جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

افخم حمله به مراسم نوروزی را محکوم کرد

يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 413881
مرضیه افخم ضمن محکومیت اقدام گروه‌های افراطی در حسکه سوریه ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه کشورها ریشه تروریسم و افراط گری خشکانده شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی گروه‌های افراطی در شهر الحسکه در شمال شرق سوریه را  که به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم غیر نظامی این شهر منجر شد، محکوم کرد.

مرضیه افخم با ابراز همدردی با خانواده قربانیان این اقدام تروریستی، ابراز امیدواری کرد با همکاری همه کشورها ریشه تروریسم و افراط گری خشکانده شود.

در پی دو انفجار تروریستی در جشن مراسم نوروز در شهر الحسکه سوریه که توسط دو عامل انتحاری با دو خودرو انجام شد بیش از 100 نفر کشته شدند. انفجار‌ها در دو میدان اصلی شهر روی دادند و تعداد مجروحان به حدی بالا بوده که تمام بیمارستان‌های شهر الحسکه بسته و تعدادی از مجروحان هم به شهر قامشلی انتقال داده شده‌اند.

این اولین بار است که شهر الحسکه هدف چنین حمله تروریستی بزرگی قرار می‌گیرد و تروریست‌ها با وجود تدابیر امنیتی زیادی که امروز نیروهای مردمی کُردی انجام داده بودند، این حمله را طراحی کردند.

خبرگزاری فرانسه تعداد افراد کشته شده در این حادثه را 20 نفر گزارش داده است اما تلویزیون اسکای نیوز عربی خبر داد که در حمله تروریستی در الحسکه دستکم 30 نفر کشته و 50 تن زخمی شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *