پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۵

واکنش تندحاج منصور ارضی به شکایت دفتر رییس جمهور از وی

پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 162583
"عماریون"نوشت: حاج منصور ارضي در مراسم زيارت عاشورا  در پنجمين روز از ايام حزن انگيز فاطميه(س) در حسينيه صنف لباس فروشهای تهران برگزار شد؛ در ادامه توضيح دعاي «عالية المضامين» و در خصوص تبيين «مراقبت از نماز» مطالب مهمي بدين شرح گفت:
* همه دعواهای آن گروه با حضرت زهرا(س) از اینجا شروع شد که به نمازشون اهمیت ندادند و به تدریج بت پرست هم شدند.

* یکی از دوستان می گفت كه رئیس دفتر کارخانه داري گفته تا وقتی زمان کار تموم نشده نمی توانید نماز بخوانید. گفتند: مگر شما مقام ولایت داری؟ گفت: اگر نمی خواهید برويد. به اين بهانه، همینجوری ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر را از این کارخانه  اخراج کردند. در حالي كه آنها زن و بچه دار بودند. آن وقت این پرچمی که به اصطلاح بر سر زبانشان هست و می گويند «دولت عدالت خواه» و داریم این کارها را می کنیم و پشتیبان مردم هستیم؛ در کنار کارهايشان گذاشتند. اگر دقت کنید به یک جاهایی می رسید.

* وي در خصوص جوسازی های اخیر دفتر رئيس جمهور و طرح شکایت عليه ایشان به اتهام توهین به رئیس دفتر رئیس جمهور افزود:
بعضی از دوستان خواستند که سند « يهودیان امت پیامبر(ص) » را بيان كنم که این سند در کتاب « علی و صلی الله علی الباکین علی الحسین (ع) » آمده که عبارت است از اینکه در جلد ۴۴ بحارالانوار صفحه ۳۰۴ به نقل از « تفسیر منسوب به امام حسن عسگری(ع) » آمده است که در رابطه با آیه «وَإِذْ أَخَذْنَا مِيثَاقَكُمْ لاَ تَسْفِكُونَ دِمَاءكُمْ» پیامبر خدا(ص) فرمودند: « این آیه برای اهل یهود است. حالا می خواهید یهودیان امت من را بشناسید. اینها (قریب به این مضامین) « یُبَدِّلونَ شَریعتی و سُنّتی، یَقتلون ذُرّیَّتی و یَقتلون الوَلدی الحَسن و الحُسین(علیهم السلام) کَما مثل أَسلاف الیَهود زَکریا و یَحیی » اینها یهودیان امت من هستند و آخرش هم به اینجا می رسد که خداوند قبل از قیامت یک هادی و مهدی (یعنی حضرت صاحب الزمان(عج) ) که از باقیمانده اولاد حسین مظلوم(ع) می باشد را برای فرزندان این یهودیان مبعوث خواهد کرد تا آنان را با شمشیرهای دوستانش (ببینيد چقدر ارزش دارد که جزء سپاه امام زمان (عج) باشیم) به هلاکت برساند.

* يعني اگر کسی بخواهد دین خدا و دین پیغمبر خدا(ص) را تغییر بدهد و تبدیل کند به چیز دیگری؛ این میشود یهود امت پيامبر(ص). پس این شد دلیل و سند ما براي بيان يهودي صفت.

* بعد هم یک عده ای می گويند كه چرا اهانت می کنید؟ یزید (لعنت الله علیه) هم به دین خدا اهانت و توهین کرد. عاقبت اباعبدالله(ع) فرمود: این «یابن دعیة» می خواهد از من بیعت بگیرد. يعني پسر پیغمبر(ص) هم جواب اهانت به دین را با اهانت داد. جواب اهانت به دین همین است. می گويند مگر مداح فحش میدهد؟ بله. مداح این کار را می کند، ولی کجا؟ آنجايي که باید بگويد می گويد. شما بروید و ببینید معنی «یابن دعیة و یابن خبیثة» چه می شود. برويد سوال کنید. یک وقت اهانت شکل دیگري دارد آیه می فرماید: «واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما»؛ ولی این (م) کسی هست که دارد به دین خدا و به پیامبران خدا(ع) ، (نوح و غیره) توهین می کند. می گويد آنها مدیریت ندارند، فراری هستند. همه اینها را گفته و به نبوت ما اهانت کرده و ما هم اهانت می کنیم. همه پیامبران را مسخره کرده و بعد هم گفته «دین ایرانی». یواش یواش هخامنش و کوروش و داریوش را هم آوردند.

* متأسفانه آن آقا در هیئت دولت می گويد: «این شخص (م) خيلي زلاله و من به حال این فرد غبطه می خورم». ببینید چه طور مسخ می شوند بعضي آدمها. این یک حقیقت است که دارند اهانت می کنند و وقتی جوابشان رو میدهی، صدايشان در می آيد.

* ما اطلاع داريم كه بعضي از اعضاء هيئت دولت هم از اين آقا و حرف هايش ناراحت هستند و شايد آنها هم مجبور به استعفا شوند.

* ما ضمن اينكه كارهاي خوب دولت و رئيس جمهور را تحسين مي كنيم، انحرافات آنها را هم بيان مي كنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حاج منصور دوست دارم . انشاالله تا ظهور امام زمان زنده و پاینده باشی. دفتر رئیس جمهور یادشون رفته که آقای دکتر برای جمع کردن رای و کسب وجهه بین مردم حزب اللهی به هیئت حاج منصور می آمدند و سخنرانی میکردند. هم مسجد ارک هم بیت الزهرا هم صنف لباس فروشها. احتمالا یادشون رفته
Iran, Islamic Republic of
بابا معمولا حاج منصور يه چيزي رو الكي نميگه حتما يه چيزايي داره ميبينه كه اينقدر با اطمينان نسبت به بعضي كاراي دولت موضع ميگيره!!!!
آقاي مشايي هر كي با حاج منصور عرشي در افتاد ورافتاد.....
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حاج منصور عزیزم
خدا حفظت کنه و خدا توهین کنندگان به دین اسلام را بزودی هلاک کنه انشاالله
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاجی
دمت گرم حاجی گل گفتی حق گفتی
Iran, Islamic Republic of
آقای ارضی این موضوعی که شما به خاطر آن، خودتان را مجاز به توهین به مشایی می دانید (مدیریت حضرت نوح (ع) ) در فرمایشات امام (ره) نیز آمده است.
آیا درست است که اینقدر راحت به گوینده فرمایشات امام توهین کنید؟
Iran, Islamic Republic of
lمگه امام چی فرمودن؟
Iran, Islamic Republic of
مرسی حاجی

زنده باد مکتب اسلامی

Iran, Islamic Republic of
حاج منصور آقا کارش درسته.چندین ساله پای منبر حاج آقا نشستیم.خداوکیلی مسیری جز مسیر اهل البیت(ع) را نرفته وانتخاب نکرده.در این مورد هم 100%حاج آقا راست میگن.من نمیدونم قبطه خوردن به این آقا یعنی چی!!!!این لکه داره روز به روز بزرگتر میشه!!!ان شالله که آقای رئیس جمهور زودتر به خودش بیادو این لکه رو پاکش کنه!
Latvia
آقاي حاج منصور ارضي! اين فقط شما نيستيد كه از دست آقاي احمدي نژاد خون دل مي خوريد بلكه عموم دلسوز نظام اعم از اصولگرايان و اصلاح طلبان از حمايت ايشان از امثال آقاي مشايي و بي اعتنايي به رهبري خون دل مي خورند.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمد ی نژاد دستتون درد نکنه ! شکایت از حاج منصور ؟! اون هم به خاطر مثل مشایی ؟!
من از زمان جنگ به مجالس ايشان ميرفتم ايشان بسيار دور انديش هستند زماني كه كارهاي اقايان هاشمي ودولتش را وخاتمي ودولتش را افشا ميكرد ميگفتند تهمت است الان هم همين حرفها راميزنند دراينده نزديك به درستي حرفهاي ايشان ميرسند
Iran, Islamic Republic of
اگر دردم یکی بودی چه بودی ؟
اگر غم اندکی بودی چه بودی؟
به پیش من حبیبی با طبیبی؟
از این هر دو یکی بودی چه بودی؟
United States
درود بر بنده صالح خدا حاج منصور عرشي
خدايا به اهل بيت(ع) طاهرينت قسمت مي دهيم سايه اين نوكر اباعبدالله را بر سر ما مستدام بدار
آمين
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا منصور سلام و عرض احترام.فقط مواظب باش تند نری که غافلانه یک عده کوردل از کلامت معرکه بگیرن و کف بزنن که ای ول ..... اونوقت امیدهای نظام میشن عروسک معرکه دشمنان..