شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

هلاکت‌ سرکرده‌ داعش‌ در ولایت‌سینا+عکس

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 436435
سرکرده یک گروه تروریستی وابسته به داعش در پی خودداری از تسليم خود پس از محاصره خانه‌اش در شهرک شيخ زويد توسط نیروهای ارتش مصر، در درگيری مسلحانه کشته شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یک سرکرده ارشد تروریست‌های وابسته به گروه داعش در درگیری با سربازان ارتش مصر در شبه جزیره سیناء به هلاکت رسید.

یک سخنگوی ارتش مصر روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، «سليم سليمان الهرم» سرکرده ارشد گروه تروریستی ولایت سیناء در جریان تیراندازی در بیرون خانه‌اش در شهر شیخ زوید در شمال صحرای سیناء کشته شده است.

بر اساس این بیانیه، هنگامی که این سرکرده از تسلیم مقابل سربازانی که خانه وی را محاصره کرده بودند، سر باز زد، هدف حمله قرار گرفت.

منابع نظامی همچنین اعلام کردند الهرم لحظاتی پیش از اصابت گلوله‌ سربازان، قصد داشت خود را منفجر کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای مصری تسلیحاتی در خانه این تکفیری کشف کرده‌اند.

نیروهای امنیتی مصر اخیراً با افزایش خشونت‌ها به ویژه از سوی گروه تروریستی ولایت سیناء در شبه جزیره سیناء روبرو بوده‌اند.

گروه ولایت سیناء مسئولیت شماری از حملات مرگبار به مقرهای دولتی را بر عهده گرفته است. این گروه تروریستی در نوامبر سال گذشته (۲۰۱۴) با داعش بیعت کرد.










 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به درك واصل شد مبارك باشد منزل نو جهنم برزخي