پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هلاکت ۴ فرمانده ارشد طالبان در هلمند

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 380789
مسئولان امنیتی ولایت هلمند در جنوب افغانستان از کشته شدن ۴ فرمانده ارشد طالبان در جریان درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته نیروهای امنیتی در منطقه «سنگین» خبر می‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس در کابل، «سید مرادآقا» فرماندار «نوزاد» امروز در گفت‌وگو با رسانه‎ها اظهار داشت: در جریان عملیات شب و روز گذشته نیروهای امنیتی و درگیری با طالبان، ۴ فرمانده ارشد این گروه شبه نظامی کشته شدند.

وی ادامه داد: شب گذشته یک گروه ۵۰ نفره طالبان به پاسگاهی در منطقه سنگین حمله کردند که در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان، ۱۸ عضو طالبان کشته و ۲۲ نفر دیگر زخمی شدند.

مراد آقا همچنین از کشته شدن ۲ افسر پلیس افغان نیز در این درگیری خبر داد.

۲ روز پیش، مقامات امنیتی افغانستان اعلام کردند شبه نظامیان طالبان به چندین منطقه ولایت هلمند حمله و تاکنون چندین پاسگاه امنیتی این ولایت را به تصرف خود در آورده‌اند.

سنگین یکی از مناطق شمالی و ناامن ولایت هلمند است که از حدود ۳ ماه قبل در آن چندین بار میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان طالبان درگیری‎های خونینی رخ داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *