پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

شرایط استفاده از خوابگاه‌ در تابستان

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 365588
مدیرکل کوی دانشگاه تهران با اعلام شرایط دانشجویانی که می توانند از خوابگاه در ایام تابستان استفاده کنند، گفت: تمام دانشجویان دکتری می توانند در ایام تابستان از خوابگاه استفاده کنند.
به گزارش جهان؛ دکتر موسی عنبری در گفتگو با مهر گفت: با پایان امتحانات تخلیه برخی از ساختمان های خوابگاهی دانشگاه تهران نیز آغاز می شود.

وی ادامه داد: اتمام امتحانات دانشجویان کارشناسی ۳۰ خرداد تا ۴ تیر در نوسان است برای همین برای تخلیه خوابگاهی دانشجویان کارشناسی ۴ تیر را مشخص کرده‌ایم.

مدیرکل کوی دانشگاه تهران ادامه داد: برای دانشجویان کارشناسی ارشد نیز در تیرماه به مدت کمتر از دو هفته یعنی ۱۲ روز خوابگاه ها تعطیل می شود و از روز ۲۱ تیر خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه کوی باز می شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، ترجیحا دانشجویانی که پایان نامه دارند می توانند از خوابگاه استفاده کنند.

عنبری ادامه داد: در ارایه خوابگاه به دانشجویان دکتری محدودیت نداریم تقریبا تمام دانشجویان دکتری می توانند از خوابگاه استفاده کنند و دانشجویان کارشناسی ارشد که در ترم سوم و چهارم هستند نیز می توانند از خوابگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر دانشجویان مذکور برخی دانشجویان دیگر که پروژه داشته و یا شرایط خاص دارند و به دلایلی استفاده از خوابگاه برای آنها ضروری است می توانند با شرایطی از خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران استفاده کنند.

مدیرکل کوی دانشگاه تهران افزود: همچنین دانشجویان شبانه که نیاز به خوابگاه دارند و نمی توانند از خوابگاه کوی استفاده کنند در خوابگاه های خودگردان سطح شهر اسکان داده می شوند ترم جدید آغاز شود.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی معمولا از خوابگاه در ایام تابستان استفاده نمی کنند مگر اینکه دانشجو شرایط خاص داشته و ترم آخر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *