پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
احتمال عقد قرارداد نهایی تا روز چهارشنبه

مذاکرات نهایی با طالب‌لو، نوری و مسلمان

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 397538
مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکرات نهایی با محسن مسلمان، میلاد نوری و وحید طالب‌لو را تائید کرد.
به گزارش جهان، بهرام افشارزاده در گفت و گو با فارس در خصوص آخرین فعالیت‌های باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت:ما با تعدادی از نفرات صحبت کردیم و قرار است روز چهارشنبه و پنجشنبه در مورد نهایی شدن قراردادهایمان تصمیم بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه تنها تاکنون قرارداد میلاد سلیمان فلاح را به امضا رسانده است گفت:ما با آقایان وحید طالب‌لو،میلاد نوری، میلاد کرمانی مقدم و محسن مسلمان صحبت کرده‌ایم اما در مورد تمامی این قراردادها روز چهارشنبه تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرارداد وحید طالب لو و میلاد نوری با استقلال به امضا رسیده و تنها امضای بهرام افشارزاده برای ثبت این قراردادها باقی مانده است. همچنین مسئولان استقلال قصد دارند مشابه نیم فصل اول در یک روز نام بازیکنان جدید خود را اعلام کنند.

پیش از این بهرام افشارزاده اعلام کرده بود با محسن مسلمان قرارداد امضا کرده و منتظر است تا پاسخ نهایی سعید آذری را بگیرد اما به نظر می‌رسد این بازیکن هم برای حضور در استقلال فاصله چندانی نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *