شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۹

انفجار قطار مسافري آنکارا-تهران/ آخرین وضعیت تلفات حادثه

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 436039
معاون راه‌آهن با تأیید خبر انفجار قطار مسافری آنکارا-تهران اعلام کرد: این انفجار در خاک ترکیه رخ داده و طبق اخبار واصله این هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.
انفجار قطار مسافري آنکارا-تهران/ آخرین وضعیت تلفات حادثه
به گزارش جهان به نقل از مهر، قطار مسافری آنکارا به تهران به شماره ۱۱۵۱۲ ترانس آسیا به دلیل انفجار مین توسط گروه پ ک ک در بین دو ایستگاه سوورن - گنچ از توابع استان بینگل در شرق این کشور خسارت دید.

سید محمد راشدی معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تأیید این خبر گفت: این انفجار در خاک ترکیه رخ داده و طبق اخبار واصله هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه این قطار ترکیه‌ای بوده است، افزود: در این انفجار فقط یک عدد واگن از ریل خارج شده است و از طریق وزارت امور خارجه پیگیر اخبار وضعیت این قطار هستیم.

در همین حال پایگاه اینترنتی خبرگزاری دولتی ترکیه (آناتولی) نوشت: این انفجار که با کنترل از راه دور صورت گرفته تلفات جانی نداشته اما به واگن و ریل‌ها خسارت وارد شده است.

یاووز سلیم کوشگر استاندار بینگل در این باره اعلام کرد: عملیات تجسس و شناسایی نیروهای امنیتی به طور گسترده‌ای در منطقه ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پ ک ک تو دعواش با ترکیه ظاهرا ما رو هم میخواد هدف قرار بده باید حواسمون به شاخه ایرانیش( پژاک ) باشه تو همین هفته هم خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه رو زدن اینم از انفجار در مسیر قطار مسافربری چه فرقی بین تجزیه طلبان پ ک ک با آمریکاست آمریکا هواپیمای مسافربری رو هدف قرار داد اینا قطار مسافربری رو خدا رو شکر اینبار به خیر گذشت وزارت کشور و وزارت دفاع به هوش باشن
ممکنه کار خوده ترکیه باشه که میخواد ایران رو هم وارد درگیری کنه ، از اینا این کارا بر میاد
آیا این انفجارها نوعی هشدار است؟؟؟؟؟؟
اين اولين پيامد تحريم و تكريم و امنيت است ....
همه چیز رو به هم ربط نده دوست عزیز!مگه همین گروه ها در زمان اوج تحریم ها لوله گاز ایران -ترکیه را در آذربایجان غربی منفجر نکردند!اصلا چیزی به اسم نبرد قندیل به گوشت خورده؟عملا یکی از این گروه ها با سپاه پاسداران وارد جنگ شده بود سال90 آن زمان هم توافقی امضا شده بود.
ایرانی
مسافران توریستی حوسشون باشه که قراراست داعش شهرهای توریستی ترکیه را هدف قرار دهد!!!!
علی
United States
کرد ها با این کار فقط برای خود نفرت میخرند اخر مردم چه گناهی دارند شما اگر واقعا مبارز هستی پس به مراکز نظامی حمله کن نه یک عده مسافر بی گناه و زن وبچه مردم شما دارید چنان برای خود نفرت درست میکنید با این کار ها که فردا روز اگر هم بساط اقلیم کردستان هم جمع شد کسی دلش برای شما نخواهد سوخت و داد رسی وجود نحواهد داشت این عمل یعنی تروریست
تركيه خودش توي چاهي كه براي منطقه كند ، افتاده و سعي دارد ايران را هم با خودش بداخل بكشد ... حمله به سوريه ، قدم بعدي اين سناريو است ...
فریبا صادق زاده
من یکی از مسافرین این قطار بودم من هنوز هم با ترس به خواب می روم هنوز هم بارهای ما به دست مان نرسید هیچ کس جواب درست به ما نداده که ایا بارهای ما به دستمان می رسد یا نه