شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

کنایه سیاسی به نژادفلاح !

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 418688
منظور قائم مقام باشگاه از اینکه شاید اهداف دیگری در پرسپولیس دارم را متوجه نشدم ولی باید بگویم، نه قرار است نماینده مجلس شوم و نه در سیاست دخالت داشته باشم.
به گزارش جهان ، حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عدم حضورش در باشگاه پرسپولیس و ارتباط این مساله با اتفاقات برنامه دوشنبه شب نود و جنجال رسانه‌ای با محمدحسین نژادفلاح، اظهار کرد: امروز یکسری کارهای شخصی داشتم و نتوانستم به باشگاه بروم. شاید با کم شدن حجم کارهای شخصی، در ساعات باقی مانده به باشگاه بروم.

وی درباره اینکه آیا اتفاقات برنامه نود بر روند کاری او و نژادفلاح در پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؟، تاکید کرد: من با نژادفلاح مشکلی ندارم و امیدوارم ایشان در کارش موفق باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه نژادفلاح در بخشی از صحبت‌های برنامه نود اعلام کرد «شاید سیاسی به دنبال اهداف دیگری در پرسپولیس است؟»، اظهار کرد: متاسفانه ایشان اعلام نکردند چه اهدافی وگرنه من هم جواب می‌دادم. باید بگوم من نه می‌خواهم نماینده مجلس شوم و نه در کار سیاست دخالتی داشته‌ام. هدف من خدمت به پرسپولیس است.

وی همچنین درباره اینکه امیررضا خادم اعلام کرده است «بهتر بود سیاسی به باشگاه نمی‌رفت»، خاطرنشان کرد: چه بگویم؟ به هر حال ایشان هم نظر خودشان را مطرح کرده‌اند.

سیاسی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر حضورش در باشگاه پرسپولیس تا روز مزایده، گفت: نمی‌دانم مزایده چه زمانی برگزار می‌شود ولی تا لحظه‌ای که بخواهند، در باشگاه هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
این دیگه واقعا نوبره.یا اینقدر پشتش قرصه که میتونه هر کاری را دلش بخواد بکنه و به هر کسی هم.خواست جواب بده.
...