جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تحویل 17 هزار مسکن‌مهر تهران در هفته‌جاری

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب: 377161
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران از تحویل ۱۷ هزار واحد مسکن مهر استان تهران در هفته دولت خبر داد و گفت:‌ ۵۴ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران قبلا تحویل داده شده است.
به گزارش جهان، فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ تحویل واحد‌های مسکن مهر تا پایان سال اظهار کرد: ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران تا پایان سال آماده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود. واحدی با بیان این‌که برای شهرهایی که متولی هستیم ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر را تکلیف داریم که از این تعداد چهار - پنج هزار واحد کم می‌شود، تصریح کرد: تا امروز ۹۵ هزار واحد مسکن مهر را تحویل داده‌ایم.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به مشکلات تامین اعتبار برای تکمیل خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر اظهارکرد: دولت می‌تواند در این زمینه وارد عمل شود اما تامین خدمات زیربنایی به عهده وزارت نیرو است. وی درباره‌ عقب‌ افتادن تحویل واحد‌های مسکن مهر به دلیل انجام ندادن تعهدات وزارتخانه‌های نفت و نیرو گفت: جلسه‌ای برگزار شد و تمام تلاش خود را کردیم تا به وضعیت سروسامان دهیم.

ساخت بیش از دو میلیون مسکن مهر در کشور از سال ۸۶ آغاز شد که تعدادی از آنها ساخته و تحویل داده شدند و واحدهای باقی مانده قرار است تا پایان سال آینده تکمیل و تحویل داده شوند.

به گفته نریمان- معاون وزیر راه و شهرسازی - تا امروز پروژه مسکن مهر کشور ۸۲ درصد و در شهرهای جدید ۷۵ درصد پیشرفت داشته و ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید در حال ساخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
با حرکات و اعمال احمدی نژاد پز بدهید مرد هستید خودتان حرکتی مردمی و اسلامی کنید