يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

نکته‌ای جالب درباره پیام تسلیت رضایی!

سه شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 84876
با اندکی دقت در پیام تسلیت دکتر محسن رضایی به مناسبت درگذشت آیت الله منتظری به نکته عجیب و جالبی دست می یابید!

سایت الف نوشت: رضایی، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را کپی کرده است و بعنوان پیام خودش منتشر کرده! البته اندکی هم در پیام ایشان دخل و تصرف کرده و جمله رهبر انقلاب درباره «امتحان دشوار و خطیر آیت الله منتظری» را حذف کرده است! خودتان مقایسه کنید:

پیام تسلیت رهبر انقلاب:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمة الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته‌اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی‌های زیادی در این راه تحمل کردند.

در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را کفاره‌ی آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه‌ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه ای

29/ آذر/ 1388

پیام تسلیت محسن رضایی:

بسم الله الرحمن الرحیم

فقیه عالیقدر آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمی الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند.

ایشان مجاهدی بزرگ و فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند.

دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت . ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند.

اینجانب درگذشت ایشان را به همه ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم. محسن رضایی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *