جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اسارت 70 فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 397583
رژیم صهیونیستی 70 اسیر آزاده فلسطینی را که در چارچوب قرارداد تبادل اسرای فلسطین با گلعاد شالیت آزاد شده بودند را مجددا به اسارت گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از الیوم السابع، مدیر بخش آمار هیئت اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل ۸۵ نفر از اسرای فلسطینی را که در چارچوب قرارداد تبادل اسرا با گلعاد شالیت در سال ۲۰۱۱ آزاد شده بودند را مجددا به اسارت گرفته است.

این افراد از نخستین ماه های سال ۲۰۱۱ توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده اند. هدف اسرائیل از به اسارت گرفتن اسرای آزاد شده ۳ چیز است: ۱- از بین بردن خوشحالی آزادی اسرای فلسطینی ۲- ابلاغ این پیام به گروه های فلسطینی مبنی بر اینکه مبارزه از طریق به اسارت گرفتن نظامیان اسرائیلی با هدف آزادی اسرای فلسطینی بی فایده است ۳- استفاده از این موضوع به عنوان اهرم فشاری در مذاکرات مربوط به تبادل اسرا در آینده

خاطرنشان می شود رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با نظارت مصر در سال ۲۰۱۱ توافقنامه ای را امضا کردند که به موجب آن هزار و ۲۷ اسیر فلسطینی در مقابل آزادی گلعاد شالیت نظامی اسرائیلی از اسارت آزاد شدند. شالیت در سال ۲۰۰۶ توسط گروه های مقاومت فلسطینی به اسارت گرفته شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *