شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تعلق خدمات کمیته امداد به اقلیت‌های دینی

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 435887
رئیس کمیته امداد کشور گفت: خدمات کمیته امداد در اختیار همه افراد نیازمند کشور قرار می‌گیرد و در حال حاضر بسیاری از اقلیت‌های دینی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پرویز فتاح پیش‌ازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیته امداد برای حمایت از مددجویان، اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی در نظام اسلامی ایجاد نهاد کمیته امداد بود.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در کشور در حال گسترش است، افزود: بسیاری از مددجویان از خدمات این نهاد بهره‌برداری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از اقلیت‌های دینی در کشور از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند و این نشان می‌دهد که خدمات کمیته امداد در راستای وظیفه دینی در حال حرکت است.

فتاح با اعلام اینکه اقدامات این نهاد در کشور به سمتی رفت که افراد نیازمند واقعی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: همه تلاش ما ارائه خدمات مطلوب و فقرزدایی است در واقع بیش از ۱۵ درصد اهل تسنن نیز از خدمات این نهاد در سطح کشور استفاده می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز با اشاره به اینکه اقدامات جدی در نهاد کمیته امداد انجام می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پس از امام خمینی (ره) به نهاد توجه ویژه‌ای دارد و در حقیقت اقدامات بسیار مناسبی در این نهاد برای مددجویان صورت می‌گیرد.

آیت‌الله نورالله طبرسی خاطرنشان کرد: برای ارتقاء فعالیت کمیته امداد باید تلاش کنیم که خدمات مطلوب و مناسبی به دست مددجویان برسد چون توجه به افراد مددجو یکی از بندهای مهم وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل بود.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ ناب شیعی است، گفت: همه باید برای حفظ نظام شیعی تلاش کنیم و حفظ نظام وظیفه کلی ما است و باید کاری کنیم که فرهنگ ناب شیعی در جهان نهادینه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *