چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۸
۱

پاسخ جلیلی به اظهارات اخیر یک کاندیدا

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 288566
گفتمان حضرت امام (ره) در سیاست خارجی نه تنها کدخدایی را برای جهان نمی‌پذیرد بلکه هیچ قدرتی را به رسمیت نمی‌شناسد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (جمعه) در محل ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.
 
سعید جلیلی که سخنرانی خود را به طرح گفتمان انقلای اسلامی و گفتمان مقاومت اختصاص داده بود، تاکید کرد: کسی که سکان‌دار قوه مجریه می‌شود باید بتواند با برنامه و باور به گفتمان انقلاب، ظرفیت‌های کشور را به بهترین شکل آزاد کند.
 
جلیلی در بخشی از سخنان خود با اشراه به سخنان اخیر حسن روحانی مبنی بر کدخدایی آمریکا در دهکده جهانی و لزوم ارتباط با کدخدا، اظهار داشت: ما به لطف خدا تصمیم داریم که نظام اسلامی را احیا کنیم و اگر نوکران آمریکا نمی پسندند و آن را قدرت طلبی و توسعه طلبی می دانند از آن باکی نداریم و از آن استقبال می کنیم.
 
وی در ادامه تاکید کرد: گفتمان حضرت امام (ره) در سیاست خارجی نه تنها کدخدایی را برای جهان نمی‌پذیرد بلکه هیچ قدرتی را به رسمیت نمی‌شناسد.
 
در این همایش علی باقری رئیس ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی، سید ناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جاماند و علی رضا قزوه سخنرانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا نبخشه احمدی نژاد را که اعتماد ما را به این نوع گفتمان ازبین برد