پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

جشن میلاد حضرت‌زهرا(س) در حرم رضوی

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 355589
مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
به گزارش جهان, علی امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه(س) برای عموم زائرانی که در شب، روز و شام میلاد حضرت زهرا(س) به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شب میلاد آن حضرت در رواق بزرگ امام خمینی(ره) گفت: این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت ۲۰ تا ۲۲ پیش‌بینی شده و حجت‌الاسلام سید حمید میرباقری به تبیین سیره اخلاقی آن حضرت می‌پردازد.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نیز روز میلاد حضرت زهرا(س)، قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) ابعاد مختلف شخصیت این بانوی بزرگوار را بازگو می‌کند.

امینی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام محمد وحیدی در ویژه برنامه شام میلاد حضرت صدیقه اطهر(س) سیره تربیتی آن حضرت را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه میلاد حضرت زهرا(س) ویژه خواهران عنوان کرد: این ویژه برنامه با حضور کارشناسان دینی خواهر در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه با موضوع عفاف و حجاب در سیره فاطمی و سیره تربیتی آن حضرت برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *