چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱

وضعیت برنامه هفت ترانه برای رمضان

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 367261
مدیر شبکه شما از قطع موقت برنامه هفت ترانه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه هفت ترانه در ماه مبارک رمضان موقتا پخش نمی شود و قرار است در آینده شاهد آن باشیم.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر،‌ احمدی افزادی در نشست خبری در پاسخ به این که آیا اجرای یکی از خوانندگان پاپ موجب قطع این برنامه شده است؟ گفت: این اجرا ضمن انتقادهایی، طرفداران زیادی هم داشته است و فکر می کنم جوابیه این خواننده، قانع کننده بود.

وی «هفت ترانه» را برنامه موفق رسانه ملی بیان و اضافه کرد: این برنامه به معنای واقعی مبتنی بر مشتری مداری و ساده محوری و همین رمز موفقیت آن بوده است.

مدیر شبکه شما همچنین درباره ساخت سریال های منطقه ای گفت: ‌قرار است برای مناسبت های بعد سریال هایی مشترک از استان های همجوار و منطقه ای تولید و ارائه کنیم و برنامه‌ریزی شده است مراکز مختلف صدا و سیما در مناطق مشترک همچون شمال کشور به صورت مشترک سریال‌سازی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *