سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۲۳

سگ‌بازان بي‌حجاب درگلزارمطهرشهدا!+تصاویر

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 163384
گلزار شهدا، مامني براي علاقمندان و دلسوزان ارزشهاي انقلاب و اسلام و از قافله عقب‌ماندگان شهادت مي‌باشد، مامني براي آناني که نامهرباني و بي‌مهري‌هاي سياسيون برفرهنگ به ويژه عفاف و حجاب و نيز تاراج عفت و حياي زنان در خيابان بر دلشان عقده شده و قطعات شهدا را بهترين محل براي درد دل با شهدا و جلاي دل مي‌دانند.

در اقدامي مشکوک برخي زنان بي‌حجاب با سگ در گلزار شهدا به پرسه‌زني مي‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری انصار حزب الله:در پي غفلت مسئولين فرهنگي و نگاه سياسي به مسائل فرهنگي، بيم آن مي‌رود تا آخرين سنگرهاي فرهنگي کشور در تسخير فرهنگ مبتذل غرب درآيد.گلزار شهداي بهشت زهراي تهران منزلگاه بيش از ۳۰ هزار شهيد والامقام دوران انقلاب و دفاع مقدس مي‌باشد که سفارش و تاکيدشان بر حفظ انقلاب و ارزشهاي آن به ويژه حفظ حجاب اسلامي بوده است.

اینک در اين مکان مقدس و در اين سنگر بزرگ فرهنگي، سربازان فرهنگ غرب با ظاهر‌هاي بزک کرده مشاهده شده‌اند؛ آناني که مزار شهدا را با پارک اشتباه گرفته‌اند. مدتي قبل مشاهده شد برخي از دخترکان بي‌حجاب با همراهی وحوش (سگ) در اين مکان مقدس به ويژه قطعات شهدا پرسه‌زني و خودنمايي مي‌کنند. اين نوع حضور آن هم در اين مکان مقدس آزردگي خاطر خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران را به همراه داشته است. آيا باز هم بايد سکوت کرد؟

پرواضح است که اين وضعيت نشات گرفته از سياست‌هاي دولت در ناديده گرفتن قانون عفاف و حجاب و همچنين عدم برخورد با بي‌حجابي در شهر مي‌باشد.

گفتنی است گلزار شهدا، مامني براي علاقمندان و دلسوزان ارزشهاي انقلاب و اسلام و از قافله عقب‌ماندگان شهادت مي‌باشد، مامني براي آناني که نامهرباني و بي‌مهري‌هاي سياسيون برفرهنگ به ويژه عفاف و حجاب و نيز تاراج عفت و حياي زنان در خيابان بر دلشان عقده شده و قطعات شهدا را بهترين محل براي درد دل با شهدا و جلاي دل مي‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
از تيم فرهنگي اين دولت آبي براي فرهنگ مظلوم اين مملكت گرم نمي شود. خانواده هاي شهدا خود بايد مزار عزيزانشان را از نجاسات پاك و مطهر نمايند.
Iran, Islamic Republic of
پرسه زنی با حیواناتی چون سگ در سطح شهر، طبق کدام قانون و مقررات صورت می گیرد؟ مسئول رسیدگی به این موضوع کیست ؟ در سطح شهر تابلوی حضور حیوانات مجاز است وجود دارد؟
Iran, Islamic Republic of
يا من اليه شكوت احوالي.....
Iran, Islamic Republic of
البته حدود دو سالی میشود که افراد بی حجاب در بهشت زهرا به پرسه زنی مشغول هستند و مسولین در خواب.اگه میشه از خودروهای افراد بدحجاب که معلوم نیست با چه مجوزی به داخل قطعه ها می آیند و مخل آرامش شهروندان هستند گزارش تهیه نمایید تا مسولین پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
وای به حال ما.کجایید باکری ها وهمت ها وخرازی ها.مزار شهداء وسگ بازی.مثل اینکه یادمون رفته بهترین هامون رو در دفاع مقدس از دست دادیم تا این غرب زدگی ها نباشه .شهداءشرمنده ایم.
Iran, Islamic Republic of
حالا بعضی از این نماینده ها کماکان مخالف تنظیم قانون در این خصوص باشند
بفرمایید! کلاهتون رو بالاتر بذارید
Iran, Islamic Republic of
دولت هنوز هم مخالف برخورد با بی حجابهایی است که با قباحت تمام مشغول آلوده کردن دل و ذهن جوانان می باشند و ویروس بی عفتی را در جامعه منتشر می کنند.
از خانواده های معظم شهدا و مردم متدین خواستاریم در برابر دولتی که به قتل عام شیعیان بحرین بی اعتنا است و به قتل عام باور و ارزشهای مردم خودمان بی تفاوت سکوت نکنند. هرچند هر حرکت انتقادی را این دولت به حساب سیاسی بازی می گذارد اما خدا شاهد است بنده به دکتر هر دو دوره رای دادم و برایش رای جمع کردم ولی مشایی شد همه کاره!!!
Iran, Islamic Republic of
واي اگر از پس امروز بود فردايي
خب جديداًكه بعضي ازهمسران و خانواده شهيد به جنبش بيشمار! سبز پيوسته اند جاي تعجب نداره كه اين دخترخانوم با كلاس! حتماً جزو اين خانواده محترم هستن ديگه وگرنه دليل حضورشون چي ميتونه باشه ؟
Iran, Islamic Republic of
زماني كه در كشور ما ارزشها ضد ارزش تلقي شوند و هر كس كه بخواهد واژه مقدش شهيد را براي فرد بي بصيرت از دنيا رفته خود در اغتشاشات به كار برد بايد هم اين چنين افراد از عنوان شهيد فقط ميت بودن آن را به ذهن بسپارند؟؟
مگر خون همين شهدا ايشان را هدايت كند. انشاءالله.
Iran, Islamic Republic of
ماشا الله ما شا الله ديگه اينقدر سر مسئولين فرهنگي شلوغه كه اگه بتونن خانواده هاي خودشون و حفظ كنن زرنگن.
با اين اوضاعي كه ما مي بينيم بايد منتظر چيزاي جالب تر از اين هم باشيم.
وقتي كارشناس برنامه راديو در برنامه (فروردين 90) به شنوندگان مي گويد :‌ "بنظرم آن كس كه سگ با خود همراه مي برد به نوعي ميخواهد علاقه و سليقه شخصي اش را بكار ببرد پس ديگران به او احترام بگذارند....." ديگر از سگ بازان چه انتظاري داريد؟
Netherlands
1- اگر امر به معروف و نهی منکر در جامعه کنار گذاشته شود بدان بر مردم مسلط می شوند.راحت ترین روش نهی از منکر مشهود برخورد مستقیم است.من خودم برخورد کردم و نتیجه داد.اینکه همه چیز را بخواهیم دولتی کنیم جواب نمی دهد.
آن وقت نه خونی به دلی می ماند و نه این آشغالها از این پر روتر می شوند.
2- به نظر می رسد بهشت زهرا(س) زیر نظر شهرداری است و جلوگیری از ورود حیوانات به آن خیلی راحت است.
3- البته اینها چیزی از وظیفه دولت کم نمی کند و باید نظارت، هدایت و برخورد لازم را داشته باشد.تساهل و تسامح چیزی را حل نمی کند.
Greece
سلام
مطلب راخوندم دلم به درد اومدالبته اينها موردي است اما اگر توجه نشود مشكل ساز ميشود يكي ازمشكلات ما اين است كشوري كه همه مديران اون از قبل شهدا به جايي رسيده اند كه بايد هفته اي يك بار بيايند به ولي نعمتهاشون گزارش بدهند كه چه كرده اند .چرا سمت گلزارشهدا آفتابي نمی شوند. و انهايي هم كه دغدغه راه شهدا وحرمت شهدارودارند كاري دستشون نيست .ازفرماندهان جنگ كه توتهرون هستند وروزگاري فرمانده همين شهدا بودند وازصدقه شهدا به جايي رسيده اند بپرسيد تو سال چند بار به گلزار شهداي بهشت زهرا سر ميزنند.بنده چندتا پيشنهاد دارم براي مديران ودلسوزاني كه احيانا اين نظر را ميخوانند.اولا بايد حريم گلزار شهدا از كليت بهشت زهرا جدا شود .چرا .چون بهشت زهرا گورستان عمومي شهر است واين طبيعي است كه نشود بعضي از محدوديتها را اجرا كرد.قطعات شهدا ووالدين آنها بايدتوسط يك حصار كه با سازهاي اسلامي طراحي شده محصور گردد وچند ورودي آن براي مشرف شدن زائران تربت شهدا مشخص شده وخادميني براي آن آموزش داده شود اين اولين كار است
دوما به علت اينكه گلزار شهدا واحد خدمات شهري نيست كه كاربري خاص داشته باشد وسازمان بهشت زهرا نظرش تعين كننده باشد گلزار شهدا ي بهشت زهرا حيثيت ايران وكره خاكي است .كجاي عالم سراغ داريد بيش از30000 هزار شهيد يكجا دركنارهم آرميده باشند كه نزديك 5هزار نفرآن گمنام باشند.پس گلزارشهداي بهشت زهراقطب فرهنگي ام القراي اسلام است.لذا بايد به صورت امنايی فرهنگي اداره شود امنايي زير نظرمقام ولايت متشكل از بنياد شهيد-سپاه-ارتش-شهرداري-نهادهاي فرهنگي و... سازمان بهشت زهرا هم به خدماتش رو كماكان بپردازد.متاسفانه امسال بدعتي رسمي در بهشت زهرا گذاشته شد كه بخداقسم به مراتب وقيح تر از سگ بازي اين دخترك كه دروسط هفته با سگش به گلزار شهدا اومده بود وآن هم آتش بازي رسمي باحمايت سازمان بهشت زهرا بود موقع سال تحويل كه درطول اين چندسال سابقه نداشت آن هم كنار مزارشهداي گمنام كه مردم پناه آورده بودند تا بامعنويت سال جديد را دركنارشهدا شروع كنند كه با آتش بازي اعصاب همه خاصه خانواده شهدا را درموقعي كه صدهاهزارنفر درگلزارشهدا بودند خرد كردند .واقعا اگر دلسوزان بداد نرسند وبه كار ساماني ندهند اين تنها جايي كه براي خلوت اهلش مونده از دست خواهد رفت. مگرنه اينكه مولاي ما فرمود شهدا امام زادگان عشقند حریم كدوم امام زاده تو ايم مملكت امام زمان (ع) اينقدر بي دروپيكر هست.
Iran, Islamic Republic of
یه سوال ؟
چرا تو مملکت و جامعه اسلامی و شیعی، سگ بازی غیر قانونی نیست؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام متاسفانه چند هفته پيش كه براي زيارت شهدا به بهشت زهرا (س) رفته بودم شاهد رفت و آمد هاي مشكوك دخترها و زن هاي بد حجاب يا بي حجاب با چهره هاي بزك كرده و لباسهاي مبتذل بودم كه موجب ناراحتي بسيار براي من و ديگر دوستان شد. اين افراد مطمئناً براي زيارت و شادي روح شهدا به آنجا نيامده‌اند بلكه بلعكس براي اذيت و رنجش خانواده شهدا و رهروان آنها به آنجا آمده اند از شواهد بر مي آيد كه اين يك جريان انحرافي و سازمان يافته است كه اگر جلوي آنرا مسئولان فرهنگي و انتظامي نگيريند چند وقت ديگر خبر برگزاري جشن پارتي در مزار شهدا را خواهيم شنيد
Iran, Islamic Republic of
ديگه همه كارهاي ما درست شده فقط همين يكي مانده خواهشند اول اختلافات دولتمردان را بررسي كنيد تا كشور عزيزمان كه به سختي تبديل به يك كشور جمهوري اسلامي شده را از دست ندهيم تا مخالفان خوشحال شوند
زهی بی شرمی از کسانیکه سگ به محل قبور مومنین میاورند و زهی تاسف از مسئولین بهشت زهرا که از اینکار جلو گیری نمیکنند.
جلو گیری کردن از این کار زشت مایه ای نمیخواهد کافیست چند پلاکارد بزرگ ورود سگباز و سگ ممنوع نصب کنند.
مامورین انتظامی هم گوش این افراد را بگیرند بیرون بیاندازند
Iran, Islamic Republic of
اینها همه بر اساس نقشه و تخریب مردان مذهبی به اشاعه فحشا می پردازند . اینها باند هستن و پول میگیرن . خواهشا نیروهای مردمی و مذهبی با امر به معروف و جلوگیری از حضور این افراد به بهشت مقدس شهدا راه ورود این افراد رو ببندن. دولت مردان که خوابند ما در خواب نباشیم!
بهشت زهرا(س) تبدیل به مرکز خلافکاری برای مجرمین شده
Latvia
باید فرهنگسازی شود بعضی از این جوانان واقعا نمی دانند که سگ در اسلام یکی از نجاسات است و سگ بازی وبوزینه بازی کار افرادی مثل یزید بوده است
انشاالله که آه شهدا بگیردشون این آدمهای سگ باز رو
Iran, Islamic Republic of
بچه حزب اللهی ها و تمامی آنهایی که درد دین دارند باید بمیرند و نگذارند میراث گرانبهای آنان را اینگونه به یغما ببرند .
ما باید وظیفه ی خودمان را انجام دهیم ، چه کار به دولت داریم . باید خودمان جلوی این مظاهر پلیدی را بگیریم و از آرمانهایمان دفاع کنیم .