پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲۸

اظهارات عجیب شاه عربستان درباره ایران

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 161935
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:


پادشاه عربستان در دیدار با گیتس نسبت به حمله اتمی ایران ابراز نگرانی کرد. روزنامه واشنگتن تایمز درباره دیدار رابرت گیتس با ملک عبداله نوشت: پادشاه عربستان، از این زاویه از ناآرامی‌های منطقه ناراحت است که این بحرانها تا چه پایه بر نقش سعودیها به عنوان عامل موازنه کننده ایران، آسیب می‌رساند. به نوشته واشنگتن تایمز سعودی‌ها بیش از آنکه از استقرار دموکراسی در مصر نگران باشند نگران تهدیدی هستند که حمله نظامی یک ایران مجهز به جنگ‌افزارهای اتمی می‌تواند متوجه عربستان سعودی سازد. این اظهارات نشان می‌دهد عربستان و آمریکا توطئه تبلیغاتی جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگرباتوطئه هاي قديم چه غلطي توانستندبكنند كه باتوطئه هاي جديد بتوانند.اين حرفها براي اين است كه حاكمان سرسپرده كشورهاي اسلامي و نوكران حلقه بگوش شيطان بزرگ و رژيم صهيونستي همچنان به غارت وچپاول ثروت ملتهاي اسلامي ادامه دهند وهرچه بيشتر سلاحهاي خودرا باحربه ايران هراسي واسلام هراسي بفروش برسانند. انشاءالله بابيداري اسلامي وقيام ملتهاي منطقه طومار سرسپردگي و نوكري اين بردكان و غلامان غربي برچيده خواهد شد . انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
این ملک عبدالشیطان همیشه غلط های زیادی میکنه ،‌ شما جدی نگیرید
آنقدر امیر عبدالله نگران باشد تا از این نگرانی بمیرد. البته امیر عبدالله بیشتر باید نگران ثروتهای چپاول شده مردم عربستان توسط شاهزاده‌ها و شخص جنایتکارش باشد که بزودی باید آنرا به امریکائیها بسپارند و به ناکجا آباد فرار کنند.
Iran, Islamic Republic of
فقط تنها راه مقابله با اين شیوخ وهابی قدرت بالقوه است كه الحمدولله در راه رسيدن به آن هستيم
به توصیه پزشکان فهد در سال آخر زندگی اش نباید ملاقاتهای بیش از پنج دقیقه مینمود زیرا بعلت غلبه بیماری آلزایمر بر داروهای" تاثیر موقت" مطالبی را به زبان میاورد که با زمان و مکان واقعی تطبیق نداشت .
عبداله بیمار نیز احتمالا این حرفها را در دقایق هشتم و نهم برزبان جاری کرده است و فکر میکند ایران سالهاست که بمب اتمی ساخته است !!!؟
Iran, Islamic Republic of
جاااااان خوشم میاد عین چی از ما می ترسن.زمان دولتهای قبلی چی؟دم احمدی نژاد گرم
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره نگران زنان حرمسرایتان باشید یک موقع تعدادشون کم نشه که دچار بحران عاطفی بشی جناب ملک عبدالله!!
Iran, Islamic Republic of
امام فرمودند اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی گذریم. قربان بصیرتت امام
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
خداوند ملک عبدالله را زنده نگه داشته است که ماهیت او برای همه ملت ها آشکار شود و همه بدانند که پادشاه عربستان بدتر از کفار است و دستش به خون مردم بحرین آلوده است . پادشاه عربستان بداند که خداوند صاحب انتقام است و سخت هم انتقام خواهد گرفت .
Iran, Islamic Republic of
اگر کشورمان ایران, پیشرفت نکند به شهدا ی خودمان ,به شهدای بحرین به تمام امیدواران به حق خیانت کرده ایم چون وقتی دیگران ما را می بینند که پس از 32سال به کجا رسیده ایم امیدوارتر شده ونتیجه اش همین حرکت های انقلابی در منطقه است دلسوزانه عرض می کنم به شما وخودم وتمام مسوولان اگر ما از اعتقاداتمان عقب بنشینیم دیگران که امید دارند ناامید شده ودنبال راه دیگری می روند مثل ساکت نشستن.مثلا وقتی عکس آقای...را که روبه روی خانم بی حجاب نشسته ,در حالی که قبلا این گونه نبوده حس بدی به من دست می دهد ,خدا کنه بار دیگه تکرار نشه چون این مساله یکی از نشانه های سستی اعتقادات می شود وجوانان مومن را ناامید می سازد.
Iran, Islamic Republic of
ملك عبد الشيطان كي ميميري دنيا از دستت راحت بشه
Iran, Islamic Republic of
انشااله مراسم ختم ملك عبداله رو بگيريم و همه راحت بشند
آل سعود و وهابیون ماموران گروه بیلدربرگ در خاورمیانه هستند۰آیا فیلم مشروبخواری شاه عبدالله سعودی با جورج بوش پسر در ضیافت ۲۰ کشور برتر اقتصادی را دیده اید۰شما فکر می کنید آل سعود کیستند؟همان خانواده وحشی و خونخواری که در مکه حجاج ما را بقتل رساندند۰سعودی ها بازیچه فراماسون ها و بانکهای امریکائی اند۰امریکا در ظهران پایگاه نظامی دارد و شاهزادگان سعودی در اقتصاد امریکا و غرب سرمایه گذاری هنگفت کرده اند۰
Iran, Islamic Republic of
به نظر من باید حج تحریم بشه
Iran, Islamic Republic of
این اسلام است که آنها از آن نگران هست نه ایران اتمی
کی میشه رمی جمرات رو روی تو اجرا کنیم ای ملک عبدالله نماد شیطان
Iran, Islamic Republic of
كينه اعراب از ما ريشه ديرينه دارد، اين همه مسئولين ما در مورد عربستان موضع مي گيرند در زمان ايام حج برويد ببينيد از بچه خانواده تا مادر زن و پدر زن و ... به عربستان مي روند تازه امسال كه تقريبا دوره نمايندگي مجلس به پايان مي رسد نمايندگان هم مستثني از اين موضوع نيستند. اگه مي شود حج را تحريم كنين اگه نمي شود فقط افراد سالخورده را بفرستيد.
Iran, Islamic Republic of
خدا ريشه وهابيت را بسوزاند و كمر آل سعود را بشكند آمين
Iran, Islamic Republic of
ترس وهابیون از اسلام ناب محمدی(ص) است نه فناوری هسته ای و مکتب ایرانی و چیزهای دیگری از این قبیل.
Iran, Islamic Republic of
اين عبدالشيطان ال صهيون مگر نميداند كه ايران بمب اتمي ندارد بلكه ترسش از بسيجهاي غيور است كه هر كدامشان يك بمب اتمند
بابا توهین نکنید اصلا صحیح نیست آیا ما خوشمان می آید به سران ما توهین کنند
Iran, Islamic Republic of
ای مزدور آمریکایی بهتر است از خدا که تو را به جهنم وعده داده بترسی که اینقدر خون مسلمانان را می ریزی .
United States
اونه بیش از اینکه از نیروهای نظامی ایران بترسند از نفوذ اندیشه امام و رهبر بزرگوار انقلاب می ترسند به همین دلیل برای زائرین ما برای اعزام مشکل درست میکنند
Iran, Islamic Republic of
اي آقايي كه گفته ايد توهين نكنيد،ببخشيد اما شما اين وهابيون كثافت و وحشي را با سران ما مقايسه مي كنيد؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این دوستمون که سران وهابی رو قابل مقایسه با سران مملکت خودمون نمی دونن حرفشون درسته اما اینو در نظر داشته باشن که حضرت امیرالمومنین علی (ع) (به مضمون) فرمودند که به سران کفر توهین نکنید تا اونا هم به بزرگان شما توهین نکنند
Iran, Islamic Republic of
به نظر من رفتن به حج و پول دادن به وهابيون عرب عين الحرام است و بايد حج رفتن تحريم بشه
عجب نظراتی .. تحریم حج . پول به وهابیون .... این حرفها چیست اولا فقط و فقط با حکم حاکم ( ولی فقیه ) میتوان این کار را کرد ثانیا حج امری جهانی است مربوط به جهان اسلام است در این راه باید هرچه میتوان هزینه کرد با تحریم حج ما بیشتر ضرر میکنیم آنها که با دادن سهمیه ما به دیگر کشورها جبران هزینه خواهند کرد شما را به خدا از این پیشنهادها ندهید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نباید ما مقابله به مثل کنیم که این در واقع همون خواست آمریکاست. ما باید روی افکار عمومی جهان عرب سرمایه گذاری کنیم و تو اون زمینه بیشتر فعالیت کنیم. همون کاری که غربیها دارن انجام میدن.