جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۴
۱۱۱
اخبار ویژه و کوتاه

شمخانی، با لباس نظامی، بارزانی را پذیرفت/ هم‌بندهای نزدیک به فائزه هاشمی در انجمن حمایت از بهائیان

احمدی‌نژاد ساختمان ولنجک را تخلیه می کند
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 371482
دستور خاتمی: ناطق نوری را جذب کنید ... مانور وزیر علوم با اهرم «حقوق اساتید» ... كلكسیونی از ضدانقلاب در جماران جمع شده‌اند ... هم‌بندهای نزدیک به فائزه هاشمی در انجمن حمایت از بهائیان ... تجلیل از مبتذل‌نویس دوران طاغوت در نشریه آموزش و پرورش ...
شمخانی، با لباس نظامی، بارزانی را پذیرفت/ هم‌بندهای نزدیک به فائزه هاشمی در انجمن حمایت از بهائیان
گروه سیاسی جهان نيوز ـ خبرنگاران در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نيوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

عبدالحمید: اقدامات داعش حرکت مردمی است

>
به گزارش جهان، مولوی عبدالحمید امام‌جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان در جمع مولوی‌های مسجد مکی ضمن بیان مطالبی در خصوص بحران عراق، نه تنها از محکوم کردن جنایت داعش در عراق اجتناب کرده، بلکه آن را حرکتی مردمی خوانده است.

عبدالحمید در این جلسه گفت: این‌ها عده‌ای از مردم ستمدیده اهل سنت عراق هستند که برای احقاق حق خودشان بپا خاسته‌اند! آن‌ها در چند سال حکومت شیعه عراق زخم‌هایی داشته‌اند که حالا سر باز کرده است و دولت عراق باید تاوان آن را پس دهد.

كلكسیونی از ضدانقلاب در جماران جمع شده‌اند

>
به گزارش جهان، یکی از همراهان امام خمینی(ره) اخیراً در جلسه‌ای گفته است: کلکسیونی از ضدانقلاب در جماران جمع شده‌اند، درست است که این‌ها قبلاً نزدیکان امام بودند و در زمره یاران وی، اما استحاله شده‌اند و به این روز افتاده‌اند.

وی انتشار کتابی که چندی پیش با عنوان «اخلاق در منظر امام» منتشر شده را مثال زده كه بعضی از ضد انقلابیون در آن قلم زده و به معرفی امام خمینی(ره) پرداخته‌اند.

گفتنی‌ است کتاب مذکور که کار گردآوری و تألیف آن را فردی به نام اصغر زارعی کهنمویی انجام داده ‌است، با مقدمه حجت الاسلام سید حسن خمینی و با پشتیبانی مالی بانک ملی منتشر شده و در آن مقالاتی به قلم آقایان موسوی بجنوردی، ایازی عضو مجمع محققین، ناصر کاتوزیان از حقوقدانان برجسته کشور، مصطفی ملکیان، عمادالدین باقی و امثال این افراد درج شده است.

تجلیل از مبتذل‌نویس دوران طاغوت در نشریه آموزش و پرورش

>
خبرنگار جهان با خبر شد، اخیراً در نشریه علوم اجتماعی ماهنامه رشد که توسط آموزش و پرورش چاپ و منتشر و برای معلمان علوم اجتماعی سراسر کشور هم ارسال می‌شود، در مطلبی از ایرج پزشک‌زاد مبتذل نویس دوران طاغوت تجلیل به عمل آمده و نام او در کنار شخصیت‌های برجسته ایرانی مانند عطار نیشابوری و دهخدا قرار گرفته است!

ماجرای دستگیری عبدالمالك ریگی، سریال می شود

>
به گزارش جهان، سیما فیلم در حال بررسی و مطالعه برای انعقاد قراردادی برای ساخت سریالی احتمالاً با درجه کیفی الف با موضوع دستگیری عبدالمالک ریگی است.

نگارش جوابیه دولت به انتقادات آیت‌الله مكارم توسط آشنا

>
پس از انتشار خبر جهان در خصوص نامه آیت‌الله مكارم شیرازی به رئیس جمهور و انتقاد از عملكرد وزارت‌خانه‌های علوم، ارشاد، استانداری سیستان و بلوچستان و آقای یونسی مشاور رئیس جمهور، دولت پاسخی برای این نامه آماده کرده است.

نوشتن پاسخ برای این نامه برعهده آقای حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور گذاشته شده و وی نیز متنی آماده کرده و یکی دوبار نزد رئیس‌جمهور رفته تا برای ارسال به آیت‌الله مکارم شیرازی نهایی شود.

احمدی‌نژاد: شمال شهر نشین شده‌ام و مردم‌ انتقاد می‌کنند

>
خبرنگار جهان با خبر شد، آقای محمود احمدی‌نژاد دستور داده‌ است تا ساختمانی که در منطقه ولنجک تهران در اختیار وی بود را تخلیه کنند و به فکر ساختمانی در مناطق متوسط شهر تهران باشند.

آقای احمدی‌نژاد در این خصوص گفته است: الان من شمال شهر نشین شده‌ام و مردم که مرا می‌بینند،‌ انتقاد می‌کنند، بروید جایی در شرق یا مرکز تهران پیدا کنید.

همچنین آقای احمدی‌نژاد گفته است: این دولت دارد مقدمات بازگشت ما را فراهم می‌کند. آمارها هم نشان می‌دهد که نتوانسته‌اند کاری بکنند و روز به روز در باتلاقی که خودشان درست کرده‌اند دست و پا می‌زنند و با عملکرد خودشان تا یکی دو سال آینده شرایط را برای ما فراهم می‌کنند.

گفتنی است عملکرد دولت دهم به خصوص در دو سال آخر فعالیت خود موجب شد تا مردم در انتخابات سال ۹۲ به آقای روحانی اقبال بیشتری نشان دهند و اصولگرایان هزینه اقدامات آقای احمدی نژاد را که رسما اعلام کرده بود خود را اصولگرا نمی داند، پرداخت کنند.

دستور خاتمی: ناطق نوری را جذب کنید

>
به گزارش جهان، آقای محمد خاتمی، در جلسه مجمع روحانیون مبارز، تاکید کرده است که نباید ناطق نوری را رها کنیم. باید سراغش بروید و جذبش کنیم.

پیرو این جلسه آقایان قدرت علیخانی و سید حسن خمینی جلسه ۳ ساعته‌ای با آقای ناطق نوری داشته‌اند و درباره حضورش در صحنه و ضرورت کنار زدن افراطیون و... بحث شده است.

بعد از جلسه حجت الاسلام سید حسن خمینی اعلام کرده است که یخ آقای ناطق آب شد و کوتاه آمده و حضورش برای انتخابات مجلس را اعلام خواهدکرد.

مانور وزیر علوم با اهرم «حقوق اساتید»

>
به گزارش جهان، آقای فرجی دانا وزیر علوم، طرحی ارائه کرده است که به موجب آن حقوق اساتید دانشگاه‌ها حدود ۳۵ درصد افزایش یابد. وزارت اقتصاد با این طرح مخالفت کرده و در مقابل فرجی دانا نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشته است و منتظر مجوز آقای روحانی است. گفته می‌شود این طرح با توجه به احتمال استیضاح فرجی دانا در مجلس، برای ایجاد فضای مثبت به نفع وزیر ارائه شده است.

عذرخواهی یونسی از دراویش کرمانشاه

>
به گزارش جهان، علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام، نشستی با دراویش کرمانشاه داشته و در این جلسه گفته است که محدودیت‌هایی که برای شما ایجاد شده، ربطی به حکومت ندارد و یک عده آدم‌های تنگ نظر، خودسر و جاهل به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند. از طرف دولت روحانی به شما قول می‌دهم که حقوق شما را برمی‌گردانیم و من از طرف نظام از شما عذرخواهی می‌کنم!

شمخانی، با لباس نظامی، بارزانی را پذیرفت

>
به گزارش جهان، نیچروان بارزانی که اخیراً به نمایندگی از حکومت خودمختار اقلیم کردستان عراق به ایران سفر کرده بود، در حالی به دیدار آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی رفته است که شمخانی با لباس نظامی وی را پذیرفته است.

شمخانی پس از این جلسه گفته است: عمداً با لباس نظامی با نیچروان بارزانی دیدار کردم که بفهمد که برای ما اشغال عراق و کردستان مهم است و حساب کار دستشان بیاید.

بارزانی در این جلسه گفته است: در برابر مالکی کوتاه نمی‌آییم و هیچ کمکی به دولت مرکزی نمی‌کنیم. وی درباره سیاست اقلیم کردستان در باره بحران فعلی عراق گفته که روی داعش سلاح نمی‌کشیم و در طرف مقابل هم به مالکی کمک نخواهیم کرد.

هم‌بندهای نزدیک به فائزه هاشمی در انجمن حمایت از بهائیان

>
به گزارش جهان، اخیراً انجمنی با موضوع حمایت از بهائیان تشکیل شده که افرادی مانند محمد نوری زاد، نسرین ستوده، عیسی سحرخیز، مهوش ثابت، فریبا کمال آبادی و اسماعیل عبدی از جمله اعضای آن هستند. مهوش ثابت و فریبا کمال آبادی از کسانی هستند که در دوران زندانی بودن فائزه هاشمی با وی هم بند بودند و ارتباط نزدیکی با او دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پریسا
United States
پس این م[...] میخواهد همان بساط را در ایران ما هم بپا کنند حرف او بسیار خطرناک و پر معنی و خبیثانه است این مرد با داعشی ها در ارتباط است همانگونه که با ریگی در ارتباط بود و اخیرا خبر منتشر شد که پس مانده های ریگی با داعشی ها قرار همکاری گذاشته اند و این [...] هم اتش بیار معرکه شده این [...] باید کاری در موردش کرد تا ایران را مانند عراق نکرده است
وزارت اطلاعات.......
تعطیل است برادر
Germany
اگر الان برخورد قاطع نشود فردا دیر است
راست میگه.باید اتحادمونو حفظ کنیم
خاتمی فتنه گر خودش نهش گرو هشتشه بعد دستور جذب ناطق را می دهد ؟!!!
به نظر من ایرادی ندارد ایشان داعش را مردم مظلوم عراق بداند. کافیست ایشان دو شخصیته نباشند، بر سر این حرف خود بایستند، ...و بروند عراق....
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت فتنه گرانی چون م.ک و م. خ.م.ح می باید برای اقای ناطق در س عبرتی باشد وخود را خرج فتنه گران نکند.
حیدر
فتنه فتنه گفتنتون دیگه دردی ازتون دوا نمیکنه باید غزل خدا حافظی رو بخونین
فتنه فتنه کردنمان از روی نجابتمان است و الا شماها منافقان و مزدوران وطن فروشی هستید که اگر روزی قذرت بگیرید خاک این مملکت را با توبره تحویل اجنبی میدهید. لیاقت شماها بمراتب ننگین تر از لفظ فتنه است. و خدا را شاکریم که در عین ال که متوهمید، ولی در ضعف مفرط به سر میبرید. این مملکت و انقلاب صاحب دارد. کدخدایتان نتوانساه غلطی بکند شما که جای خود دارید.
مجتبی
اتفاقا یه عده فتنه گر هم روز عاشورا گفتند حسین غزل خداحافظی رو بخون همونا الان تو زباله دان تاریخ ....تو هم همونجا میری
Iran, Islamic Republic of
حیف از نام حیدر که رو خودت گذاشتی!
حیف
دولت روحانی شما رو به این توهم انداخته که شما م سه سال دیگه بساطتون جمع میشه
علی
فقط 9 دی.خوشم میاد که لال مونی میگیری!!
اینقدر می گیم فتنه تا جون فتنه گران در بیاد تا خیال چنین غلطی دیگه به مخیلشون هم خطور نکنه ...
...
چي مصرف كردي؟!!!
شعور تو و امثال تو در همین حد است! ناراحت نباش!
ساکت شو ...
Iran, Islamic Republic of
مگربهاییان انسان نیستند و حق حیات ندارند ؟ بس کنید ازاینهمه ظلم به بندگان خدا. مگرشمابه مردم روزی میدهید که به دین و ایمانشان رسیدگی میکنید ؟ مگرخودشمادین دارید که اینچنین به دین و مذهب مردم گیرمیدهید ؟
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
اولا چون انسانند داریم دربارهشون صحبت میکنیم،دوما فرقه بهاییت ساخته شد برا تخریبه مذهبه تشیع،تاریخچه شو حتما بخون گلم،راستی میدونی مقرشون بیت العدل در اسراییله،یه چیزایی دیگه تا الان باید فهمیده باشی،یا علی.
سرور
کسانی که یک آفریده را خدا می پندارند دین ندارند و بنده خدا نیستند بنده نفس خود هستند.
با کمی مطالعه می توان فهمید بهاییت نه یک کیش بلکه یک حزب سیاسی با روابط قوی و آشکار با صهیونیست است.آیا غیر از این است که مرکز به اصطلاح مذهبی آنها در حیفا-فلسطین اشغالی- واقع است؟
كسي حق حيات بهائيان را سلب نكرده در ضمن بهائيت دين نيست يك فرقه ضاله انحرافي است، در افكارتان تجديد نظر كنيد اگر بهائي نيستيد(كه البته در اين صورت نيز تجديد نظر در افكارتان سعادتمندتان مي كند هرچند كه انتخاب عقيده- نه تحميل آن بر ديگران- يك عمل شخصي است).
بهایی ها انسانها گمراه هستند که اگر فرصت پیدا کنند همه ما را به خصوص شیعیان را می کشند ولی الان هیچ قدرتی ندارد تاریخ ننگنین انها را حتما بخوانید تا بدانید چه قدر خبیثند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بهاییت دین نیست و تحریف شیعه و بدعت در دین است. کسی که امام زمان را به تمسخر گرفته و و در ابتدا خود را نایب امام معرفی نموده و در ادامه امام زمان و نهایتا پیامبر معرفی می نماید و در دین اسلام بدعت ایجاد می کند، پیروانش بندگان خدا نیستند بلکه بندگان شیطانند. سوال این است چرا برای "اسراییل کودک کش" پول می فرستند و بیت العدلشان در اسراییل است؟؟؟؟
مزدوران اسرائیل جنایتکار کودک کش که در کارنامه خود مزدوری انگلیس و آمریکا را هم دارند از خوک هم کثیف تر هستند .
Iran, Islamic Republic of
بهاییت دین نیست یه فرقه ست مثل شیطان پرستی مطالعه کنید پی می برید
الیاس
دمت گرم ای ول
United States
اشتباهی مسبت زدم
Canada
اینی که تو زدی مصیبت بود و نه مثبت گلم.
علی
مردم ایران با فرقه ساخته دس استعمار، همان استعناری که همزمان در ایران بابی گری و بهایت در عربستان وهابیت و در پاکستان قادیانه و احمدیه را راه انداخت نعارف ندارند. پادوی استعمار دشمن ماست.
Iran, Islamic Republic of
دقت کن
محسن
برو جنایات و کثافت کاریهای بهایی ها رو بخون بعد حرف بزن
اینکه یکی مثل عبد الحمید اینقدر گستاخ میشه که راحت از داعش حمایت میکنه ضد شیعه صحبت میکنه حاصل کار دولت تدبیر وامید .بخصوص شاهکار یونسی
عزیزجان اولا کمی تحقیق کن ببین ائمه جمعه چگونه تعیین میشوند،بعد به دیگران تهمت بزن.اینگونه مغرضانه فکرکردن فقط باعث ضایع شدن ایمان واخرت انسان میشود.
مجید مجد
خودتی برادر الکی حرفای گمراه کننده و توجیه کننده نزن
ناشناس
آقای م یک سوال:کارهای ازراییل چیست؟ حتما دفاع از خود!!!
Germany
فرشته خدا مامور خداست
کاظمی
تفکرات وهابی عبدالحمید بر کسی پوشیده نیست ولی نمی دانم چرا با این تفکرات انحرافی برخورد جدی نمی شود... در سایه شعار وحدت شیعه و سنی این گونه چهره های مشکوک کمال سوء استفاده را می کنند!
Iran, Islamic Republic of
"مانور وزیر علوم با اهرم «حقوق اساتید»"

قابل توجه آقاياني كه با سادگي به وزير مهلت يك ماهه دادند كه موجب مي شود كار استيضاح سخت تر شود
... بعیده از این مطالب منتشر کنه ....
عبدالله
بايد از آقاي عبدالحميد سوال كرد اگر اين يك قيام مردمي است اتباع كشورهاي ليبي ، تونس ، افغانستان ، عربستان و ....... در بين شورشي ها چه كاره اند ؟ اگر سني هستند چرا مقبره نوه عمر را منفجر كردند چرا برخي مفتي هاي سني را كشتند ؟
Iran, Islamic Republic of
من فكر ميكنم اصل خبر ايراد داره جهان نيوز بايد صداقت بيشتري داشته باشه
خب ایشان هم به خاطر اینکه کشته نشوند دارد این همه به ساز وهابیها میرقصه.
ارمیا
United States
برادران اهل سنت حال و روز اهالی موصل رو ببینن و درس بگیرن...
حواستون به مولوی عبدالحمید و هرگونه فتنه انگیزی در بحث وحدت شیعه و سنی باشه...
همونطور که شیعیان در برابر صادق شیرازی وضع گیری صریح کردن و دارن علیه ش کار میکنن ، مولوی عبد الحمید هم باید به دست خود برادران عزیز اهل سنت کنترل بشه...
ناشناس
چشم ودل اکبرآقا روشن با هم بندهای دخترخانمش ایا ایشان این تیتر ها را می خواند خواهشمند است به اطلاع وی رسانده شود زیرا از موقعی که روحانی رای آورده...هر روز سخنرانی می کند وخود را وام دار انقلاب ومردم می داندچطور می شود به این آقا فهماند لطفا راهنمایی فرمایید
Iran, Islamic Republic of
نه بابا عبدالحمید یواشتر
مجتبی
بعد اقای عبدالحمید نگفت جنایات اسراییل در غزه حرکت چیه؟
از قضاوتش درباره ی داعش اینکه معلومه دیگه گفتن نداره حتی اگه هم حرکت اسراییل را جنایت بداند همه میدونن اصل باورش این نیست یک مقدار فضا محیا بشه مستقیما ازاسراییل هم دفاع میکنه
حسنوند
نمیدانم چرا این جماعت نمک جمهوری اسلامی ایران را می خورندونمکدان را میشکنندمگر بارزانی فراموش کرده که در دوره مقابله با صدام چقدر ایران به آنها کمک کرد چرا از تاریخ درس نمی گیرندخودشان هم می دانندکه هیچی نیستندو اگر مورد خشم مردم قرار بگیرند دود می شوند پس بهتره بیدار بشن
Iran, Islamic Republic of
چندسال؟
....
مودی
Iran, Islamic Republic of
آقای سید حسن خمینی که هنگام صحبت کردن و سخنرانی از طرف امام حرف میزند و انگار سخنگوی مواضع ایشان است پس چرا در حد مجری دستورات یک جناح سیاسی عمل میکند و قاصد آنان برای باز کردن یخ یکی از شخصیت ها میشود... با این رفتار آقایان یاد هاشمی رفسنجانی می افتیم که همیشه طرفدار و حامی سیاسی و مالی یک جناح خاص بوده و حتی از اعتبارخود برای آنان هزینه کرده است اما از همه حتی جناح مقابل انتظار دارد او را شخصیتی ملی و فراجناحی و.... بدانند .... بالاخره شترسواری دولادولا نمیشود
سیذمهدی
من مانده ام چطور هنوز برخی فکر میکنند رای به روحانی یعنی ((نه)) به احمدی نژاد!!!!!
یکی پاسخ بده در میان نامزدهای موجود ((آره)) به احمدی نژاد کدام گزینه بود؟؟؟!!
رای به روحانی یک((نه))بزرگ به جمیع اصولگرایان بود.
چراکه طرفداران احمدی نژاد یا در انتخابات شرکت نکردند و یا سفید دادند و یاخیلی از آنها از لج اصولگرایان به روحانی رای دادند....
طرفداران احمدی نژاد تو انتخابات شرکت نکردن؟ ؟!! پس یه دلیل محکم دیگه برای ضدانقلاب و ضد ولایت فقیه بودن احمدی نژاد و طرفدارانش
علی
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت
Germany
آب صورتتون بزنید
مرد فقط احمدي نژاد.
یوسفی
شک نداشته باشید در انتخابات ریاست جمهوری آینده، آقای احمدی نژاد رئیس جمهور ایران می باشد آنهم با رای بالا. انشاالله
آقای روحانی اولین رئیس جمهوری می باشد که ریاست جمهوری دولت وی 4 سال طول کشیده و آقای احمدی نژاد نیز اولین رئیس جمهوری می باشد که دوبار در ایران به پست ریاست جمهوری می رسد.
تو از کجا میدونی گلم؟
اگه یه سری به جامعه بزنی می فهمی که از کجا میدونیم.
مردم خیلی زود تشنه ی مدیریت انقلابی احمدی نژاد و حضوری دوباره شدند.
انشاالله.
United States
حواب دیدی خیر باشه همان دو بار برای هفت جدمان کافی بود
زرشک
Germany
کمتر از 4 سال من با دلیل و برهان میگم فقط یک سال دیگه از الان بشمار 1 2 3 4 5 6 7 ....
سعید110
Iran, Islamic Republic of
پس از انقلاب سیستان و بلوچستان و خصوصاً زاهدان از این رو به آن رو شده است. بچه ها هر وقت می رفتند صحبت از افزایش چشمگیر ساخت و سازها و کلاً همه گونه رفاه در شهر بود بطوریکه در خصوص هر کدام، علی رغم آنکه یکی دو سال از ترک زهدان برایشان زمان نگذشته بود، ابراز حیرت می کردند. شاید ده نفر در طول بیست و پنج سال این اظهار نظر را بیان داشته اند.
زاد و ولد اهل تسنن که نگو و نپرس. خوب تعجب نداشت چون شرایط برایشان خیلی فرق کرده بود. اگر در سالهای پیش رو جمعیت اهل تسنن بالاتر از شیعیان در کل کشور بزند من اصلاً تعجب نمی کنم.
در ازای این همه خدمت، حرفهای این اقا جای بسی تاسف دارد.
گفتنی است عملکرد دولت دهم به خصوص در دو سال آخر فعالیت خود موجب شد تا مردم در انتخابات سال ۹۲ به آقای روحانی اقبال بیشتری نشان دهند و اصولگرایان هزینه اقدامات آقای احمدی نژاد را که رسما اعلام کرده بود خود را اصولگرا نمی داند، پرداخت کنند.!!!!!!!!!!!! .....
با سلام و خسته نباشید
جهان عزیز
خواهشمند است در خصوص افزایش حقوق اساتید دانشگاه ها در دولت ششم (دولت اول آقای خاتمی) که با چند برابر شدن حقوق ایشان و با ظاهر بهبود شرایط اساتید صورت گرفت ولی در پشت پرده برای جمع آوری پیاده نظامی از نخبگان برای اصلاح طلبان بود گزارشی تهیه کنید. در این دولت هم به تحریک دوستان از این برنامه های افزایشی کلید زده می شود تا حمایت اساتید برای وزیر علوم و باند ایشان در دولت برانگیخته شود .
اگر دوستان اینقدر به فکر بهبود شرایط دانشگاهها و نخبگان هستند چرا همه جا را رها کرده و چسبیده اند به حقوق اساتید؟ البته حرف در این زمینه بسیار است
۲۰ مثل همیشه
یاسر
این مولوی از این که رهبران جمهوری اسلامی و افرادی مانند سید حسن نصرالله با مقاومت در برابر طرح امریکایی صهیونیستی وهابی تجزیه منطقه و ضربه به محور مقاومت"در بین جوانان عرب وبه خصوص اهل سنت منطقه محبوب هستند" واز سوی دیگر حاکمان عرب و مفتی های درباری ان ها به علت نوکری امریکا هیچ جایگاهی در میان اهل سنت ندارند"عصبانی است و سعی میکند با این اظهارات نوکری علمای درباری کشور های عربی را که در بین جوانان اهل سنت منطقه به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده است را توجیه کند.

گ
عبدالحميد عامل و.... عربستان است.جاي بسي تاسف است كه دولت به او بها مي دهد....
Germany
عزیز جان به ایشان بها نمی دهند تاوان ازادی رو می پردازیم این هم از معایب ازادی بیش از حدددده
فرزند انقلاب
سخنان آقای عبدالحمید را از دو منظر میتوان تجزیه و تحلیل کرد:
حالت اول حالت خوشبینانه آنست یعنی ایشان غرضی نداشته؛ در این صورت نشانه جهل ایشان است چون به اعتراف رسمی دولتهای غربی تعداد زیادی از تروریستهای داعش دارای تابعبت انگلیس, اسپانیا, استرالیا, چچنستانو ... میباشند. بنابراین غایله عراق مردمی نبوده بلکه دسیسه دشمنان برای ایجاد اسراییل جدیدی در منطقه هستند.
حالت دوم اینکه ایشان با علم به دسیسه بودن غایله عراق تصمیم به تطهیر آن دارد که در اینصورت ایشان نیز مهره ای از مهر ه های دشمنان محسوب میشوند و ملت فهیم و غیرتمند سیستان و بلوچستان باید برخورد منطقی با ایشان نمایند
حسین
وقتی سیاست وزارت اطلاعات یکی به نعل زن و یکی به میخ باشه اوضاع کشور اینطوری میشه که : عبدالحمیدمیگه اقدامات داعش حرکت مردمی است!!! یونسی از دراویش اون هم از طرف نظام عذرخواهی میکنه !!!! هم بندی های فائزه هاشمی انجمن حمایت از بهائیت تشکیل میدهند و..... واقعا که !!!
یونسی مشایی غنی شده در دولت یازدهم.
شمه
اساتید امروزه جزء قشر ضعیف جامعه محسوب میشن چه اشکالی داره افزایش حقوق داشته باشه .حقوق کارمند دادگستری از حقوق اساتید بیشتر است.لطفا سیاسی نکنید
کریمی
آقای عبدالمجید باکدام استلال شایعه کرده که اهل تسنن عراق از حکومت شیعه زخم خورده اند .....در حالی که علمای اهل تسنن با مراجع شیعه در عراق دوست و همراه و همفکر هستند و مردم اهل تسنن باشیعیان همراه و متحد هستند !!!!!!
ایشان عده ای تروریست تکفیری خارجی را که از اسلام بویی نبرده اند را با اهل تسنن عراق اشتباه گرفته اند !!!!!
آقای عبدالمجید قربون اسمت ... بهایی های ایران و وهابیون عربستان مسلمان نیستند و اینان حزبهایی هستند ساخته انگلیس و صهیونیسم که در عصر ما مورد حمایت شیطان بزرگ آمریکا قرار گرفته اند !!!!!
از دید عینک آمریکا فقط اینها مسلمانند و دیگر مذاهب اسلامی تروریستند !!!!!
کریمی
چه کسی به فاذزه هاشمی اجازه داده برای بهایی ها انجمن تشکیل دهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به چه دلیل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر منطقی نباشد که نیست باید در بطفه خفه شود
بلوچستانی
بخدا این حرفایی که به مولوی عبدالحمیدمیچسبونند دروغ محضه من خودم بلوچستانیم نه تنها مولانا کارداعش را غیرانسانی خواند بلکه مبارزه باتکفیریهای داعش رابشدت محکوم کرد.شما رابه خدا دراین شبهای عزیز درگفته هایتان صادق باشید.تمام علمای اهل سنت داعش را محکوم و کارشان را وحشیگری انسانی میدانند.خواهشا نظرمو بذارید.
آقای مولوی عبدالحمید خودشان این حرف ها را تکذیب کنند تا بیش از این موجب تحریک مردم نشوند
فرزند انقلاب
خوب پسر گلم شما خودت داری میگی مولانا مبارزه با داعش را بشدت محکوم کرد!!!
معنای این جمله چیه؟؟؟
مرگ بر داعش
ایرانی
مولانا عبدالحمید فردپاک و روشنفکری هست.آزادی مرزبانان ربوده شده و آزاد سازی آب دریاچه هامون حاصل گفتگوها وتلاشهای بی دریغ این بزرگوار بود.کمی منصف باشید آیا همچین شخصیتی داعش رامیستاید.او بارها داعش را بشدت محکوم واز آنان اعلام انزجار نموده است
ما رسما از ایشان چیزی نشنیده ایم. رسما و شفاف اعلام کنند تا ابهامات برطرف شوند در غیر این صورت باید با ایشان برخورد شود که یکبار به مرجعیت شیعه توهین کرده اند، یکبار عملیات جیش العدل را توجیه کرده اند و حالا هم از فساق و فجار داعش حمایت می کنند.
کریمی
چه کسی به فائزه هاشمی اجازه داده انجمن تشکیل دهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر کار او منطقی نباشد که نیست باید در نطفه خفه شود !!!!
کریمی
بارزانی گفته بر تروریستها نمیجنگد و به مالکی نیز کمک نمیکند !!! خب پس چرا با ترو ریستها همکاری کرده و با آنان دسیسه کرده ؟؟؟؟؟
ترو ریستها با کمک پیشمرگه ها ارتش عراق را خلع صلاح کرده و توانستند موصل را اشغال کنند !!!!!
ارتش عراق و پیشمرگه های کردستان عراق در یک سنگر بودند ... ولی شب حادثه افسران ارتش توسط دلار عربستان خریده شدند و سربازان ارتش که خریدنی نبودند توسط کردهای خائن خلع سلاح شدند !!!!
و داعش براحتی موصل را اشغال کرد !!!!!
کریمی
در دسیسه خاتمی برای جذب ناطق .... عنوان شده حسن خمینی افراطیون را کنار بزند !!!!!!!
یعنی هرآن کس با فتنه گران نباشد به او افراطی میگویند !!!!!!!! آیا از دید فتنه گران افراطیون تعبیر دیگری دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روحانی مچچکککرررریم
کاوه
شمخانی با لباس نظامی نچیروان را پذیرفت
اولا شرط ادب و مهمان نوازی حداقل ما ایرانی ها نه اعراب اجازه همچین برخوردی را با مهمان نمیدهد
دوما مگر اکراد داعش را ساخته اند اگر این حساب رعایت میشود که باید ظریف و عراقچی با لباس رزم به مذاکرات میرفتند
سوما کدام انسان عاقلی با لباس رزم به پیشواز یک کرد میرود که جد و ابادش هم برای هیچ کسی و حکومتی تنازل نکردهاند
چهارما ایا این کار مطابق اصول و عرف بیننالملل و حرمت همسایگان است
پنجما مثلا شمخانی توانست اینجوری کردها رو بترسونه
سئا
Iran, Islamic Republic of
1.ايراني عرب و عجم ندارد، اگر ايراني بودي اين را مي دانستي.
2.خداوند بر اساس تقواي انسان به او مقام مي دهد، پس اگر مسلمان باشي هم بايد بداني عرب و عجم...
3.آقاي شمخاني يك نظامي است و لباس اصلي خود را پوشيده...
4.كرد ها هم، به اثبات تاريخ، هركاه با حق همراه بوده اند، عاقبت به خير شده اند، و هرگاه با ناحق بوده اند نابود شده اند. مثل تمام قوميت ها.
هیوا
همان دستهایی که داعش را ساختند دارند با کمک دوستان ایرانیشان زمینه اختلاف، بین شیعه و سنی را فراهم میکنند خدا به این ملت از همه جا خورده و مطلوم رحم کند که چه خوابها که برایمان ندیدهاند همش گیر میدین به یه مولوی نامی که خودتان ساختهاید و برایتان مداکرات خارجی را اداره میکند و خودتان هم خرابش میکنید به جان خودتان هم فقط خودتان چوبش را میخوردید از ما گفتن
چنور
به والله این سران فتنه برای حفط قدرت و اقازاده هایشان حاظرند خون تمام ملت را بریزند تا اینها به مجازات اعمالشان نرسند هر روز برایمان نقشهای تازه میکشند
احمدی نژاد کی وکجا این اظهارات کرده؟!
....
بازگشت احمدی نژاد و هاشمی و خاتمی و ناطق نوری و.....؟!
چه خبر است مگر قرار نیست جوان گرایی بشه؟
United States
اینها جا افتاده بودند بلد کار بودند توانا بودند طمع فریبکاریها را چشیده بودند این بلا را به سرمان اوردند وای به حال کسی که چشمهایش باز نشده فرمان اتومبیلی با سرعت زمانه را بدست او بدهی می دانید چه اتفاقی می افتد
فرزند انقلاب
همه مسولین فعلی و دولتهای آینده باید دولت آقای روحانی را الگوی جوانگرایی قرار بدهند. اگر در این زمینه تردیدی دارند میتوانند سن آقایان وزراء ؛ معاونین رییس جمهور و مدیران کل را لیست کنند تا خوب قانع بشوند
عربزاده
Iran, Islamic Republic of
عبدالحمید فکر کن بعد اظهار نظر خدا عقل و نگریستن به فطرت نهانی را برای چه گذاشته .یک کمی هم به حکومتهای سنی جهان و عملکرد انها فکر کن از صدام گرفته برو جلو سرسپردگی واب از سرچشمه دشمنان بشریت خوردن تاکی .لطفا ثبت شود.
فرقه اصول گرائي چرا سعي دارد بگويد حق هستم و ديگران ناحق . چرا سعي داريد ايت الله سيدحسن خميني را تخريب نمايد- از تخريب ايشان که همان تخريب امام است چه سودي مي بريد. وصيت نامه امام است و ايشان در آن وصيت نامه تخريب سيد احمد را درآينده پيش بيني کرده بودند... چرا مواضع حزبي و جناحي خود را به انقلاب و اسلام ربط مي دهيد. افکار داعشي در ايران کارائي ندارد.
از کی ایشان آیت الله شده ؟ در ثانی چه کسی گفته تخریب ایشان تخریب امام است. حساب امام خمینی از همه جدا بوده و هست حتی مرحوم سید احمد آقا. از خودتان تئوری نسازید لطفا.
فرزند انقلاب
عزیز من همانطور که تحصیلات کلاسیک مراتبی دارد مثل دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس و دکتری ؛ تحصیلات حوزوی هم مراتبی دارد. آقای سید حسن هنوز یک طلبه جوان است و تا زمانی که اجتهادش به تایید مجتهدان برسد زمان زیادی لازمست. انتصاب لفظ آیت الله به ایشان فقط یک تاکتیک حزبی برای زمان انتخابات است. شما باید هوشیار باشید تا ملعبه احزاب نشوید
عبدالحمید مواظب خودت باش
... و به قول معروف بزرگش نخوانند انکه به دیگران توهین کنند . ...
علي
آقاي عبالحميد اگر شما واقعا" اين مطالب را گفته ايد خدا شما را با رئيس داعش در قيامت محشور کند که در آن مکان بخصوص با او هم نشين باشيد
رنجبر
با توجه به اینکه متن سخنرانی امامان جمعه هم ضبط میشود وهم شنوندههای زیادی دارد گواهی صحت ویا رد ان بسیار ساده است ....
حمایت از داعش و حمایت از موسوی!
واقعا تناسب داره!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خبر جنجالی تر کار کن
جای مالکی بودم بعد داعش میرفتم سراغ بارزانی خبیث
مجید مجد
مجید مجد: یکی جلوی آقای عبدالحمید رو بگیره افکارش خطرناکه
یه نفر نیست اینو ساکتش کنه
حمید رضا
خب آقای عبدالحمید قصدشون معلوم شد پس چرا به هم رزمانشون نمی پیوندن و مبارزه حق طلبانه علیه شیعیان عراق را نمی کنن تا امروز که زبانشون آلوده به خون شده فردا دستشون آلوده به خون پیروان علی و فاطمه بشود البته غیر این ازشما توقعی نیست دیروز دختر نبی مکرم اسلام را کشتین از امروزتون چه باک
اسماعیل سراوانی
آقای عبد الحمید اف بر شما که کلامی در باره صهیونیسم و غزه به زبان نمیاری که هم کیشان خودتو رو قتل و عام می کنن
بلاخره شما هر روز مي بايست سوژه از خانواده آيت الله داشته باشيد. وگرنه آن روز براي شما افراطي ها ها شب نميشود . خداوند حق حيات را براي همه قرار داده است و فرقي هم بين مسلمان و غير ه نيست . همه حق حيات و زندگي دارندمگر اينکه کار غير قانوني انجام دهندکه قانون با آنان برخورد مي کند.
رحیم
روحانی روحانی مچکریم از این همه تدبیر و امید ....