جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

بهترین والیبالیست‌های ایران معرفی شدند

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 379187
با پایان یافتن مرحله اول رقابت های والیبال قهرمانی جهان، کمیته آمار و ارقام این مسابقات، برترین بازیکنان این مرحله را در فاکتورهای مختلف اعلام کرد که در این میان نام سه بازیکن ایرانی به چشم می خورد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی و سعید معروف که از روز سوم مسابقات با عملکرد قابل توجه خود، در صدر فهرست بازیکنان برتر در مهارت های دفاع، دریافت و پاس قرار گرفته بودند، تا پایان مرحله اول توانسته اند موقعیتشان را حفظ کرده و نه تنها صدر جدول را از دست ندهند؛ بلکه فاصله خود را نیز با رقبایشان افزایش دهند.

سید محمد موسوی، اکنون با میانگین ۱.۵۰ کسب پوئن در هر ست به عنوان بهترین مدافع مسابقات معرفی شده است. او تا کنون ۳۰ امتیاز خالص را از دفاع به دست آورده که در نوع خود، باعث حیرت کارشناسان حاضر در مسابقات شده است. نام او یک پای ثابت "نکات کلیدی" بازی های ایران است که در آن ذکر می شود؛ موسوی همچنان با X امتیاز خالص از دفاع، پیشتاز مسابقات است.

فرهاد قائمی، نیز دیگر بازیکن ایران است که به عنوان بهترین دریافت کننده رقابت های جهانی معرفی شده است. آمار تاثیرگذاری قائمی در دریافت ۶۰.۶۶ درصد اعلام شده است. موریلیو اندرس برزیلی اسم و رسم دار والیبال که ارزشمندترین بازیکن دوره گذشته همین مسابقات قهرمانی جهان هم هست، پس از قائمی با ۵۴ درصد تاثیرگذاری نفر دوم است. فاصله قائمی با نفر بعدش، خود گویای همه چیز است.

اما سعید معروف بهترین پاسور لیگ جهانی ۲۰۱۴ هم همچنان به عنوان بهترین پاسور مسابقات پیش می تازد. او که در این روزها مورد توجه رسانه های خارجی قرار داشته و سئوالات بیشماری را به عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی پاسخ گفته، با آمار ۱۰.۱۵ اقدام عالی در هر ست پیشتاز بازیسازی در رقابت های جهانی لهستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *