پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گفتگوی صمیمی کی‌روش و ضرغامی

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 388763
رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به فارس گفت: من به فوتبالی‌ها هم سر می‌زنم و مسابقه تماشا می‌کنم، اما به صورت سرزده.
خبرگزاری فارس: به پیشنهاد دوبی‌اسپورت و الجزیره ورود نمی‌کنم/به فوتبال هم سر می‌زنم، اما سرزده

به گزارش جهان؛ عزت‌الله ضرغامی در گفت وگو با فارس درباره اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند ضرغامی لوکیشن‌های سریال را می‌بیند اما به تماشای مسابقات فوتبال نمی‌رود گفت: من فوتبال هم می‌روم و مسابقه را می‌بینم اما به صورت سرزده. نشستی که با روسای باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال داشتیم جلسه خوبی بود و آقایان فرمایشات خوبی داشتند.

وی ادامه داد: من به دنبال این هستم که از مسیر قانونی به فوتبال کمک کنم و این موضوع را از مجلس و دولت پیگیری کنم. با علاقه‌ای که به فوتبال دارم دنبال این هستم که با قانونمند شدن مسیر وضعیت فوتبال مشخص شود. این موضوع را امروز در هیأت دولت مطرح می‌کنم.

رئیس صدا و سیما در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا دوبی اسپورت و الجزیره پیشنهاداتی برای پخش لیگ برتر فوتبال داشته‌اند تصریح کرد: من وارد این مسائل نمی‌شوم. مردم علاقمند هستند این مسابقات را در شبکه‌های داخلی از رسانه ملی ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *