جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قاهره حملات روسیه را موثر دانست

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 448630
وزیر امور خارجه مصر گفت که حملات هوایی روسیه به محاصره تروریسم در سوریه و زدن ضربه سنگین به داعش در عراق و سوریه می‌انجامد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه مصری الحیات خبرداد: "سامح شکری" وزیر امور خارجه مصر طی سخنانی گفت که حملات هوایی روسیه در محاصره تروریسم در سوریه نقش خواهد داشت.
 
وی افزود: اطلاعاتی که مصر از طریق ارتباطات با طرف روسی داشته، بر پشتکار مسکو در مقاومت با تروریسم و محاصره گسترش آن در سوریه تاکید دارد و هدف روسیه زدن ضربه سنگین به داعش در سوریه و عراق است.
 
وزیر امور خارجه مصر اضافه کرد: شاهد آن خواهیم بود که این اقدام در محاصره تروریسم در سوریه و نابودی آن تاثیر گذار خواهد بود.
 
سامح الشکری گفت: مقابله با تروریسم نباید تنها در بعد نظامی باشد بلکه باید از تولیدات جوانان بهره برداری شود و نقش آنها در جامعه پر رنگ گردد تا امکان مقابله با تروریسم وجود داشته باشد.
 
وی اضافه کرد: درباره اوضاع در لیبی، مصر به شدت به دنبال ایجاد ثبات در این کشور بوده و لغو تحریم تسلیحاتی دولت لیبی به مقابله با تروریسم کمک خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *