جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عرضه تی‌شرت‌هایی هوشمند سلامت

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 377666
یک شرکت تجاری تی‌شرت‌های هوشمندی را عرضه کرده که نه تنها ضربان قلبتان را اندازه می گیرند، بلکه می توانند وضعیت تنفس و حتی شدت استرس و نگرانیتان را محاسبه کنند.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از آی تی پرتال خبر داد، ابزاری که برای این کار در نظر گرفته شده به شکل یک سوارکار که در حال چوگان بازی است طراحی شده و این نقش برجسته نقره ای رنگ از حسگرهای مورد نیاز برای اندازه گیری داده های فوق الذکر برخوردار است.

دیوید لورن معاون شرکت سازنده این تی‌شرتها هدف از طراحی و عرضه آنها را افزایش راحتی ورزشکاران و مردم عادی و تسهیل دسترسی آنها به اطلاعات ضروری مربوط به حوزه بهداشت و سلامت عنوان کرده است.

شرکت رالف لارن همچنین قصد دارد فناوری مورد استفاده در این تی‌شرت‌ها را در آینده در دیگر البسه تولیدی خود بگنجاند و این کار را از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز خواهد کرد، البته هنوز مشخص نیست هزینه خرید و استفاده از این تی‌شرت‌ها به چه میزان خواهد بود.

طراحی این تی‌شرت‌ها با همکاری یک شرکت کانادایی به نام OM انجام گرفته که در زمینه عرضه محصولات پوشیدنی بیومتریک فعال است و قبلا البسه‌ای مجهز به دستگاه پخش mp۳ عرضه کرده بود.
https://jahannews.com/vdccemq1e2bqme8.ala2.html
jahannews.com/vdccemq1e2bqme8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *