چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اعتراضی که‌مدیران ایرفرانس را بی‌لباس کرد!

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 448586
کارکنان خشمگین شرکت هواپیمایی ایرفرانس در اعتراض به تصمیم این شرکت برای حذف حدود سه هزار فرصت‌ شغلی تا سال ۲۰۱۷، دو تن از مدیران خود را مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و لباس‌هایشان را پاره پاره کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شماری از کارکنان شرکت هواپیمایی فرانسوی ایرفرانس در اعتراض به تصمیم برای حذف حدود سه هزار فرصت‌ شغلی در این شرکت روز دوشنبه با حمله به مدیران و رؤسای خود لباس‌های آنها را در تنشان پاره پاره کردند.

بنابه گزارش ایندیپندنت، دو تن از مدیران ایرافرانس پس از حمله گروهی از کارکنان خشمگین این شرکت به خود به دلیل حضور در نشست مربوط به حذف فرصت‌های شغلی در این شرکت هواپیمایی و پاره شدن لباس‌هایشان، برای فرار از دست این کارکنان خشمگین مجبور به بالا رفتن از نرده‌های امنیتی شدند.


این دو مدیر ایرفرانس به نام‌های «زاویه بروستا» و «پییر پلیسونر» که از مدیران ارشد این شرکت هواپیمایی فرانسوی محسوب می‌شوند، پس از آنکه طی نشستی در رابطه با حذف برخی از فرصت‌های شغلی در این شرکت مود حمله کارکنان قرار گرفتند از ترس جان خود و در حالیکه کارکنان خشمیگن لباس‌های آنها را در تنشان تکه و پاره کرده‌ بودند، مجبور به فرار شدند.


شرکت هواپیمایی ایرفرانس درنظر دارد ۲۹۰۰ فرصت شغلی در این شرکت را تا سال ۲۰۷ حذف کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *