سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

رد پای شش بازیکن در ناکامی پرسپولیس

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 441736
پرسپولیس در شرایطی بدترین شروع خود در یک فصل رقابت‌های لیگ برتر را سپری کرد که رد پای ضعف مدیریت و البته کمیته فنی در نگرفتن بازیکنان مورد نظر سرمربی مشخص است اما برانکو فعلا صدایش در نمی‌آید!
به گزارش جهان به نقل از مهر، برخی بر این باور هستند که برانکو نقش بسیار بزرگی در ناکامی پرسپولیسی ها ایفا کرده و رکورد تاریخی قعرنشینی را برای آنها به ارمغان آورده است، البته نمی‌توان به هیچ وجه منکر این شد که سرمربی هم در ناکامی‌ها و هم در پیروزی‌ها نقش دارد اما باید دید سهم او از این ناکامی چقدر بوده است.

ایوانکوویچ اخلاق خاصی دارد و برخی می‌گویند به دلیل جنتلمن بودنش به زودی او را از پرسپولیس بیرون می‌اندازند و قربانی‌اش می کنند. اما چرا او جنتلمن است و ادعای ما در این رابطه به کدامین دلایل است؟

ایوانکوویچ حداقل شش بازیکن به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد که آنها جذب نشدند، از ضرغام اسماعیل عراقی بگیرید تا برسید به حبیب گردانی و مهرداد جماعتی و مهرداد طهماسبی «با بیست بازی کلین شیت» و آندره و یک مهاجم کروات که تا باشگاه پرسپولیس هم رفتند و جذب نشدند و محمد نوری به جای اینها اما انصاری و مسلمان را گرفتند که برانکو به آنها بازی نمی‌دهد چون اعتقادی به آنها ندارد.

در این میان برخی از باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کنند که منهای جماعتی همه لیست درخواستی برانکو را گرفته اند و برانکوی ساکت هم آنها را فقط از پشت عینک نگاه می‌کند و نمی‌گوید که به جز جماعتی پنج بازیکن دیگر را هم به صورت شفاهی خواسته و برخی را از خارج از کشور تا خود باشگاه پرسپولیس هم راهنمایی کرده و جلوی سرپرست باشگاه پرسپولیس نشانده است.

احتمالا برانکو از آن دسته آدمهاست که خیال می‌کنند مردم خودشان بالاخره می‌فهمند! البته این حرف درستی است و مردم بالاخره می‌فهمند اما زمانی می‌فهمند که برانکو را با بی‌احترامی بیرون کرده‌اند.

بر این باور نیستیم که کل تیم را باید حتما مربی ببندد، بلکه بر این باوریم که کمیته فنی هم باید روی پیشنهاد‌های مربی نظر بدهد اما کنار گذاشتن این همه بازیکن از درخواست‌های سرمربی و جذب بازیکنانی دیگر با سلیقه‌ای متفاوت آنهم در این حجم و تعداد درست نیست.

بدتر از آن این است که این همه روزنامه از مذاکرات با خارجی‌ها و داخلی‌ها با نظر برانکو با اسم و عکس خبر داده‌اند اما برخی از دوستان می گویند ۹۰ درصد لیست برانکو را جذب کرده‌ایم و شاید پیش خود فکر نمی‌کنند که این‌همه مذاکره رسانه‌ای شده مستند با آن‌همه بازیکن که جذب نشد را مردم باید کجای دلشان بگذارند؟

برانکو کور و کر شده و حرف نمی‌زند، او در سکوتی مرگبار با تاسف فراوان به تیم پشتیبانی خودش نگاه می‌کند که نه بازیکنانش را گرفته‌اند و نه قبول دارند که یکی مثل برانکو می فهمد که سوشا دروازه‌بان شش دانگی نیست و خط حمله اش ضعیف است و خط دفاعش مثل پنیر سوئیسی.

برانکو قربانی ضعف مدیریت پرسپولیس تا این لحظه شده است، تیم او تاکتیک های خوبی دارد، سریع است و شاید روزی به نتایج خوبی هم برسد اما الان ایوانکوویچ هزینه می دهد و زیاد هم هزینه می دهد.

اینکه چرا پرسپولیس بازیکنان مد نظر سرمربی‌اش را نگرفته بحثی دیگر است، اینکه مدیرانش بلد نیستند و نمی‌دانند چه اتفاقاتی پیش رو است یا می‌دانند و پول ندارند اما بحث این مقال است که درد هواداران پرسپولیس است و پروفسور یخی.

امیدواریم برانکو با همین تیم از مشکلات بیرون بیاید اما اگر نیامد در حالیکه از یک تیم فیکس یازده نفری ۶ بازیکنش را برایش نگرفته‌اند تقصیرات او به عدم بازی رسانه‌ای و اعتراض تند و دعوا با مدیرانش محدود خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
فتنه نکن بهترین تیم و بازیکن را دارد تو میدونی توپ چی هست اقای دو بهم زن