شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

استقلال فصل بعد را هم محکم مي‌بنديم

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 348569
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: جلوي رفتن فتح‌الله‌زاده در پايان فصل جاري را مي‌گيريم.
به گزارش جهان، مقداد نجف‌ نژاد در گفت‌‌وگو با تسنيم، درباره روند خصوصي‌سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: قرار است امروز (شنبه) با پورحسيني رئيس سازمان خصوصي سازي در اين باره صحبت کنم. در اين خصوص رئيس جمهور کميته‌اي را براي مشخص شدن وضعيت اين دو باشگاه تعيين کرده‌اند تا با جديت و دقت کار خصوصي اين دو باشگاه پيگيري شود.

وي با بيان اينکه در روند خصوصي استقلال و پرسپوليس نبايد عجله کرد، ادامه داد: ۲ نکته براي انجام اين کار حائز اهميت است. نخست اينکه همزمان با خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس، ساير باشگاه نيز به بخش خصوصي واگذار شوند. ساير تيم‌ها شبه دولتي هستند و اگر قرار بر خصوصي سازي دو باشگاه پايتخت باشد، نبايد رقيب دولتي داشته باشند.

رئيس فراکسيون ورزش مجلس تصريح کرد: دومين نکته اين است که بايد با تامل و جديت بيشتري واگذاري استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي انجام شود. اين دو باشگاه در ايران و آسيا اعتبار دارند و نبايد دستپاچه و عجولانه واگذار شوند. همچنين بايد از نظرات افراد صاحب نظر استفاده کرد تا بتوانيم کارها را با روش بهتري پيش ببريم.

نجف‌نژاد افزود: موضوع ديگري که وجود دارد و بايد با وزير اقتصاد در اين زمينه صحبت کنم، بحث شخصي است که قصد مالکيت را دارد. بايد پولي از اين شخص که مورد اعتماد است و افق‌هاي روشني در وي ديده مي‌شود، به عنوان تضمين لازم گرفته شود و آن را دفتري کنند تا حداقل بتواند ورزشگاه ۵۰ هزار نفري که قابليت برگزاري ديدارهاي بين‌المللي داشته باشد، بسازد.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص وضعيت استقلال عنوان کرد: شرايط استقلال خوب است. شايد ديدار نخست مقابل الشباب همه را نگران کرد و ما نيز نگران شديم اما اين شکست مي‌تواند سکوي پرتابي رو به جلو باشد. در ليگ برتر هم شرايط استقلال خوب است و فرصت خوبي براي قهرماني داريم. اگر استقلال در بازي‌هاي رودررو مقابل حريفانش درخشش داشته باشد، مي‌تواند عنوان قهرماني را کسب کند.
نجف‌نژاد در خصوص اينکه برخي از بازيکنان نسبت به تقسيم ناعادلانه پول بين بازيکنان اعتراض کرده‌اند، گفت: اين موضوع را به مديرعامل باشگاه سپرده‌ايم. شايد به خاطر مشکل خاصي به يک بازيکن توجه بيشتري کرده باشيم اما سعي کرديم توازن را لحاظ کنيم. تلاش ما اين بوده که تقسيم پول بين بازيکنان عادلانه باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا تقسيم ناعادلانه بين بازيکنان باعث ايجاد اختلاف نخواهد شد، تاکيد کرد: فکر نمي‌کنم اختلافي وجود داشته باشد و ما در تقسيم پول دخالت نمي‌کنيم.
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال درباره اتمام قرارداد ۱۵ بازيکن استقلال در پايان فصل جاري خاطرنشان کرد: حتما استقلال را براي فصل آينده محکم مي‌بنديم. منتظر مشخص شدن تکليف خصوصي‌ سازي استقلال هستيم تا علاوه بر حفظ بازيکنان مد نظر کادر فني، به جذب نيروهاي جوان نيز اقدام مي‌کنيم. ضمن اينکه از عملکرد امير قلعه‌نويي و علي فتح‌الله‌زاده راضي هستيم.

نجف‌نژاد در مورد اينکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده در پايان فصل از استقلال مي‌رود، گفت: او به کارش ادامه مي‌دهد و جلوي رفتنش را خواهيم گرفت.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا مايل به ادامه همکاري با امير قلعه‌نويي هستيد يا نه، اظهار داشت: قطعا تمايل به ادامه همکاري داريم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *