پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جایگاه‌داران سخنگوی وزارت نفت شدند!

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 424663
همزمان با تغییرات جدید قیمت سوخت در کشور و در غیاب مسئولان وزارت نفت در حوزه پخش و پالایش فرآوده‌های نفت، جایگاه‌داران سوخت به سخنگوی این روزهای وزارت نفت تبدیل شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در طول چند روز گذشته تغییر و تحولات گسترده ای در قیمت و نحوه عرضه بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده های نفتی با مصوبه دولت تدبیر و امید به وقوع پیوسته است.

بر این اساس تغییرات جدید اعمال شده در نحوه قیمت‌گذاری و عرضه بنزین خودروهای شخصی و عمومی شامل حذف نظام سهمیه بندی، عرضه تک نرخی، زمان بندی ابطال سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای عمومی و شخصی و چندین اتفاق ریز و درشت دیگر بوده که با وجود این تحولات گسترده اما مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان متولی عرضه و توزیع بنزین کمترین اطلاع رسانی را در بین رسانه و جامعه خبری داشته است.

در این بین رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در چندین نوبت به عنوان سخنگو اطلاع رسانی‌هایی انجام داده است و از روز گذشته به دلایل نامشخصی حاضر به تشریح ابعاد جدید مصوبه بزرگ بنزینی دولت نیست.

از سوی دیگر، مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی حاضر به اطلاع رسانی به رسانه ها و خبرنگاران نیستند و حتی در مواجهه با سئوالات خبرنگاران از تغییرات جدید بنزینی همچون ابطال سهمیه ۷۰۰ تومانی خودروهای عمومی از ساعت ۲۴ امشب اظهار بی اطلاعی می کنند!

با این وجود همزمان با تغییرات جدید قیمت سوخت در کشور، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در حالی فعالیت اطلاع رسانی خود را تعلیق کرده که جایگاه‌داران سوخت به سخنگوی این روزهای وزارت نفت تبدیل شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *