شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

‫درخواست مجوز تجمع مقابل سفارت عربستان‬

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 386936
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به تجمع دانشجویان در مقابل سفارت عربستان در حمایت از شیخ نمر گفت: اگر برای این حرکت مجوز صادر شود ما نیز همراه با دانشجویان و مردم در تجمع فردا شرکت خواهیم کرد.
به گزارش جهان؛‌ میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تجمع دانشجویان در اعتراض به حکم شیخ نمر، که فردا قرار است در برابر سفارت عربستان و به همت بسیج دانشجویی برگزار شود، گفت: اگر برای این حرکت آزادی‌خواهانه و انقلابی مجوز صادر شود ما نیز همراه با دانشجویان و مردم در تجمع فردا شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: چند روزی است که تعداد زیادی از هنرمندان مانند بازیگران، نویسندگان، شاعران از ما می‌خواهند تجمعی برگزار کنیم تا اعتراض خود را به اقدام حکومت آل سعود نشان دهند، که فرصت پیش آمده می‌تواند در صورت دریافت مجوز برای این اقدام مناسب باشد.

دیانی تاکید کرد: فضای جامعه نشان می‌دهد، اقشار مختلفی از مردم نسبت به صدور حکم اعدام برای شیخ نمر اعتراض دارند و همه منتظر زمانی برای بیان اعتراض خود هستند که امیدواریم با صدور مجوز برای تجمع فردا، فرصتی فراهم شود تا دانشجویان و اقشار مختلف مردم نسبت به اقدام اخیر عربستان اعتراض خود را به گوش این کشور و دنیا برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *