پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گفتگوی تلفنی نتانیاهو و پوتین درباره ایران

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 436084
برخی رسانه‌ها از گفتگوی تلفنی بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین خبر دادند؛‌گفتگویی که مذاکرات هسته‌ای ایران و موضوعات منطقه از محورهای بحث نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و رئیس‌جمهور روسیه بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برخی رسانه‌ها از تماس و گفتگوی تلفنی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور روسیه درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و موضوعات منطقه خبر دادند.

به گزارش شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین در تماسی تلفنی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران، موضوعات منطقه و همچنین تلاش‌های مشترک در مبارزه با داعش با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در این گفتگو، رئیس‌جمهور روسیه از توافق هسته‌ای با ایران دفاع کرد و گفت: این توافق مسالمت آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را تضمین می‌کند.

اظهارات ولادیمیر پوتین در دفاع از «برجام» در حالی مطرح شده که مقامات رژیم صهیونیستی که خود تنها دارنده سلاحهای هسته‌ای در خاورمیانه هستند، بارها مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را رد کرده‌اند و ادعاهای بی اساسی درباره برنامه هسته‌ای تهران مطرح کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *