جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
وزیر اطلاعات:

‌دولت قادر به رفع مشکل بیکاری نیست‌

امنیت ‌را برای سرمایه‌گذاران ‌فراهم می‌کنیم‌
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب: 344833
وزیر اطلاعات گفت: ‌باید امنیت لازم را برای سرمایه‌گذاران چه داخلی و چه خارجی فراهم کنیم، زیرا اگر شرایط امنی برای ورود سرمایه‌گذاران در بخش‌های مولد و اقتصادی جامعه وجود نداشته باشد، انتظار برای رفع معضل بیکاری بیهوده خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اطلاعات استان کرمانشاه اظهار داشت: مدیران نظام اسلامی، سرمایه‌های کشور هستند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: این وزارتخانه همیشه به مدیران، حمایت‌های لازم را ارائه کرده و نقش حمایتی ویژه‌ای نسبت به آنها داشته است.

وی تدبیر در امور و حرکت بر مبنای عقلانیت و پرهیز از حب و بغض‌ها را رویه این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: این اقدامات جامعه را در مسیر عقلانیت و معنویت قرار می‌دهد و پشتوانه‌ای برای امنیت اجتماعی خواهد بود.

علوی افزود: هر زمان مسئولان کشور با هم هم‌صدا و هم‌دل بوده‌اند، پیشرفت در امور حاصل و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را در پی داشته که افزایش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمونه بارز آن است.

به گفته این مسئول، وقتی مردم شاهد باشند که متولیان نظام با درایت و عقلانیت در پی تامین امنیت و رفع مشکلات آنان هستند، حتما در صحنه‌های انقلاب، حضوری فعال خواهند داشت.

وی تاکید کرد: دولت به‌تنهایی قادر به رفع مشکل بیکاری نیست، بلکه باید با فراهم کردن بسترهای امن برای حضور مردم و بخش خصوصی، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و چرخه روان اقتصادی را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید امنیت لازم را برای سرمایه‌گذاران چه داخلی و چه خارجی فراهم کنیم، زیرا اگر شرایط امنی برای ورود سرمایه‌گذاران در بخش‌های مولد و اقتصادی جامعه وجود نداشته باشد، انتظار برای رفع معضل بیکاری بیهوده خواهد بود.

وزیر اطلاعات امنیت پایدار استان کرمانشاه را ستودنی ارزیابی کرد و از تلاش و زحمات همه اعضای شورای تامین این استان قدردانی کرد.

براساس حکم وزیر اطلاعات، خراسانی به‌عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمانشاه معرفی و از خدمات صدر به‌عنوان مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمانشاه تجلیل شد.
https://jahannews.com/vdcc10q112bq048.ala2.html
jahannews.com/vdcc10q112bq048.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *