پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

چرایی اصرار برخی در ارتباط زنان با نامحرمان

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 371635
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: عده‌ای بخاطر مطامع سیاسی هیچ وقت نمی‌خواهند حلاوت و شیرینی یک کار خوب در کام مردم بنشیند.آنها باید پاسخ دهند که از تداخل کاری زن و مرد در اموری که هیچ نیازی هم به این تداخل کاری نیست، چرا اصرار دارند که زنان ما در ارتباط زیاد با نامحرمان قرار گیرند؟
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محسن پیرهادی در جمع فرماندهان و معاونین بسیج شهرداری تهران با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس اظهار داشت: حضور مسلمانان در روز قدس یک وظیفه و تکلیف است و ما با انگیزه آن را دنبال خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان این که حضور در روز قدس یک حرف و یک شعار نیست، بلکه باید آن را یک طاعت و عبادت بدانیم اظهار داشت: امروز صهیونیست‌ها با استفاده از شرایط ایجاد شده در منطقه و با همکاری برخی حکمرانان خیانتکار جهان، کودکان و زنان و افراد بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین را به خاک و خون کشیده‌اند و ما طبق تمام آموزه‌های دینی، اخلاقی و انسانی نمی‌توانیم در برابر این جنایت بی‌شرمانه ساکت بمانیم.

وی با ابراز تاسف از سکوت مجامع جهانی و رسانه‌های غربی در برابر جنایات رژیم کودک کش اسراییل گفت: غربی‌ها در حالی نسبت به قتل عام مردم تحت محاصره و بی‌دفاع غزه ساکت هستند که رسانه‌های آنها همزمان در ایران نگران جدا سازی زن و مرد از یکدیگر در شهرداری تهران هستند و هر روز برای این مساله که اتفاقا دغدغه بسیار کمی در شهرداری است برنامه می‌سازند و قلم فرسایی می‌کنند.

پیرهادی با اشاره به موضوع تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر بی بی سی فارسی و صدای آمریکا مدتی است با تاکید و پافشاری بر موضوع تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران به دنبال تضعیف رویکرد ارزشی در این نهاد اجتماعی هستند. این در حالی است که این موضوع به عنوان یک دغدغه و یک معضل برای پرسنل شهرداری تهران مطرح نشده و طبق برآوردها و نظر سنجی‌های میدانی قریب به اتفاق زنان و مردان از این جداسازی و ایجاد محیط آرامتر برای زنان رضایت دارند.

وی ضمن تاکید بر اینکه جبهه باطل همیشه پرهیاهو عمل می کندتصریح کرد: کار دشمن همیشه دشمنی کردن است اما آنچه ما را بیشتر نگران می کند، همراهی برخی رسانه‌های داخلی با این جریان و تشویش اذهان عمومی به خاطر یک کار ارزشی و انسانی در شهرداری است و مشخص است که برخی افراد دارای رسانه با استفاده از فضای ایجاد شده به دنبال تسویه حساب سیاسی هستند در حالی که تلاش بیهوده می کنند.

پیرهادی گفت: عده‌ای بخاطر مطامع سیاسی هیچ وقت نمی‌خواهند حلاوت و شیرینی یک کار خوب در کام مردم بنشیند.آنها باید پاسخ دهند که از تداخل کاری زن و مرد در اموری که هیچ نیازی هم به این تداخل کاری نیست، چرا اصرار دارند که زنان ما در ارتباط زیاد با نامحرمان قرار گیرند؟ کدام مرد ایرانی و مسلمانی از جدا شدن محیط ناموسش از نامحرمان ناراضی است آن هم در حالی که هیچ خللی در کار او وارد نمی‌شود و اتفاقا شرایط را برای آسایش و رشد فکری و کاری او فراهم می‌کند؟

وی افزود: برخی‌ها می‌گویند این کار توهین به خانم‌ها و آقایان است، ما در مقابل این دستورات الهی مسئول هستیم. اختلاط بین زن و مرد در جایی که روابط آزاد است موجب بر هم خوردن زندگی‌ها و افزایش طلاق می‌شود. آیا ما راضی هستیم که مادر، خواهر و یا همسر ما با یک مرد نامحرم اختلاط کند؟ حتی کسانی که شاید دین هم نداشته باشند بر ناموس خود غیرت دارند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با حمایت از تصمیم شهردار تهران در این زمینه خاطر نشان کرد: در این مسئله شهردار تهران غیرت دینی به خرج داده است و یک تصمیم دینی خوب گرفته شده است. این یک تصمیم حداقلی است و این موجب افزایش آزادی خانم‌ها خواهد شد و ما به عنوان بسیج شهرداری تهران از این تصمیم حمایت می‌کنیم.

پیرهادی ابراز داشت: دین ما در خصوص محرم و نامحرم مراعاتی دارد. حالا اگر من در دینداری شل شدم مشکل دین نیست تازه دین آمده برای آزادی و راحتی خانم‌ها این ملاحظات را بیان کرده است . ایا واقعا اگر در زندگی چار چوب نداشته باشیم خیلی امروزی و روشنفکر شدیم !؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوب،افرین و احسنت به دکتر قالیباف.