شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱۶

مردم منتظر کمک معیشتی دولت و مجلس در شب عید باشند

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 268586
رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی مجلس جزئیات جلسه امشب دولت و مجلس در مورد کمک معیشتی به مردم را تشریح کرد.
مردم منتظر کمک معیشتی دولت و مجلس در شب عید باشند
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 مجلس  اظهار داشت: جلسه شنبه شب مجلس و دولت با حضور روسای دو قوه، وزرای اقتصادی دولت و روسای کمیسیون‌ها و چهره‌های اقتصادی مجلس طبق روال گذشته برگزار شد.

وی افزود: دولت و مجلس  توافق کردند که کمک معیشتی به مردم در شب عید انجام شود؛ البته کلیت این مسئله مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد تا دولت در مورد جزئیات این مسئله اطلاع رسانی کند.

فولادگر ادامه داد: هنوز در مورد نحوه پرداخت و منبع این پرداخت و همچنین نوع آنکه نقدی یا غیر نقدی باشد تصمیم قطعی و نهایی گرفته نشده و قرار است دولت در رابطه با این مسئله اطلاع‌رسانی داشته باشد.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: بحث در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همچنان ادامه دارد و قرار است  نمایندگان و دولت در این رابطه بیشتر با هم مباحثه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه بر این موضوع تاکید شد که دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را به مجلس ارائه دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولتمردان در این جلسه به نمایندگان و نمایندگان به دولتمردان تذکر دادند تا از انجام مصاحبه و اظهار نظر‌هایی که موجب تنش در فضای کشور می‌شود و جو اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهند اجتناب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مثلا چی و چقدر کمک میکنند تا تلافی آن همه اجحافات و گرانیهای امسال بشود، شما را بخدا از ایجاد هیاهو و سروصدا قبل از اجرا خودداری کنید که وعده و وعیدزیاد شنیدیم .
Iran, Islamic Republic of
مردم گدا نیستند . اشتغال زایی کنید از تولید حمایت کنید
Iran, Islamic Republic of
خداوند جزای همشون را کف دستشون بگذاره که به نام اصولگرایی این همه ظلم بر ملت روا داشتند
Iran, Islamic Republic of
انشا الله به سرنوشت بن های ماه رمضان دچار نشود بلند بگو آمین
سلام
چراحقوق هارا متناسب با کاهش ارزش آن اصلاح نمی کنند کارمند وکارگردرمقابل خدماتی که ارایه می کنند نباید به صورت کاملا یک طرفه مزد کمتری از کارفرمایا دولت بگیرند این هم خلاف شرع وهم قانون است .
- کمک ها توهین است اجناس باکیفیت پایین و بدرد نخور ومانده انبارها وشرکت ها را میدهند مانندجیره ماه مبارک رمضان . خداوند همه را هدایت کناد
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی همت دارید قیمت ها ونوسانات بازار را کنترل کنید ،کمک های معیشتی شما پیشکش!
کمک معیشتی یعنی صدقه؟
Iran, Islamic Republic of
حق مردم رو به اونا کمک می کنید
به اين ملت ذليل عاجز بيچاره محض رضاي خدا يه كمكي بكنيد ره دوري نميره خدا عوضتون بده.عليلم ذليلم
Iran, Islamic Republic of
معنی مدیریت جهان را فهمیدیم.
نويد
Iran, Islamic Republic of
احسنت! دقيقا صبح تو راه شركت داشتم به همين فكر ميكردم!!!
اتفاقا چون جهان رو مدیریت نکردیم خودمون هم مثل بقیه جهان شدیم
Iran, Islamic Republic of
جهنمی را که برای کارگران درست کرده اند با این رفتارها خاموش نمی شود. حقوق کارگران را دارند ... بعد می گویند صدقه می دهیم!!!
Iran, Islamic Republic of
بگو صحبت انتخاباته نه اینکه دل آقایون به حال ملت میسوزه.
United States
اول مردم را به فلاکت می اندازید و بعد از کمک معیشتی به آنان حرف می زنید. عزت مردم کجا رفت چرا با مردم صدقه ای رفتار می کنید. این بی کفایتی مسئولین است که شرایط معیشتی مردم به چنین روزی افتاده است
کارمند مفلوک
United Kingdom
من کارمندم قرار دادیم با 10 سال سابقه کار و با ماهیانه 500هزار تومان حقوق که 250 هزارتومن کرایه خونه میدم حالا هزینه آب و برق و غیره را هم از یارانه ها پرداخت کنم آیا با ماهی 250 هزار تومن میشه زندگی کرد ؟چرا به داد کارمندان نمی رسید