پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

شناسایی هویت یک شهید گمنام در اراک

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 403837
هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک شناسایی شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سال ۱۳۸۴ دانشگاه آزاداسلامی اراک با انبوه دانشجویانی که برای تشییع و تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه حضور یافته بودند، مشتاقانه در ویژه برنامه تشییع و تدفین شرکت کردند.

از آن پس و در این ۹سال، دانشگاه آزاد اسلامی اراک میزبان ۳شهید گمنام فرزند روح الله بود که همچون نگینی بر سینه دانشگاه و شهر اراک می‌درخشید.

براساس اخبار واصله، یکی از این شهدا از گمنامی درآمده و از این پس دانشگاه آزاد میزبان ۲شهید گمنام و ۱شهید شناسایی شده خواهد بود.

نماینده کمیته تفحص در استان مرکزی ، با تایید این خبر گفت: براساس اطلاعات به دست آمده، هویت یکی از این ۳ شهید گلگون کفن گمنام که در دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک به خاک سپرده شده شناسایی شده است.

علی جلالی فراهانی از تشکیل نشست ویژه مسئولان مربوط درباره این موضوع در استان خبر داد و افزود: پس از برنامه‌ریزی و اخذ نظرات کلی اطلاعات بیشتر و برنامه اجرایی برای مراسم این مهم نیز اطلاع رسانی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *