تعداد آرا به نفع جبهه متحد اصولگرایان کاهش یابد، گفت: مردم ما به لطف خدا، در اثر شناخت دقیق و عمیق نسبت به انتخابات می دانند که تفکر اصولگرایی در جبهه متحد قرار دارد. رأس معنوی این جبهه هم که آقایان آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی هستند. لذا مردم به راحتی می توانند تشخیص دهند که سمت کدام جبهه ها سوق پیدا کنند.

به گفته رییس کمیته اقشار جبهه متحد، آنها با توجه به عملکرد نمایندگان مجلس هشتم و در نظر گرفتن چگونگی فعالیت آنان، بسیار به جبهه متحد توجه می کنند.

کوثری همچنین درباره چگونگی حضور اصولگرایی در مجلس نهم گفت: بالاخره چیزی که هست، به امید خدا، تفکر اصولگرایی تا به حال دو دوره گذشته به خوبی نمایان شده و نوع نگرش مردم به این تفکر، نگرشی مثبت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
برای روشن بودن مواضع توصیه می کنم بین لیستهای اصولگرا نباید افراد مشترک باشند تا معلوم شود مردم به کدام طرز تفکر رای می دهند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش سری هم به بازار شهرها می زدید وبیچارگی ملت را می دیدید وآن وقت اینچنین به اصولگرایی می نازیدید!
ملت بدبخت ایران از گرانی به تنگ آمده اند
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگر به سابقه گذشته افراد نگاه نمی کنند وازهرچه وکیل الدوله است وازتمام افراد مماشات کننده بادولت بیزاراست علی مطهری یادشهیدمدرس رادرمجلس هشتم زنده کرد ویک تنه باایستادگی درمقابل قانون شکنی هاوانحرافات دولت ازادگی خویش رادرتاریخ انقلاب برای این نسل ونسل های اینده ثبت نمود
شما یه حساب و کتاب ساده براساس نتایج انتخابات ریاست جمهوری بکنین متوجه میشین مطالبه اصلی مردم چی هست.
Iran, Islamic Republic of
الحمد الله با شناختی و بصیرتی که داریم به جبهه متحد اصول گرایان رای می دهم