پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
به دلیل ترس از تظاهرات میلیونی مردم؛

سفیر رژیم صهیونیستی از اردن گریخت

پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 186460
رسانه ها از فرار سفیر رژیم صهیونیستی در امان، پایتخت اردن از بیم تظاهرات میلیونی امروز مردم اردن خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، منابع اردنی اعلام کردند: اسرائیل سفارت خود را در پایتخت اردن بسته و همه کارکنان سفارت را تا اطلاع ثانوی از بیم تظاهرات میلیونی مردم اردن خارج کرده است. 

این منابع تاکید کردند: بسیاری از مردم اردن در تظاهرات علیه اسرائیل شرکت می کنند. 

منابع فوق تصریح کردند: اسرائیل از دانییل نیوو سفیر خود خواسته است که هر چه سریعتر به تل آویو بازگردد. 

شایان ذکر است که پس از تسخیر سفارت اسرائیل در مصر به دست جوانان انقلابی این کشور، سفارت رژیم صهیونیستی در امان تنها سفارت فعال این رژیم در کشورهای عربی بود که مردم اردن قرار است در تظاهرات میلیونی امروز خود در بستن آن شعار دهند.

پیش از این نیز جوانان انقلابی مصر، در ادامه اعتراضات خود علیه اسرائیل در قاهره، با تجمع در مقابل سفارت این رژیم جعلی، یکی از دیوارهای آن را تخریب کرده و بخش هایی از آن را نیز برای ساعاتی اشغال کردند. 

این در حالیستکه همانند آنچه که در امّان رخ داده است، در ماجرای تسخیر سفارت اسرائیل در مصر نیز، سفیر رژیم صهیونیستی و تعدادی از کارکنان سفارت این رژیم، شب قبل از تسخیر سفارت و به دلیل وحشت از تظاهرات مردم و جوانان انقلابی مصر، از این کشور گریخته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *