جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات ترور دادستان زابل اعلام شد

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 323980
قرار است پیکر مطهر شهدا فردا پنجشنبه از مقابل مسجد جامع تا گلزار شهدای زاهدان تشییع و به خاک سپرده شود.
به گزارش جهان، مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در جریان ترور دادستان زابل هشت گلوله به ایشان و ۱۰ گلوله به راننده دادستانی شلیک شده است.

دکتر ˈرضا عبدیˈ چهارشنبه شب هنگام انتقال پیکرهای مطهر دو شهید دادستانی زابل به پزشکی قانونی زاهدان در گفت وگو با ایرنا افزود: جنازه این دو شهید صبح امروز تحویل پزشکی قانونی زابل شد و پس از انجام معاینات لازم برای انجام تشریفات بعدی و تشییع به مصلای المهدی زابل انتقال یافت.

وی با بیان این که مطابق معاینات انجام شده بیشترین گلوله ها به راننده خودرو و هشت گلوله به دادستان زابل اصابت و بلافاصله موجب شهادت شده است، اظهار کرد: بیشتر گلوله های مهاجمان به نیمه تنه بالای دو شهید و مشخصا سینه و سر اصابت کرده است.

عبدی بیان کرد: پیکر شهیدان نوری و مرعی پس از تشییع در زابل شامگاه امشب وارد زاهدان شد و به سردخانه پزشکی قانونی انتقال یافت.

قرار است پیکر مطهر شهدا فردا پنجشنبه از مقابل مسجد جامع تا گلزار شهدای زاهدان تشییع و به خاک سپرده شود.

شهیدان نوری و مرعی صبح روز چهارشنبه هنگام عزیمت به محل کارشان توسط افراد مسلح ناشناس با رگبار گلوله در مقابل بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل به شهادت رسیدند.

مهاجمان مسلح سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پس از این اقدام جنایتکارانه متواری شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
Iran, Islamic Republic of
واقعادادستان نبايد محافظ درجلوياعقبش حركت ميكرد؟