پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳۱
انتقاد از فاسد خواندن همسر سارکوزی

دلائل احمدی نژاد برای اسم بردن از آیت الله هاشمی در مناظره

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 134962
رئیس جمهور پس از ماهها دلیل خود برای بکار بردن نام آیت الله هاشمی در مناظره ها را مطرح کرد.
به گزارش جهان وی بدون اشاره به نام کسی در یک گفت وگو گفت: يك كسي كه 75 ميليون نفر مي‌گويند او مشكل دارد زماني اسمش را مي‌بري همين‌ها مي‌گويند چرا اسمش را بردي و فرياد مي‌زنند كه اخلاق كنار رفت، پاسخ مي‌دهيم كه اين زبان مردم است، 75 ميليون از او ناراحتند، 75 ميليون مي‌گويند او نبايد در امور كشور دخالت كند.

احمدی نژاد که با روزنامه ایران گفت وگو می کرد در ادامه ضمن انتقاد از کسانی که به راحتی آبروی مومن را می برند، به برخی رسانه ها که همسر سارکوزی را فاسد خواندند اشاره کرد و گفت: آنهايي كه راجع به خود من است، من شخصاً گذشت مي‌كنم، اما آيا مثلاً يك رسانه مي‌تواند به زن يك رئيس‌جمهور اروپايي نسبتي بدهد؟ اين با كدام اسلام مي‌خواند؟ ممكن است مخالف ما باشد ولي آيا من مي‌توانم نسبتي به او بدهم. حتي اگر فردي انحراف اخلاقي دارد، يك رسانه نمي‌تواند اين را بنويسد. چرا كه خلاف شرع است. يك كسي در كشور ما يك اشكال اخلاقي پيدا كرده و رفته پنهانكاري كرده آيا ما بايد برويم تجسس و برملاكنيم؟ اين جرم بالاتر از جرم او است. اگر واقعاً عدالتي باشد اين افراد بايد مجازات بشوند. افرادي كه مي‌آيند اصرار مي‌كنند كه يك فردي كافراست، در دين اسلام چنين چيزي وجود ندارد. من فعلاً بحث شخصي نمي‌كنم، بحث حوزه عمل اجتماعي است، مگر يك انسان مي‌تواند تجسس و اصرار كند كه فردي فاسد است. اين نه اسلام است، نه جمهوري اسلامي، نه اخلاق و نه ايراني و نه مردانگي است. بعضي از روزنامه‌ها خودشان را معيار حق و باطل مي‌دانند. خيلي جالب است كه مي‌گويند اگر ما گفتيم كه مثلاً اين بد است همه بايد بگويند اين بد است.

لازم به ذکر است یکی از رسانه هائی که تعبیر انحراف اخلاقی را برای همسر سارکوزی به کار بردند، روزنامه های وابسته به دولت بودند.

رئیس جمهور همچنین درباره اسم نبردن از افراد و نبردن آبروی آنها گفت:
متأسفانه بعضي همين طوري افراد را متهم مي‌كنند. من اين مسائل را قبول ندارم. فكر مي‌كنند كه در بين اين 75 ميليون نفر فقط چندنفر هستند كه ولايتمدار هستند و بقيه فاسد هستند، من اين اسلام را قبول ندارم، اسلامي كه به‌خودش اجازه مي‌دهد كه هر كسي را لجن‌مال كند، فكر كند كه تعداد كمي مسلمان هستند بقيه 75 ميليون نفر بي دين هستند، من اين اسلام را قبول ندارم، اصلاً آن را اسلام نمي‌دانم، نظام اسلامي نظام حداكثري است،  يك عده مي‌خواهند بگويند ولايت در انحصار ماست، جالب است به من مي‌گويند تو ولايت فقيهي نيستي، پس كي هست، ظاهراً فقط آن آقا و آن چند نفرولايي‌اند. بدين منظور يك سايت و مجله درست كرده‌اند. بزرگترين ظلم به جمهوري اسلامي و ولايت فقيه همين رفتار اين افراد است كه مي‌گويند ولايت فقيه براي عده‌ خاصي هست. ملت بايد زير سايه ولايت و نظام اسلامي در امن و امان باشند، آبرويشان در امان باشد، من اينجا صريحاً مي‌گويم كسي حق ندارد با اسم به مردم توهين كند، فردي هنرمند، مدير، كارگر، سرباز و يا فيلمساز است، حكومت موظف است از آبروي افراد صيانت كند، حتي اگر برخي تصور مي‌كنند كه آن افراد مؤمن نيستند. اولاً معلوم نيست نباشد، چون معيار شما چيست، مگر شما خدا هستيد. ثانياً حالا نباشد، آيا آبروهم ندارد؟ در حكومت اسلام زندگي مي‌كند، اميرالمؤمنين از اين‌كه تعرض شد به يك زن يهودي كه تحت حكومت اسلامي زندگي مي‌كرد، فرمود: اگر يك مردي اين را بشنود و بميرد نبايد بر او خرده گرفت.

احمدی نژاد همچنین درباره انتقادات برادرش گفت: به چه حقي برخي افراد افترا مي‌زنند. ممكن است برادر خود بنده هم باشد. اولاً من اولين كسي نيستم كه برادرش عليه او اقدام مي‌كند، هركس مسئول كار خودش است، اين‌كه برخي افراد اظهار نسبت بكنند و بگويند از اطرافيان او هستيم و درصدد سوءاستفاده كردن باشند، بايد با آنها برخورد كنند و اگر كسي به اين استناد از قانون تخطي بكند مجرم است و بايد جواب بدهد. اينجا صريح اعلام مي‌كنم اگر كسي به اين استناد تخلفي كند و يا پارتي‌بازي و سوءاستفاده‌اي كند مجرم است و دستگاه‌ها بايد با او برخورد كنند. آقا من با فلاني عكس دارم، خب خيلي ممنون، من همه را دوست دارم، با همه عكس مي‌گيرم، مردم هم مرا دوست دارند. من هم مردم را دوست دارم اين يك موضوع خدايي است، ما نوكر مردم هستيم، مردم هم نوكران خود را دوست دارند. اما يك عكس نمي‌تواند امتيازي به كسي بدهد. يا مثلاً كسي به اعتماد فردي چيزي را امضا كند، من اين را قبول ندارم، تمام افرادي كه منتسب به من هستند مسئول اعمال خودشان هستند، اگر رفتند جايي تخلفي كردند، طبق قانون بايد برخورد شود. اين مسائل ارتباطي به من ندارد. اين مسئله را مردم بدانند. ا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت به خبررساني سريع شما. من هنوز نتونسته بودم كه مصاحبه رو كامل بخونم شما خبرش رو زديد
Latvia
"...من اين اسلام را قبول ندارم، اسلامي كه به‌خودش اجازه مي‌دهد كه هر كسي را لجن‌مال كند، فكر كند كه تعداد كمي مسلمان هستند بقيه 75 ميليون نفر بي دين هستند، من اين اسلام را قبول ندارم، اصلاً آن را اسلام نمي‌دانم" احسن به آقاي احمدي نژاد. حتي اگر اين سخنان شعاري هم باشد مي تواند منشاء اثرات مثبت و سازنده براي ايران نيازمند تغيير باشد.
Latvia
...تمام افرادي كه منتسب به من هستند مسئول اعمال خودشان هستند، اگر رفتند جايي تخلفي كردند، طبق قانون بايد برخورد شود. اين مسائل ارتباطي به من ندارد. اين مسئله را مردم بدانند... درود بر آقاي احمدي نژاد كه متفاوت و صادق بودن خود را هر روز بيشتر نشان مي دهد و مايه اميدواري بسياري براي ساختن ايران مي باشد.
Iran, Islamic Republic of
فاطمه رجبی:رئیس جمهور بعد از رای 22 میلیونی کمی دچار غرور شده است
Latvia
منطق جوان گرايي و شكستن حلقه بسته مديريتي حكم مي كند كه افرادي چون آقاي ... قبل از اينكه به آنها توهين شود عرصه را ترك و به مشاوره و انتقال تجربه به نسل جديد بسنده كنند. اجازه دهند افراد شايسته با تشخيص ملت مسئوليتهاي مهم اداره كشور را برعهده بگيرند و هر روز با اعلام مشكلي جديد از سر دلسوزي!!! آژير خطر را دائما براي ملت به صدا در نياورند! و لرزه بر اندام اين ملت زجر كشيده نيندازند! ...
Iran, Islamic Republic of
همین شجاعتشه که با همه ی کم و کاستی ها دل ما رو برده!

زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
Iran, Islamic Republic of
این شجاعت محمود که یه دنیا دیوونشن.وقتی صبح از خواب پا میشم و میبینم یکی مثل محمود داریم با دلی اروم میرم دانشگاه.با اینکه دلم از مشایی خونه اما محمود همیشه محموده.
Latvia
... بايد منصفانه انديشيد كه آيا ايشان نیز طي اين 7 سال چگونه كار كرده اند؟ آيا حلقه انتصاب هاي فاميلي و انتصاب افراد ناآگاه و غير متخصص در پست هاي تخصصي چگونه بوده است؟ معاون وزير نفت داراي چه رشته تحصيلي است؟ وزير نفت چه رشته تخصصي دارد؟ اگر فرمايش رهبر نبود كه اكثر وزرامي افتادند.
شعار خوب است ولي بايد عمل شود.
Iran, Islamic Republic of
درود بر رئیس جمهور
..

دکتر جون ما تا ته خط با تو هستیم .. نگران نباش
شير خدا احمدي نژاده
ايشالا تو سازمان ملل زورگوها رو رسوا کنه
خدا نگهش داره برا سلامتيش صلوات!
Iran, Islamic Republic of
پس چطور آقای احمدی نژاد بخودش اجازه داد آبروی بعضی سران نظامو رو ببره. آیا اینها از کارلا برونی که فسادش برای همه عیان است بدتر بودند؟
خدا عاقبت همه مارا ختم بخیر کند.
Iran, Islamic Republic of
من به موسوي راي دادم و اعتراف ميكنم از احمدي نزاد به شدت دلخور بودم و تمام تلاشم رو كردم كه راي نياره البته در حد خودم ولي خداشاهده يواش يواش دارم به اين ادم ايمان ميارم درود خدا بر محمود عزيز با اينكه ميدونم انقدر مرد نيستيد كه اين قسمت پيامم رو سانسور نكنيد ولي ميگم اين خوبي ها اثر مشاوره ادم حكيمي مثل استاد مشائي بزرگواره خدا وجود هردو شون رو حفظ كنه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به کسی تهمت نزد و کسی را هم فاسد نخوند،احمدی نژاد سوالی کرد مبنی بر اینکه فرزندان یک شخص در حال چه کاری هستند(با تکیه بر مدارکی مستند احتمالی موجود در وزارت اطلاعات و سازمانهای اقتصادی) که بعدا هم البته قرار شد طرف مقابل توضیح بده که نداد و با بودن فرزندان یکی در لندن و دیگری گاهی در استرالیا و ... بازنگشتن برخی برای پاسخگویی صحت آن هم حداقل تا این لحظه تایید شد،این تفاوت می کند با اتهام بدون سند،چرا احمدی نژاد قبل از ریاست جمهوری و در دور اول چنین نکرد (چون به مدارک دسترسی نداشت) ولی دور دوم 4 سال رئیس جمهور بود و همه افتضاحات را دید و فقط برخلاف بقیه شجاعت بیانش را داشت که دیدید چه آشوبی به پا کردند و دلیل ترس بقیه هم روشن شد..
Iran, Islamic Republic of
ما كه نفهميديم چه خبره ...
"... انتقاد از کسانی که به راحتی آبروی مومن را می برند، به برخی رسانه ها که همسر سارکوزی را فاسد خواندند اشاره کرد..."!
حاج خانم سارکوزی هم که مومن شد و آقایی که در مناظره اسمش برده شده است مومن نیست!!!
ضمنا 75 میلیون نفر شخصا به رئیس جمهور گفتند که حرف دلشان این است و اصلا از مشکلات اقتصادی و گرانی حرفی نزدند...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به فساد عیانی اشاره کرد که همه ازش خبر داشتند و یک موضوع مخفی نبود که برملا کردن آن حرمت داشته باشد.
منطق احمدی نژاد خیلی درست است، همین است که کسی جوابی برایش ندارد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد ، رئیس جمهور شجاع ایران
Iran, Islamic Republic of
این حرف احمدی نژاد خلاف نص صریح بیانات حضرت آقاست. چرا که آقا صراحتا در نمازجمعه فرمودند حرفهای احمدی نژاد در مناظره در باره هاشمی نباید گفته می شد و حتی آقا از مسائل مالی هاشمی هم حرف زدند که ذره ای از انقلاب برای خود نیندوخته است. باور کنید همه باید ولایت مدار باشیم. فرقی بین رییس جمهور مکتبی و خواص با بصیرت و بی بصیرت در اینباره وجود ندارد.
خداوند عاقبت آقاي احمدي نژاد را با وجودآقاي مشائي به خير كند
يك نفر حرف ما را كه براي احمدي نژاد تبليغ كرديم و بعد هم نذري داديم به گوشش برسانه كه ما بيش از اين دشمن شاد نكند .يك مقداري هم ملاحظه ما را داشنه باشه
البته ما كه براي خدا به او راي داديم پشيمان نيستيم. ولي...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که گفت جرم برخی از آقایان عیان بود توجه کند که جرم خانم برونی هم عیان است بطوریکه خودش گفته بود تک همسری حوصله ام را سر می برد...
Iran, Islamic Republic of
انتقاد از بازگو کردن فساد علنی زن سارکوزی بسی جای تاسف داره!
Iran, Islamic Republic of
سخنان احمدي نژاد منطقي و قابل دفاع است. هر كس وارد عرصه سياسي شد بايد پيه انتقاد را به جان بخرد اگرچه هاشمي رفسنجاني باشد
گذشت دوراني كه هاشمي عده اي را به جرم نامه انتقادي از سياستهاي اقتصادي دولت به نيستي كشيد. برخورد هاشمي با عباس عبدي را ما فراموش نكرديم اگرچه ممكن است عبدي خود را به فراموشي زده باشد.
Iran, Islamic Republic of
جرم خانم برونی در جامعه ایرانی عیان نبود، هر چند که شاید در اروپا فرد شناخته شده ای بود.
دوستان چرا اینقدر نگرانند و فکر می کنند اگر احمدی نژاد هر حرف جدیدی زد باید بترسند. ایشان نظراتش را گفته، دلیل کارش را با صداقت بیان کرده است. ما خودمان نترسیم که دشمن شاد نمی شود. بعضی ها انگار فکر می کنند که رئیس جمهور نباید حرف تازه ای بزند. تا از مجلس انتقاد می کند، صدای یک عده در می آید، درباره تاریخ مثبت کشور حرف می زند، یک عده دیگر می ترسند. یعنی ایشان حق صحبت ندارد؟!
البته ممکن است سخنان ایشان درست یا غلط باشد، اما اینکه تمام سخنان او را تقبیح کنیم و دنبال نکته ریزی باشیم تا کل سخن را زیر سؤال ببرد؛ کار درستی نیست. البته تقصیر رسانه های خودی نظیر جهان نیوز هم است که بر خلاف گفته رهبری، مسائل فرعی را اینقدر بزرگ کرده اند که مردم دائما نگران باشند!
حرف جدید زدن رئیس جمهور که ترس ندارد. چرا شما از اینکه ایشان هم نظراتش را مطرح کند واهمه دارید؟!
آیا فقط نظرات شاذ مطهری و توکلی و ... حق مطرح شدن دارند؟!
آیا دولت حق بیان نظرات خودش را ندارد و باید چشم بسته حرف آنان را تائید کند؟!
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی ما به اصول گرایی رای دادیم و به انهم وفادار می مانیم ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
يادمون نره احمدي نژاد از فساد مالي فرزندان آقاي هاشمي گفت نه خود ايشون و آقا در مورد خود آفاي هاشمي صحبت نمودند نه فرزندان ايشون
Iran, Islamic Republic of
من به خودم می بالم که همیشه ایام برای دریافت اخبار صریح و روشن به این سایت سر می زنم و از کلیه عوامل این سایت تشکر می کنم.
اسحاق از زاهدان.
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدي نژاد از فساد پسران هاشمي مدرك معتبري داره پس چرا از طريق قانوني اقدام نكرد؟ توجه كنيد تا زمانيكه جرم فرد هرچه قدر هم كه برهمگان محرز باشه در جوامع قانوني اثبات نشه و طرف محكوم نشه هيچكس حتي رئيس جمهور اجازه برملا كردن موضوع را نداره. حتي اگر هم مستقيم اشاره نكنه همينكه مخاطب بفهمه منظورش چه شخصيه مرتكب گناه شده.
Iran, Islamic Republic of
محمود خان فاتحه
Iran, Islamic Republic of
بخاطر چهار تا حرف حساب احمدی نژاد شده اخ و جیز و مغضوب دوست ودشمن.
...
Iran, Islamic Republic of
ما تا اخر خط با ولايتيم